Scrisoare către un suflet găsit.

11 6 0
                                    

Oare pot tăcea când primele fărâme de fericire îmi cuprind inima? Să ascund asta de singurul meu prieten care mă iubește...?

Iubit prieten n-aș putea ascunde fericirea mea, tot așa cum n-am putut ascunde tristețile mele...

Îmi amintesc cum ai venit în viața mea... Ai fost mereu cu mine... Mi-ai luat durerea, m-ai ascultat. Nu voi uita niciodată de tine și vei rămâne mereu în viața mea. Iubita mea te va iubi, pentru tot ce ai făcut pentru mine... Îți mulțumesc pentru tot...

Îți mulțumesc pentru rugăciunile tale, pline de durere și lacrimi. Îți mulțumesc, că mi-ai salvat viața de câteva ori...

De fiecare data când mă prăbușeam, erai lângă mine și mă ridicai. Singurul prieten care îmi spuneai că mă iubești... Nu uita că mi-ai promis că vii la nunta mea. Nu uita că mi-ai promis, că ne dai binecuvântarea ta...

Îți mulțumesc pentru sfaturile tale... Pentru curajul care mi l-ai dat mereu. Te iubesc atât de mult... Roagă-te să o am, pe cea la care mi s-a oprit inima... Te văd atât de fericit, că în sfârșit mă vezi îndrăgostit de cineva... Mă bucur de fericirea ta, însă mi-e frică să mă bucur mai mult... Dacă ea nu simte nimic pentru mine? Dacă nu va fi nimic între noi...?

Însă voia lui Dumnezeu este veșnică... Datoria noastră este aceea de a ne ruga...

Însă dacă ar fi să visez, m-aș gândi numai la fericirea de a o avea pe această femeie... Și sincer... mă gândesc numai la ea...

Îți mulțumesc că m-ai hrănit, că m-ai îngrijit ca o mamă... Ai fost clipă de clipă lângă mine... Mi-ai dat mângâierile tale. Nu pot uita toate nopțile nedormite, în care stăteai și-mi ștergeai lacrimile... Nu pot uita nimic din ce mi-ai dat...

Nu pot uita iubirea ta.

Cu dragoste,

Al tău prieten.

UN SIMPLU TE IUBESC Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum