Book 2✓story 1+2(ကိုယ့်ကန့်သတ်ချက်နဲ့ကိုယ်နေပါ)

2.5K 51 4
                                    

Unicode

နောက်တစ်နေ့၌'Shades of love 'ဇာတ်လမ်းတွဲတွင် လီရှောင်လုသည် သူမရိုက်ရမည့်ဇာတ်ညွှန်းကို ထောင့်တစ်နေရာရှိ ထိုင်ခုံတွင်ထိုင်ကာ ဖတ်နေချိန် အပြင်ဘက်မှ ယောင်္ကျားပီသသောအသံကို ရုတ်တရက်ကြားလိုက်ရသောအခါ "‌လီရှောင်လု..."

ဇာတ်ညွှန်းဖတ်နေရာကနေ လီရှောင်လုမော့ကြည့်လိုက်တော့ သူမအနား၌ အမျိုးသားဇာတ်လိုက်အဖြစ်သရုပ်ဆောင်နေသည့် မင်းသားဆန်းယုန်ကို တွေ့လိုက်ရတယ်။
"တစ်ခုခုလိုအပ်လို့လားစီနီယာ?"လီရှောင်လုသူ့ကိုမေးလိုက်၏။

"အမ်...ဟုတ်တယ်။"သူကချီတုံချတုံနဲ့ ခေါင်းညိတ်လိုက်ပြီး
"အင်း...တကယ်တော့ ငါ့ရဲ့ကောင်မလေးက မင်းကိုတွေ့ချင်နေတာပါ..."

"စီနီယာရဲ့မိန်းကလေးကလား?"လီရှောင်လုအံ့သြသွားသည်။"ကောင်းပါပြီ....ဒါပေမယ့် ဘာလို့ကျွန်မကို တွေ့ချင်တာလဲဆိုတာ မေးလို့ရမလား?"

"သေချာတာပေါ့"ဆန်းယုန်ကရယ်ပြီး "တကယ်တော့၊သူမကLXလို့ခေါ်တဲ့ လူတစ်ယောက်အကြောင်း မင်းကိုပြောပြချင်နေတာ..."

"အိုး!!LX? "လီရှောင်လုကမေးလိုက်သည်။

"အင်း၊ငါနဲ့စေ့စပ်ထားတဲ့မိန်းကလေးဖန်းကျားက ဖွင့်ပွဲအခမ်းအနားမှာတုန်းက မင်း၀တ်ခဲ့တဲ့ ၀တ်ဆုံကိုသဘောကျပြီး သူမကLXနဲ့တွေ့ချင်ခဲ့တာလေ။ဒီဇိုင်နာLXအကြောင်း သိတဲ့လူကလည်း မင်းတစ်ယောက်ပဲသိတာဆိုတော့ ငါ့ကောင်မလေးက မင်းနဲ့တွေ့ပြီး LX အကြောင်း ပြောချင်နေတယ်?"

လီရှောင်လုကပြုံးပြီး"အိုကေ၊ကျွန်မသူမနဲ့တွေ့မယ်။အချိန်နဲ့နေရာကို စီနီယာကျွန်မကို နောက်မှ အကြောင်းကြားလို့ရပါတယ်။"လီု့ပြောလိုက်သည်။သူမရဲ့LX design တွေကို ထုတ်ပြနိုင်မယ့် အခွင့်‌အရေးတစ်ခု ဖြစ်နိုင်မယ်လို့ လီရှောင်လုထင်မိတယ်...

"ကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ်။"ဆန်းယုန်ကရယ်လိုက်မိသည်။နောက်ပြီးတော့ သူတို့ရဲ့ ဇာတ်ခန်းအကြောင်းကို အချိန်အတော်ကြာ ဆွေးနွေးခဲ့ကြပြီး ဆန်းယုန်က သူ့အပိုင်းရိုက်ဖို့ခေါ်သောကြောင့် ထွက်သွားခဲ့တယ်။

လျှို့ဝှက်အိမ်ထောင်ရေး-ဇနီးသည်၏ခင်ပွန်းဖြစ်သူအားလုယူခြင်း (Book 1) Completed Where stories live. Discover now