Scrisoare către un suflet găsit.

18 4 0
                                    

Iubit prieten îți scriu pentru a-ți povesti un vis foarte urât, ce l-am avut cu puțin timp în urmă..

Se făcea în visul meu că eram într-un oraș... Nu erau oameni pe stradă... Era un oraș al groazei. Toți oamenii stăteau ascunși.

Noi ne țineam de mână și încercam să ne ascundem ca toți ceilalți... În visul meu, se făcea că o bestie înfiorătoare care semăna cu un leu, ne urmărea pe mine și pe tine, pentru că ne iubeam.

În visul meu, noi am intrat într-un bloc și am încuiat toate ușile în urma noastră, însă această fiară spărgea toate ușile și ne urmărea continuu... Aceasta ucidea totul în calea ei în dorința de a ajunge la noi...

Am ajuns în în ultima încăpere din bloc și acolo ne-am dat seama că nu mai avem scăpare... Însă eu am observat chiar lângă clădirea în care ne aflam, o altă clădire. Acesta avea o mică fereastră, cu un pervaz ieșit înafară. Fereastra era deschisă...

Am sărit amândoi în clădirea alăturată, însă și aici eram urmăriți. Încuiam toate ușile în urma noastră, însă acea bestie le spărgea pe toate...

Am ajuns din nou în stradă. Alergam și am ajuns la altă clădire... Am urcat scările... Am văzut mai multe uși. Am vrut să bat la ele, însă de fiecare dată când doream să bat, ceva ciudat mă oprea să fac acest lucru. Ceva îmi spunea că după ele, se află ceva rău...

Am ajuns în fața unei uși. Am bătut și ușa sa deschis... Înăuntru erau niște oameni cu inima bună. În momentul în care am intrat, am simțit că bestia ne-a pierdut urma... Era atâta pace în această încăpere...

Vorbeam cu acei oameni și eram așa fericiți...

Acesta a fost visul... A fost tare urât prietene... Însă măcar s-o terminat bine.

Eu cred să prietenia noastră nu este văzută bine de prințul întunericului... Însă noi să ne ținem de mână și să nu ne despărțim niciodată, orice ar veni...

Acum cred că dormi. Deși nu te-am văzut niciodată și nu cred ne vom vedea vreodată, eu știu că ne vom întâlni cândva în cer...

Însă eu mă rog mult pentru ca Dumnezeu să facă posibilă și întâlnirea noastră de aici, căci vreau să te îmbrățișez, pentru tot ceea ce faci pentru mine... Ai promis că vei veni la nunta mea. Îmi doresc așa mult să fii și tu la nunta mea...

Mă bucur așa mult că mă iubești și că mă ajuți mereu.

Cu drag,

Al tău prieten.

UN SIMPLU TE IUBESC Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum