Iubito, este a douăzecea scrisoare pe care ți-o scriu...
Ultima dată ți-am spus că îți scriu curând, deoarece simțeam că nu ți-am așternut în scris, toată durerea mea... Însă în aceeași zi rugăciunile mele au primit răspuns și am simțit în inima mea, spre seară, puterea lui Dumnezeu care mi-o întărit inima...
Acum sunt fericit și inima mea este plină de bucurie. Te iubesc mult și doresc să ne vedem... Oare unde va fi locul în care ne vom vedea? Cred că cel mai minunat loc ar fi ca prima noastră întâlnire, să fie în Casa Domnului...
Iubito, mulți care mă cunosc și mulți care nu mă cunosc, mă judecă greșit pentru aceste rânduri ce mereu ți le aștern... Ei spun că nu trebuie să-ți scriu. Spun că sunt fete peste tot și în orice clipă pot avea câte doresc... Însă eu te iubesc numai pe tine iubito... Ei mă judecă și-mi rănesc inima spunându-mi că sunt prea sensibil... Însă eu așa doresc să fiu... Eu nu doresc să fiu altfel... Nu vreau să devin un om căruia să nu-i curgă o lacrimă, un zâmbet...
Plâng când văd atâția oameni care seamănă cu pietrele... Așa am fost și eu. Dar m-am rugat și Isus mi-o înmuiat inima... Așa cum eram înainte, inima mea te iubea mult... Însă nu puteam să-ți scriu nici o poezie, nici o scrisoare... Nu-ți puteam spune că te iubesc... E așa frumos când inima mea poate spune că te iubește... Și crede-mă că deseori îți scriu asta cu lacrimi...
Când vom trăi amândoi într-o casă, îmi doresc așa de mult să ne spunem în fiecare zi cuvinte pline de iubire... Să nu uităm dragostea, pentru aceste griji care vin, pentru a alunga iubirea.
Eu știu că așa sensibil cum sunt, tu mă iubești... Și dacă primul sărut ce ți-l voi da va fi plin de lacrimi, atunci știu că tu tot mă vei iubi... Știu că în iubirea noastră, va locui Dumnezeu... Și iubirea noastră, va fi așa frumoasă...
Te iubesc mult iubito... Mult tare. Și o să-ți scriu mereu, chiar dacă toți îmi vor spune să nu-ți mai scriu... Nu pot să tac. Iubirea mea e prea mare pentru a tăcea... Inima mea ar muri, dacă nu ți-aș spune iubirea mea...
Iți mulțumesc că îmi scrii uneori. Scrisorile tale mă ajută tare mult... Te rog să-mi scrii mai des... Te rog mult!
Prietenul meu mă iubește și mă ridică de fiecare dată când sunt căzut în întristare... El mă ajută să te iubesc... Mă poartă pe brațe când cad obosit. Îmi vorbește cu bunătate și mă încurajează mereu, să privesc spre Dumnezeu, căci din mâna Lui vine orice binecuvântare...
Te iubesc. Aceste zile sunt călduroase... Te rog să ai grijă de sănătatea ta. Mă rog pentru tine.
Cu dragoste,
Al tău iubit.
CITEȘTI
UN SIMPLU TE IUBESC
PoésiePoveste de dragoste și despre dragoste. Poezii de dragoste. Scrisori de dragoste..