73.Bölüm

18 4 16
                                    

Jisung:

Sabah olduğunda Seungmin den önce kalkarak onun için kahvaltı hazırladım -yoksa başımın etini yerdi- Sonra da onun kaldığı odaya giderek onu uyandırmaya çalıştım. Fakat nasıl uyuduysa camış gibi kalkmıyordu.

"Kalk artık! "

Diyerek başının altındaki yastığı hızla aldım ve yüzüne vurmaya başladım.

"Ah! Deli misin oğlum sen?! "

"Ne yapayım, uyanmak bilmedin! "

Zorlanarak yatakta doğruldu.

"Çok garipsin... "

"Senin kadar değil. "

Bana garip garip bakarak yataktan kalktı.

"Kahvaltı hazır mı? "

Onaylarcasına başımı salladım.

"Güzel, böyle devam. "

Gülümseyerek odadan çıktığında derin bir iç çektim. Uykusuzluktan ölüyordum çünkü bütün gece boyunca midem bulandığından doğru dürüst uyuyamamıştım. Derken Seungmin'in telefonu titremeye başladı. Arayana baktığımda Bangchan'ın aradığını görmem kaşlarımı çatmama neden olmuştu.

Bir an açmak istesem de kendine gel Jisung! Bu senin telefonun değil!  Diye uyardı beni iç sesim. Bende böylece telefonu alarak aşağı Seungmin'in yanına indim.

"Al, "

Dedim telefonu tıkınmakta olan Seungmine uzatırken.

"N'oldu? "

"Telefonun çaldı. "

"Arayan kim baktın mı? "

"Bangchan-"

"Bakılır mı öyle!? "

Diyerek hızla elimden aldı.

"İnsan 'Benim telefonum değil.' diyerekten arayana bile bakmaz! Hiç yakıştıramadım senin gibi bir çocuğa! "

Sonra telefonu ters bir şekilde masaya koydu.

"Neyse, sen kahvaltı yapmadın mı? Çok bitkin görünüyorsun. "

"Yapmadım, iştahım da yok zaten. "

"Aa nedenmiş? "

"Akşam hiç uyuyamadım... "

Dedim yanına oturarak.

"Niçin? Uyku mu tutmadı? "

"Keşke, yine midem bulandı da. "

"Sen hasta falan mı oldun yoksa? Sürekli miden bulanıyor. "

"Muhtemelen. "

"Hastaneye gidecek misin? "

"Tch, ilaç içerim geçer nasıl olsa. "

"Peki."

~~

Saat bir'e doğru Seungmin Jeongin, Changbin, Bangchan ve diğerleri ile bir yürüyüş parkında buluşmuştuk. Açıkcası Minho'nun da gelmesini bekliyordum ancak ondan herhangi bir iz yoktu.

"Minho nerede? "

Diye sordum Changbine.

"Kuzenleri ile ilgileniyordur o. Boşver. "

~~

Yaklaşık yarım saat daha yürüdükten sonra hava sıcak olduğundan kendimize kahve almıştık. Ve deminden beri Jeongin bütün kahvelerden tatmak için bütün kozlarını ortaya koyuyordu.

The Soulmate / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin