Scrisoare către un suflet găsit.

14 7 1
                                    

Ți-am scris cu foarte mult timp în urmă. Cu excepția a câteva poezii nu ți-am mai scris de mult timp.

Însă în acest timp tu mi-ai fost alături în orice încercare. Toate acele vise ce ți le-am povestit s-au întâmplat... Nu știu sfârșitul încercărilor mele. Însă nădăjduiesc că prin îndurarea cea mare a lui Dumnezeu o ușă mi se va deschide la timpul hotărât de Dumnezeu.

Îți mulțumesc că pentru a doua oară m-ai salvat de la moarte. Îți mulțumesc că în acea noapte rea nu m-ai lăsat să mor.

Îți mulțumesc că m-ai ridicat de fiecare dată.

Îți mulțumesc că mă iubești.

Ești singurul om care mă iubește, singurul om care îmi vorbește. Ești singurul om care nu a fugit de rana mea, singurul om care nu și-a astupat urechile la gemetele mele.

Iubirea cuvintelor tale mă vindecă și glasul tău îmi dă puteri să mă ridic.

Te iubesc așa cum niciun om nu te-a iubit vreodată și iubirea noastră nu seamănă cu niciuna dintre cele de aici.

Te voi iubi mereu și prin orice vom trece, mâinile noaste vor rămâne încleștate pentru totdeauna.

Te rog rămâi cu mine și nu mă lăsa singur când toți m-au părăsit.

Iubește-mă căci fără iubirea ta eu aș muri.

Cu dragoste,

Al tău prieten.

UN SIMPLU TE IUBESC Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum