69.Bölüm

11 3 15
                                    

Minho:

"İyi seçim. "

Dedi Ji-a yüzüme yaklaşarak.

"Bu arada, konuştuklarımız sadece aramızda kalacak. Birine söylersen başın yanar ona göre sevgilim. "

Bunu söyledikten sonra parmak uçlarında yükselerek dudaklarını benimkilere bastırdı.

Ertesi Gün:

Okula girince ilk önce Ji-a gelmiş mi diye bakıcaktım. Gelmediyse de Jisung ile konuşacaktım, bu kadar basit. Tabi Ji-a'nın da farklı bir sınıfta olmasından sonuna kadar yararlanacaktım.

Hızla sınıfa adımladığımda Jisung'u orada göremeyince konuşmaya dair bütün umudum sönmeye başlamıştı. Onu göremeyince Ji-a'ya baktım, o da gelmemişti. Derin bir nefes alarak Jisung'u aramaya koyuldum.

Aklıma gelen ilk yer kantindi. Sabah çoğunlukla oraya gidip kahve içerdi.

Oraya vardığımda doğru düşündüğümü anlayarak yüzümde bir gülümseme ile yanına ilerledim. Fakat o beni görünce yerinden kalkarak farklı bir yöne doğru gitmeye başladı.

Benden kaçmakta oldukça haklıydı, ben olsam bende öyle yapardım sonuçta.

"Jisung! "

Adımlarını hızlandırsa da ben koşarak ona yetişmeyi başarmıştım. Fakat bu sefer yüzüme bile bakmıyordu.

"Jisung ben özür dilerim-"

"Özrüne ihtiyacım yok demiştim. "

"O zaman izin ver de açıklayayım! "

"Bana bir şey açıklamana gerek de yok, sonuçta hiçbir şeyin değilim. "

"Hayır, sen hâlâ benim sevdiğim çocuksun. Ve de öyle kalıcaksın. "

"Peki senin böyle hissetmen umrumda değil desem? Açıklayıcı olur mu? "

"Yapma şunu Jisung... Dün iki dakikanı ayırdın ve beni dinledin, sonra her şey tatlıya bağlandı. Şimdi de dinlese-"

"Aynı durum değil ama! Bu daha ciddi farkındaysan! "

"Bak, "

Dedim onu durdurarak.

"Ji-a beni bir fotoğraf ile tehdit etti! "

"Ne fotoğrafı? "

"Bizim sınıfta öpüşürken çekmiş. O internet sayfasının da sahibi oymuş. Onunla sevgili olmazsam internete koyacağını söyle-"

"Zaten sevgilisi değil miydin? Neden bana bunları anlatıyorsun şimdi? "

"Hayır değildim Jisung! Hâlâ da olmak istemiyorum, ama dün beni o fotoğraf ile tehdit ettiği için olmuş bulundum
sanırım... "

"Şaşırmadım."

Dedi sinirle gülerek.

"Şunu bil ki şu anda Ji-a ne kadar onunla sevgili olduğumu sansa da bunların hepsi bir oyun benim için. Ben her zamanki gibi seni seviyorum, ve bu asla değişmeyecek. "

Tam Jisung'un gönlünü aldım derken yüzü yine düştü.

"Peki Ji-a'nın bahsettiği iddia neydi? Sakın yalan falan deme! "

"Demeyeceğim zaten. "

Benim böyle söylemem ile bana şaşkınlıkla ile baktı.

"Sana yalan söylemek istemiyorum. Evet öyle bir iddia söz konusu, ama altı ay önce bitti benim için, dedim ya. Umrumda bile değil artık. İnanmıyorsan Seungmine, Chrise, Felixe, Hyunjine, Changbine, Jeongine hepsine sor. Ben bundan sonra sadece seni istiyorum. Ve iddia için de değil, sana aşık olduğum için. "

The Soulmate / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin