Iubito, îți scriu din nou...
Nu-mi amintesc când ți-am scris ultima dată... Însă nu cred că a trecut mult timp... Mereu mă gândesc la tine iubito... Și fac asta pentru că te iubesc cu o dragoste desăvârșită...
În ultima vreme iubito, s-o întâmplat multe în interiorul meu și împrejurul meu... Poate că nu voi avea timp să ți le aștern pe toate în scris, însă voi încerca să împărtășesc cu tine, ceea ce cred că e mai însemnat...
Iubito vreau să știi, că am terminat primul volum al cărții "UN SIMPLU TE IUBESC"...
Acum am început să scriu în volumul al doilea... Deja am scris câteva poezii în el... Să știi iubito, că nu încerc să fac din scrierile mele, ceva de aplaudat... Tot ce scriu, scriu pentru tine, ca tu să-mi cunoști viața, inima și trăirile mele interioare, sau exterioare...
Nu umblu după aprecierile oamenilor... Deși îmi doresc, ca scrierile mele să ajute cât de cât, pe unii oameni, fără de speranță...
Știu că este posibil ca ceea ce-ți voi spune, să te întristeze... Nu ne vom vedea curând iubito... Și e doar vina mea...
Isus mi-o spus, că întâlnirea noastră, atârnă de mine. Mi-a spus că dacă voi lucra mai mult la îmbunătățirea stării mele sufletești, atunci și El este gata să mi te de-a... Pe scurt, mi-a spus că nu te merit...
Mi-a spus Isus, iubito, unele lucruri pe care momentan nu le înțeleg bine, nu că ele nu ar fi clare, ci pentru că eu sunt prea mândru, să le pot înțelege...
Sunt lucruri atât de ascunse în mine iubito, încât îmi este greu să le observ... Însă încerc să le scormonesc și să le scot la lumină...
Isus mi-o spus, că sunt mândru... Mi-o spus că am o înțelepciune, care nu este plăcută înaintea ochilor Săi. Mi-o zis că încerc să mă apropii de El, cu puterile mele... Mi-o spus că bat pasul pe loc... Mi-o spus că i-au decizii nebunești... Mi-o spus că nu sunt smerit. Mi-o zis că sunt mândru, din cauza sfințeniei mele... Mi-a spus că jertfele mele, sunt primite în funcție de modul, în care le aduc... Mi-o zis să nu aduc jertfa nebunilor.. Însă El la urmă, mi-o zis că deși sunt așa rău, El este răbdător. A zis că este îndurător...
Să știi iubito, că acesta este adevărul. Recunosc acest lucru, pentru că el vine din gura lui Dumnezeu... Însă să știi iubito, că este greu să smulg răul acesta din mine...
Starea mea de sănătate, nu este bună și știu că Isus mă ajută prin durere, să înlătur multe rele, din caracterul meu...
Sunt așa multe lupte iubito... Mă lupt cu mine însumi... Și pe lângă toate aceste lucruri, Cel Rău îmi oferă, lucruri urâte de inima mea, căci sunt frumos și multe fete, nu mă lasă în pace... Ele nu se gândesc că frumusețea mea, poate pieri într-o clipă...
Cel Rău știe că te iubesc mult și vrea să mă întristeze mereu, iubito..
Eu știu că tu vei privi la inima mea iubito...
Încerc să îi fiu plăcut lui Isus... Iubesc Legea Lui... Ea se află în inima mea și totuși El ma certat... Credeam că sunt bine. Credeam că ceea ce fac, e tot ce trebuie. Credeam că e tot ce pot... Însă El mi-o zis, că trebuie mai mult.
Să te rogi pentru mine iubito. Să nu mă lași... Sunt totuși fericit, că Isus mi-o vorbit, căci așa mi-am dat seama că sunt mai păcătos, decât credeam că sunt...
Tot ce sunt, El a făcut. Tot ce am, El a dat...
Iubito, dacă ai ști câte lucruri am frânt în mine... Și câte mai am de frânt pentru Isus... Dacă nu ar fi răbdarea Lui, nu aș avea timp... Însă pentru unele lucruri, este nevoie de o viață întreagă, pentru a le putea finaliza...
Să știi că te iubesc. Eu te iubesc mult. Îți scriu scrisori și multe poezii de dragoste... Pentru că sunt îndrăgostit de tine. Multe fete și femei, încearcă să desfacă, legătura dragostei mele pentru tine... Însă ea se îngroașă și de întărește, cu fiecare rugăciune, înălțată către Isus.
Să știi că atunci când ochii tăi mă vor vedea, atunci voi fi cadoul desăvârșit, al lui Isus pentru tine. Și tu de asemenea pentru mine...
Mi-e dor de tine, însă trebuie să aștept... Nu am ce să fac... Aceasta este școala răbdării mele. O pot abandona în orice clipă. Însă doresc să trec prin ea, pentru că doresc să te am... Doresc ceva prețios și de mare preț... Și trebuie să dau în schimb, ceva pe măsură...
Toate scrisorile și poeziile mele ce le-am scris pentru tine, sunt inelul de logodnă... L-am creeat în timp, cu multă iubire, migală și trudă. Acest inel, este primul inel de la facerea tuturor lucrurilor, la care s-o muncit cel mai mult. Și se va merita munca...
Într-o zi, două pietre prețioase, vor deveni una, îmbinându-se perfect, căci durerea, așteptarea, nădejdea, iubirea și credința, le-o modelat în întuneric, cu lumina cerului...
Să știi iubito, că un diamant nu strălucește, până nu trece prin șlefuire... Când este șlefuit, diamantul se înfierbântă... Și cu cât dorește mai multe fețe, cu atât mai mult se șlefuiește... Dar la urmă e minunat nu? Strălucește frumos...
Știi ce se face cu lacrimile diamantelor? Se fac pietre de șlefuit alte diamante...
Te iubesc iubito. Nu te întrista. Fii bucuroasă căci dacă întârzii să vin, e pentru fericirea ta și a mea... Doresc iubito să fii fericită, de aceea, mă străduiesc să fac ființa mea, pe placul lui Isus. Când Isus va fi mulțumit, atunci, voi fi gata să vin...
Să știi, că doar o inimă după voia lui Dumnezeu, te poate iubi așa cum meriți... Dacă inima mea nu este modelată îndeajuns, ea nu te poate iubi cu adevărat.
Eu te iubesc cu toată ființa mea. Însă ființa mea, este imperfectă. De aceea și dragostea mea, acum este imperfectă. Când ființa mea va fi perfectă, atunci și iubirea mea pentru tine, va fi perfectă...
Voi încerca să te obțin, cât mai repede... Însă sunt conștient, că mai poate trece, un an sau doi...
Nu te întrista, te rog din toată inima mea...
Iubește-mă. Așteaptă-mă...Te iubesc.
Al tău iubit.
CITEȘTI
UN SIMPLU TE IUBESC
PoetryPoveste de dragoste și despre dragoste. Poezii de dragoste. Scrisori de dragoste..