Story 4(Zawgyi)

911 5 0
                                    

လီေရွာင္လု၏ တစ္ကိုယ္လံုးတြင္ ေၾကာက္ရြံ႔မႈ တိုးလာသည္။ ရုတ္တရက္ သူမ တစ္ခုခုကို ေတြးၿပီး ေမာ့ၾကၫ့္လိုက္ေတာ့ "ရိဖန္....ရိဖန္ကငါ့ကို လိုအပ္တယ္.... သူ႔လုပ္ငန္းမွာ ငါကူညီႏိုင္တယ္... ရိုလန္ ငါ့ကို အသက္ရွင္ခြင့္ေပးပါ..... ငါ ဘယ္သူ႔ကိုမွ မေျပာဘူးလို႔ ကတိေပးပါတယ္။  ငါအသက္ရွင္ခ်င္တယ္ရိုလန္...."

ရိုလန္ကသူ(မ)၏ေမးေစ့ကို ကိုင္ကာရယ္ေမာရင္း "ရိဖန္? ငါစဉ္းစားလိုက္ဦးမယ္...."

"ဟင္း.... ဟင္းး... ခ်စ္ရတဲ့အစ္မေရ... အစကေတာ့ သူ႔အတြက္ ငါနင့္ကို အသက္ဆက္ရွင္ဖို႔ ေတြးထားေပမယ့္ ေနာက္ေတာ့ တစ္ခုခုေတာ့ သိလိုက္ရတယ္ေလ.... နင္သိခ်င္လား?"

လီေရွာင္လုက ရုတ္တရက္ တစ္စံုတစ္ေယာက္က ေခါင္းကိုရိုက္လိုက္တာနဲ႔ ဘာမျွပန္မေျပာသံၾကားေတာ့ ငံု႔ၾကၫ့္လိုက္တယ္။ ရႈမင္ ေျပာတာၾကားေသာအခါ "ေဟး... နင္စိတ္မလႈပ္ရွားဘူးလား.... အခုကနင္နဲ႔ပတ္သတ္လို႔ေလ..."

လီေရွာင္လုကသူ႔ညီမေလးအားၾကၫ့္ကာၿပံဳးျပရင္း
"အစ္မေရ၊မိဘေတြကနင့္ကိုဘာလို႔ လီမိသားစုကပါဆိုတာကို လူၾကားထဲပြဲမထုတ္ေပးပဲ ဖံုးကြယ္ထားတာလဲဆိုတာ ငါ့ရဲ့အစ္မႀကီးကတစ္ခါမွမေတြးမိဘူးလား?နင္ကမိသားစုအတြက္အမ်ားႀကီးႀကိဳးစားခဲ့တာေတာင္မွ ေဖေဖတို႔ကနင့္ကိုဘာလို႔မခ်စ္တာလဲဆိုတာမစဉ္းစားခဲ့ဘူးလား?"

လီေရွာင္လုသည္ သူ(မ)၏လက္မ်ားကို ဆုပ္ကိုင္လိုက္သည္။ အစတုန္းကေတာ့ မေတြးခဲ့မိေပမယ့္ အခု‌သိခ်င္ေနၿပီ။ဘာလို႔လဲ? သူမကို ဘာေၾကာင့္ဒီလိုဆက္ဆံရတာလဲ?

သူ(မ)လီရိုလန္ကို ၾကၫ့္ၿပီး အေျဖရလိမ့္မယ္လို႔ ေမ်ွာ္လင့္ေနမိတယ္။ လီရိုလန္က ၿပံဳးကာ
"အရမ္းဉာဏ္ေကာင္းတာပဲမဟုတ္လား?နင္‌ခန႔္မွန္းသင့္တယ္.... ဒါမွမဟုတ္ နင္ကေယာက္်ားေတြကို သူတို႔မ်က္ႏွာနဲ႔ ဘယ္လိုေသြးေဆာင္ရမလဲဆိုတာ သိတာလား?"

"ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ပါ ငါနင့္ကိုေျပာျပလိုက္ပါမယ္။နင္ကဘယ္တုန္းကမွ လီမိသားစု၀င္မဟုတ္ခဲ့ဘူး။ငါ့ရဲ့အစ္မလဲမဟုတ္ဘူး။နင္ကလမ္းေဘးကေနေခၚလာခဲ့တဲ့မိဘမဲ့ကေလးေလ၊အဲ့ေတာ့နင္က ငါတို႔လီမိသားစုရဲ့ အေစခံသက္သက္ပဲ..."

လျှို့ဝှက်အိမ်ထောင်ရေး-ဇနီးသည်၏ခင်ပွန်းဖြစ်သူအားလုယူခြင်း (Book 1) Completed Where stories live. Discover now