FIGYELEM! ERŐSZAKOS, DURVA CSELEKEDETEKET ÁBRÁZOLÓ JELENT!!! HA KÉTELKEDSZ, INKÁBB EL SE KEZD!!!
Na most az az állás, hogy ha véletlen ez egy erősebb eki lett volna, akkor azt hallucinálnák, hogy ők a vacsora részei és elkezdenék megenni egymást. Az még az én gyomromnak is kicsit túlzás lett volna.
Úgyhogy szerencsére megússzuk most annyival, hogy kurvára köhögni fognak minden szarságon nemsokára és minden hasznos információt önként és dalolva fognak nekünk elmondani.
Lilybeth drágám egyetlenem a kecsessége ellenére olyan batár volt, mint elefánt a porcelánboltba. Izgult, kicsit ideges is volt, amiért ilyet csinált, de kezd rájönni, hogy nem bűn megleckéztetni az anyját. Ki kell másznia ebből a kapcsolatból azért, hogy szabadabban tudjon élni. Én mindent megadok neki, de ahhoz elengedhetetlen, hogy az anyja ne rántsa vissza.— Hű, nagyon meleg van ide bent, John bekapcsoltad a fűtést? — legyezi Margaret a kezével magát, Lilybeth pedig beleröfög a levegőbe összeszorított fogsorral úgy nevet. Innentől kezdve teljesen mindegy, hogy mit csinál, a dopamin elkezdett dolgozni lassan de biztosan a szüleinknél, ha lebuktat minket sem változik már a helyzet.
— Jaj gyerekek, miért is jöttetek ma? — kérdezi apám kuncogva.
— De hülye vagy, hát tudod. Az a kispöcs fiad elakarja venni a lányomat feleségül. — Margaret azokkal a tuskó kezeivel oldalba löki játékosan a fatert, aki leborul a székről. És itt megsemmisültek.
Hátradőlve élveztem a műsort, ahogy ezekből kiszakadt a nevetés.— Tééényleg, mekkora faszság ez az ötlet. Will-t lefizettük, mi lesz így vele? Nem szeghetjük meg a szerződést.— apám nagy nehezen próbál visszamászni a székre, teljesen megfeledkezve rólunk.
— Minden bizonnyal kinyírtam őt a napokban, ne fájjon érte a fejetek. — vetem oda a jelenlegi állapotot apámnak, akinek a feje eltorzult a nevetéstől.
— Baszki de kár, pedig olyan jó parti lehetett volna. — Margaret fel sem fogja mit mondtam neki az előbb.
Tehát ezért lett választva Sean. Margaretnek tetszett az a faszhuszár, ezért akarta ennyire a lányának.— Na jó mindegy, majd keresünk neki mást. Ismerem annyira a fiamat, hogy sokáig úgy sem fog neki kelleni Lilyke. — Lilybeth csalódott arccal hallgatta apámat, és bár az igazság tényleg nagyon tud fájni, sajnos ez volt rólam a tapasztalat.
— Ne vedd most komolyan őt. Nézz rám! — álla hegyére illesztettem az ujjaimat, igyekeztem megnyugtatni a figyelmemmel.
— Ti mit susmusoltok? Ugye nem hittétek, hogy belemegyünk ebbe? — Margaret csapkodja az asztalt.
— Én effektíve nem is kértem az engedélyedet. Közöltem egy tényt, ami akkor is meg fog történni, ha a fejed tetejére állsz. — keresztbe raktam a kezemet, tudom, hogy utálja ha illedelmetlen vagyok és semmisnek veszem a mondandóját.
— Noah, egész szemrevaló vagy, ezt én már az elején észrevettem. Olyan kár, hogy ilyen szemtelen vagy. Én szívesen megmutatnám neked, hogy mi az élet java. Ne pazarold az időt a lányomra. — aaazta kurva. Mi a fasz? Ezek a szavak komolyan Margaret szájából estek ki? Lesápadtunk...
Lilybeth-nek szó szerint leesett az álla. Bár mondjuk nekem is, de nekem nem az anyám hála az égnek. Hát végre kiderült, hogy miért utál engem ennyire ez a kurva, és miért gyűlöli, hogy a lánya velem van.
Lilybeth a könnyeivel küszködik erősen én pedig amennyire megbántam már ezt az egészet, annyira örülök is annak, hogy kibújt a szög a zsákból.
Megbántam, mert kegyetlen dolgokat vágott az arcunkba Margaret, és rá kellett jönnöm, hogy anyámnak volt igaza. Az igazság százszor erősebb fájdalmat okoz, mint egy jól irányzott kegyes hazugság. Lavírozni a kettő között megtartva az egyensúlyt nehéz, de Margaret tökéletesen kialakította a manipulátor szerepét.
Viszont örültem, hogy Lilybeth nem az én számból hallja az igazságot, hanem saját maga leplezte le az anyját, aki igazából idáig arra várt, hogy felnőjjön. Mind a ketten a mocskos tervük részei voltunk. Ezért hagyta el anyámat, ezért tagadott velem kapcsolatban mindent Margaret, ezért akartak irányítani minket mindketten. Egyetlen egy balszerencséjük volt, hogy kurva kitartó és makacs vagyok. Meg persze az, hogy Lilybeth-be az első pillanattól kezdve beleszerettem.
DU LIEST GERADE
Attitűd | COMPLETED ✅
RomantikFIGYELMEZTETÉS‼️ERŐS IDEGZETŰEKNEK‼️‼️ Noah Lewis - az ateista szörnyeteg, akinek egyetlen célja van, hogy megszerezze, ami őt illeti. Lily Thompson - a vallásos lány, aki hűséget tett egy Istennek, átadva magát egy magasztos hatalomnak. A két most...