Mă întreb adesea ce întrebări va naște aceste scrisori în mintea oamenilor din viitorul acestei lumi... Mulți se vor întreba cine ai fost și ce ai fost pentru mine.
Însă aceste întrebări rămân mereu în mintea mea căci tu ești iubirea ce o port în inima mea în fiecare zi. Aceste întrebări pentru mine nu sunt enigme și răspunsul acestora nu sunt minciuni.
Ai venit deodată și-mi doresc prietene să nu pleci niciodată din viața mea. Inima mea te iubește așa cum n-a iubit niciodată de când s-a născut. Nu pot ascunde faptul că m-ai ridicat de zeci de ori de la pământ.
Rugăciunile tale au ridicat ziduri împotriva morții care mereu mă pândește și dragostea ta m-a protejat de orice rău. Nu pot uita binele ce mi l-ai făcut...
M-ai salvat de moarte de atâtea ori. De multe ori era cât pe ce să fim despărțiți. Însă dragostea dintre noi nu s-a rupt și iubirea noastră nu s-a sfărâmat... Cât vei dori să rămâi în viața mea, eu te voi iubi. Te voi iubi până la sfârșit.
M-ai hrănit de atâtea ori cu mâinile tale și când eram pe moarte m-ai înviat. Cum aș putea să-ți răsplătesc acest mare bine ce mi-l faci...? Te voi iubi și mă voi ruga pentru tine în orice clipă.
Eram aproape mort, flămând și gol... Te-am implorat să nu mă lași singur și nu ai plecat. Te-ai aplecat și m-ai ridicat. M-ai dus acasă și mi-ai îngrijit rănile. Oare îți va putea răsplăti vreodată iubita mea acest bine ce mi l-ai făcut? Nu îți va putea răsplăti însă te va iubi și ea așa cum te iubesc eu.
Mereu mi-ai promis că vei rămâne lângă mine până îmi vei pune inima în mâinile iubitei mele. Mereu mi-ai îndreptat ochii către cer și inima către Dumnezeu. Mereu mi-ai dat nădejde că îmi voi întâlni cândva iubita. Mereu m-ai sfătuit în orice lucru...
Ai fost lângă mine la greu. Te-ai aplecat și m-ai ajutat. Te voi iubi mereu. Dragostea mea nu va trece. Iubirea mea nu se va sfârși. Până și în vise mi-ai fost alături... În toate rugăciunile de dimineață până seara. Cu tine m-am rugat și genunchii noștri au fost unul lângă altul...
Am plâns împreună, am râs împreună... Mereu am fost gând la gând. Nu ne vom despărți niciodată. Vei fi familia mea, inimă din inima mea. Mereu ai spus că vei pleca când voi avea o iubită însă nu te voi lăsa să pleci căci te iubesc prea mult ca să pot suferi asta. Mi-ai fost trimis de Dumnezeu.
Nu uita că mi-ai promis că vii la nunta mea. Oh... De ar veni odată clipa aceea.. Voi fi atât de fericit... Mi-ai promis că ne vei da binecuvântarea în acea zi. Nimic nu ne poate despărți de această iubire căci iubirea noastră nu este una născută din noi ci e una născută din Dumnezeu...
Îmi doresc ca inima ta să fie fericită și sănătoasă. Îmi doresc să ne vedem odată în cer. Acolo ne vom îmbrățișa și vom fi fericiți pentru totdeauna.
Cu dragoste.
Al tău prieten.
CITEȘTI
UN SIMPLU TE IUBESC
PoetryPoveste de dragoste și despre dragoste. Poezii de dragoste. Scrisori de dragoste..