Răcoare de toamnă.

16 4 0
                                    

Vă salut cu drag. În capitolul ăsta am scris câteva gânduri care mi-au venit în ultima vreme. Vă doresc lectură plăcută.

"Mai bine plângi decât să te îmbolnăvești."

"Toate necazurile vin pentru a ne face prețioși. Niciun diamant nu strălucește fără durere și nicio perlă nu strălucește până nu suferă despărțirea."

"Când mâncarea iese din oală, focul e prea mare."

"Mai bine te rogi decât să blestemi."

"Să dormi când ți-e somn și să mănânci când ți-e foame e frumos însă nesănătos."

"Când înjuri, ți se face gura cât să cuprinzi lumea, însă la binecuvântare nu îți găsești cuvintele."

"Câinele latră și de frică."

"Omul ascunde multe lucruri."

"Gura descoperă mintea și mintea descoperă inima."

"Inima omului, gândește în mintea lui, lucruri, care îi trasează viitorul."

"Foamea curăță și trupul și sufletul."

"Degeaba ai multe fețe dacă nu ești un diamant."

"Cel mai ascuns lucru ascuns de om, e însăși inima lui."

"Nu poți oferi fiecărei zile șansa de a fi cea mai bună din viața ta, însă îți poți oferi ție însuși, șansa de a deveni mai bun cu fiecare zi."

"Cuvintele prețioase niciodată nu rămân la întuneric."

"Degeaba strălucește dacă nui prețios."

"Femeia care face dulceață bună e mai prețioasă decât aurul."

"Dacă nu legi două lucruri cu ceva mai rezistent decât acele două lucruri, atunci legătura se rupe."

"Dacă femeia devine mai prețioasă decât apa, atunci ea e însăși viața ta."

"Strălucirea omului nu vine din haine ci din el însuși."

"Cuvintele murdare cresc deodată ca buruianul și putrezesc la fel de repede ca el."

"Decât să tremuri de frică, mai bine tremuri de frig. "

"Stima de sine scăzută, îți slăbește voința de a trăi. "

"Iubirea este lucrul care naște legătura dintre două inimi. Bănuiala este lucrul care roade legătura dintre două inimi."

"Un om cu stima de sine prea mică nu are viață, la fel și ca cel cu stima de sine prea mare. "

"Dacă o haina te încălzește, înseamnă că te iubește mai mult decât niște cuvinte de dragoste, fără sare."

"Înainte să pui sare în borș, gustă mai întâi."

"Un om mic și puternic face mai mult decât unul mare și fără putere."

"Cu cât vorbești mai mult cu atât greșești mai mult."

"Toți suntem la fel dar nu toți gândim la fel."

"Când într-o căsătorie cei doi încep să vorbească limbi diferite, apar neînțelegerile. "

"Fii atent. Cuvintele tale pot fi pietre care ascut cuțitul dusmanului."

"Gândul sinuciderii e precum un glonț care îți sparge capul."

"Cartofii și oamenii se aseamănă mult. Numai că în pireu toți sunt la fel."

"Mazărea crudă e mai dulce decât cea coaptă."

"Mâncarea gătită la foc mic e mai gustoasă."

"Dacă zaharul putrezește dinții, înseamnă că mistuie carnea."

"Dacă nu legi bine două lucruri, acestea se desfac."

"Apa face pietre în râuri și tot ea face din pietre nisip."

"Petru a lega două iubiri e nevoie de un nod."

"Un om agitat se învârte ca o bucată de carne în borș."

"Multe planete sunt luminate de soare însă numai cele de aproape sunt încălzite. "

"Când soarele e departe, acesta face numai lumină."

UN SIMPLU TE IUBESC Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum