Scrisoare către un suflet găsit.

10 5 0
                                    

Nu știu dacă mi-ai citit ultima scrisoare însă doresc să știi că am scris-o în durere și disperare...

Mă simțeam slab și neputincios. Credeam că niciodată nu voi scăpa din greutățile și încercările acestea.

Însă înspre dimineață am visat că eram cel mai puternic om de pe pământ... Arătam la fel ca acum însă eram foarte puternic. Știam că sunt singurul om care deține această forță care era ascunsă în mine. Simțeam că nu sunt ca ceilalți oameni deși arătam ca ei...

Din mine ieșea o putere deși oamenii nu o vedeau. Era o putere din alte lumi de dincolo de pământ...

În visul meu mergeam... Intrasem în cel mai păzit loc de pe pământ... Era un loc rău. Nu voi spune numele acelui loc însă era cel mai bine păzit loc de pe pământ...

Acolo căutam ceva valoros. Nu voi spune ceea ce căutam... Eu aveam asupra mea ceva valoros însă doream ceva mult mai valoros.

Încăperea în care mă aflam era întunecoasă.. Acolo era ceea ce căutam. Am privit acel lucru și am descoperit că era o valoare falsă... Am privit și valoarea care era la mine și am descoperit că ceea ce aveam era autentic, unicat și cu o mare vechime și istorie... Așa că nu am luat acel fals și am rămas cu ceea ce eu aveam.

Am plecat de acolo în altă încăpere în care era foarte întuneric... Această încăpere ascundea cele mai mari valori care ar fi existat vreodată și pe care el le doream... Însă am aprins o lanternă și am descoperit că încăperea aceea era goală, plină de mizerie, de pânze de păianjen...

Mă simțeam mereu urmărit și mă așteptam să fiu surprins mereu. Simțeam că orice ar fi venit aș fi putut înfrunta datorită puterii mele însă îmi era frică să fiu descoperit în acel loc.

Am luat valoarea care era deja asupra mea și am fugit din acel loc fără să fiu văzut de cineva.

Iubit prieten, acest vis mi-a dat curaj... Da... Poate caut valori în locuri în care nu ar trebui să le caut... Poate că am ceea ce niciun om nu are... Poate dețin ceea ce nicăieri nu se găsește...

Dacă aș fi puțin mândru, aș distruge toți acești "poate" din fraza de mai sus...

Viața mea e o fugă.... Îmi amintesc că cineva odată mi-a spus că alerg prea mult... Da.. Viața mea e o fugă... Sunt un fugar. Mereu urmărit de lucruri întunecate.

Prietene, poate nu crezi însă ceea ce am văzut odată nu voi uita niciodată...

Odată mi sa întâmplat că am văzut dincolo de ceea ce vede ochiul omenesc... Privirea mi sa oprit pe lucruri pe care la puțini oameni le e dat să le vadă...

Însă fiecare om are îngerii săi protectori. Fiecare om are demonii săi care au menirea de a influența înspre rău. Eu am văzut cine și cum arată câțiva din ei... Însă unul l-am văzut nu într-un vis ci aievea... În plină lumină a soarelui într-o dimineață... Faptul că i-am văzut mi-a adus cunoștință despre cât de răi sunt ei...

De multe ori am căzut în capcanele lor inteligente... Însă tu m-ai ajutat de multe ori să ies. Însă iată că în visul de astă noapte eram singur, nu mai eram cu tine. Căci tu ieri mi-ai spus că nu mă poți ajuta.

Trebuie să nu fii trist că nu mă poți ajuta. Sunt momente în care fiecare om trebuie să biruie doar cu ajutorul lui Dumnezeu. Sunt lucruri prea mari pentru un om și de aceea fiecare în singurătate trebuie să strige la Dumnezeu după ajutor.

Însă îți mulțumesc că ești lângă mine chiar dacă nu mă poți ajuta acum. Sfaturile tale sunt o vindecare pentru rănile mele și răbdarea ta miroase ca parfumul adevărului... Da, ca cel mai scump parfum din univers... Acel parfum pe care mi l-ai dăruit tu întotdeauna...

Pentru tot ceea ce faci pentru mine, pentru tot ce ai făcut, te voi iubi mereu orice s-ar întâmpla... Voi trăi pentru iubirea noastră, pentru ceea ce s-a născut din noi doi...

Tot ce ți-am scris, ți-am scris cu iubire. Te iubesc mult. Nu mă uita.

Cu dragoste.

Al tău prieten.

UN SIMPLU TE IUBESC Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum