70.Bölüm

17 3 17
                                    

Jisung:

Bugün okulun son günü olduğunu ve yaz tatiline gireceğimizi hatırlayınca her zamankinden daha enerjik bir şekilde hazırlanarak okula gitmek üzere kapıyı açtım. Fakat açar açmaz Si-won ile karşılaşmayı beklemiyordum.

"Bende tam kapını tıklatacaktım. Gelmen
iyi oldu. "

Ona merakla baktığımı fark ederek sormaya çekindiğim soruyu cevapladı.

"Okula beraber gideriz diye düşünmüştüm. Hem yolda biraz sohbet de ederiz. "

"İyi fikir. "

Dedim gülümsemeye çalışarak.

~~

"Yaz tatilinde ne yapmayı planlıyorsun? "

"Sanırım bir-iki hafta burada kalırım, sonra da ailemi ziyarete giderim. "

Anladığını gösterircesine başını salladı.

"Çarşamba akşam saat altı da buluşabiliriz belki. "

"Çok isterim. "

O sırada okulun önüne varmıştık.

"Görüşürüz."

Dedi yanağımdan öperek.

"Sana da. "

Si-won kendi okuluna doğru giderken bende bahçeden içeriye girdim. Okulun son günü olduğu için çok kişi gelmez diye düşündüm.

Sınıfa göz attıktan sonra dört-beş kişinin anca geldiğini görünce gülümseyerek kantine indim. Koca sınıfın sadece bana kalmasına bayılıyordum.

Sabah kahvemi de aldıktan sonra kantinden tam başka bir şey daha alıcaktım ki Minho ve Ji-a'yı koltuklarda gülüp şakalaşırken görünce boşverip sınıfa çıkmanın iyi olucağanı düşündüm.

"Jisung, Minho ve Ji-a'yı gördün mü? O nasıl yakınlık ya?! "

Dedi bir anda yanımda beliren Hae-un.

"Gördüm Hae-uncuğum.  Şimdi izin verirsen rahatça kahvemi içmek istiyorum. "

"Tamam, tamam konuşmayacağım. "

Diyerek ağzına görünmez bir fermuar çekti.

~~

"Ben anlarım, sen bugün tersinden kalkmış-"

"Hae-un ben kimse gelmez diye gelmiştim. Sen neden geldin ya?! "

"Sizinle uğraşmak için. "

"Tamam, git diğerleriyle uğraş. *

"Olmaz, sana bir kere bulaştım, canını sıkanın ne olduğunu bulmalıyım. "

Ben göz devirince gözlerini kıstı.

"Yoksa Minho Ji-a ile sevgili oldu diye mi
böylesin? "

"Sana bir şey soracağım. Sen hâlâ Ji-a ile arkadaş mısın? "

"Evet, neden olmayayım? Bir şey mi oldu? "

"Yok sadece merak ettim. "

"Yoksa Ji-a ile aran bozuk ve Minho ile olduğu için mi somurtuyorsun? "

Konuyu bir an önce kapatmak istediğim için

"Evet, Ji-a ile aramız bozuk. Ve birdaha onun yüzüne bile bakmak istemiyorum. "

"Aaa neden ki? Ne yaptı da bu kadar sinirlendin sen? "

"Boşver, anlatmak istediğimi sanmıyorum. "

The Soulmate / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin