A douăzecea scrisoare de dragoste.

6 5 0
                                    

Iubito ți-am scris cu foarte mult timp în urmă. Deși am mai publicat câteva poezii, printre care unele pentru tine, recunosc că nu am avut starea potrivită pentru a-ți trimite vre-o scrisoare...

În ultima vreme am trăit lucruri foarte rele. Viața mea a avut schimbări neașteptate. Însă iubito prin toate eu am rămas al tău.

Iubito în ultima vreme am alergat continuu deși nu am făcut-o cu picioarele... Știu că această scrisoare pare misterioasă însă știu că tu înțelegi dincolo de cuvinte.

Am luptat pentru iubirea noastră deși ma durut mult și am rămas cu răni. Însă mulțumesc lui Dumnezeu că a trimis lângă inima mea un prieten iubit care mi-a vindecat toate rănile.

Visele mi s-au împlinit însă nu contează lupta cât contează biruința. Însă în toate eu am fost cu privirile îndreptate către Dumnezeu și către tine iubito.

Mă întreb deseori când va veni clipa când ne vom vedea...? Inima îmi este plină de un dor arzător. Tu ești lumina care îmi întărește inima. Ești norul care mă răcorește în pârjolul soarelui...

Cuvintele mele nu-și găsesc puterea în această scrisoare căci ceea ce doresc să-ți spun întrece orice cuvânt omenesc. Însă tot ce știu este că aș muri pentru iubirea noastră. Îți promit că te voi aștepta deși toți din jurul meu îmi spun că până să te cunosc trebuie să capăt experiență cu mai multe iubite.

Iubito eu nu voi face asemenea rău iubirii noastre. Da, este adevărat, nu te cunosc însă știu că va veni o clipă când voi primi o cunună pe măsura luptelor mele.

Iubito nu-ți imaginezi ce încercări am avut în ultima vreme. Încercări pe care ți le voi povesti când ne vom cunoaște. Însă prin toate trupul meu a rămas curat și de asemenea cugetul nu mă ceartă în niciun lucru.

Am fost plăcut Domnului în orice încercare căci El însuși a fost de partea mea. El mi-a spus dinainte prin ce voi trece însă nu mi-am imaginat că voi birui vreodată din acele lupte.

Însă aceste lucruri m-au făcut mai puternic și mult mai frumos iubito. Citind această scrisoare știu că inima ta se va inunda de bucurie. Știu că iubirea ta va crește.

Iubito să știi că în clipa când mă vei vedea, vei vedea un chip plin de cicatrici. Sunt acoperit de răni și pentru cei mai mulți sunt respingător. Însă dacă ochii tăi vor vedea în spatele chipului meu, atunci te voi binecuvânta cu toate binecuvântările mele. Dacă în spatele chipului meu dezgustător vei vedea un viteaz, atunci îți voi ferici viața.

Dacă vei prețui ceea ce nu se vede vei fi iubita mea pentru toată viața. Îți promit că vei fi cea mai fericită iubită din lume. Și asta nu ți-o spun eu ci toate cele câte m-au dorit și mă doresc.

Timpul meu a luat sfârșit. Trebuie să mă odihnesc căci mâine muncesc. Îmi doresc ca această scrisoare să ajungă în locul în care ești.

Te iubesc. Te rog să-mi mai scrii.

Cu dragoste,

Al tău iubit.

UN SIMPLU TE IUBESC Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum