Tanıtım ve Özet

6.9K 112 106
                                    


Aşkolar uzun uzun yazmak yerine bu kez karakter tanıttım..
Öncesinde kitap kaldırılınca biraz şevkim kırıldı. Aynı şeyleri yeniden yazmaya üşendim..😀
Karakter tanıtımından sonrasını eskisi gibi detaylı ve özenli yazacağım.. Bu bölümü karakter tanıtımı ve özet olarak düşünebilirsiniz...

Hazan Ertekin

Doğup büyüdüğü yerden üniversite için büyük bir şehre 3 yıl önce gelen Hazan, Gastronomi okuyordu ve küçük bir restoranda çalışıp kazandığı ile kendince geçiniyordu. Bu şehirde diğer tesellisi de liseden beri arkadaşı olan Müge ile aynı okulu kazanmasıydı. Müge de aynı üniversitede işletme okuyordu. İki odalı evinde iki yıllık sevgilisi Kaan ile yaşarken hayatında her şey yolundaydı. Babaannesi Kiraz Hanım sağlıklıydı, kardeşi Egehan'ın da dersleri iyi keyfi yerindeydi.

Hazan da hayatının bu düzeninden memnundu. Ama bu memnuniyet on gün öncesinde kalmıştı.
İşten eve döndüğü bir gece Kaan ile birlikte kaldıkları evin yatak odasında Müge ve Kaan'ı sevişirken gördüğünde başından aşağı kaynar sular dökülürken hayattan memnun olmak için erken olduğunu anlamıştı.
Sonrasında iş yerinden de kovulmuş ve birkaç gün önce onların seviştiği ve iğrendiği bu eve hapsolmuştu. Orda burda unuttuğu telefonunu sadece ev sahibi biriken kirayı istemek için çaldırıyordu. Onun dışında arayan soranı yoktu.

Annesi yıllar öncesinde ortadan kaybolup zengin bir adamla evlenmişti. Ondan iki çocuğu olmuştu. Eski yaşamını geride bırakıp yeni ve elit ailesine bakmakla meşguldu. Babası ise akıllanmaz bir adamdı. Sürekli garip işlere bulaşır ya hapse girer ya da birinden kaçardı. Yıllardır onu da görmemişti. Hayatında sadece onu büyüten babaannesi Kiraz Hanım vardı. Bir de kardeşi Egehan..
Onlar aradığında hüznünü saklamaya çalışarak konuşuyordu.

Sınıftan diğer arkadaşı Aslı ve Emre çağırsa da çıkıp sosyalleşecek hali yoktu. Okula gitmeyi bırakmış evde depresyondan depresyona sürükleniyordu. Ama bir yerde evden çıkması gerektiğinin de farkındaydı. İş bulmak ve bu aptal evin kirasını ödemeliydi.

Neden bir anda bunların başına geldiğine anlam veremiyordu. Sakin, uyumlu sevecen biriydi. Çevresindekilere ve arkadaşlarına yardım eder onların iyiliğini düşünürdü. Hayali olan restoranı açmak için çalışırken bir yandan da hayattan keyif almaya çalışırdı. Hayatındaki hüzüne rağmen güler yüzlü biriydi. Tabi bu birkaç gün öncesinde kalmıştı...

İdil Değirmenci

Yurt dışından yıllar sonra döndüğünde uzun yıllar görmediği ablasına uğrayıp uğramamayı epey düşünmüştü. Zaten kısa bir süre kalacak ve hemen geri dönecekti. Bir daha ne zaman geleceği de belli değildi. O yüzden ablasını son kez görmesi gerektiğini düşündü.
Zengin bir muhitteki mağazasına yola çıktığında sekreterine beş gün sonrası için dönüş biletini bile aldırmıştı.

Aileden zengin iki güçlü başarılı kardeşlerdi. Ama hayat onları farklı yönlere çekmişti. Ablası Seval bir mağaza işletirken İdil de yurt dışında özel bir firma için yönetici olarak çalışıyordu. Düzeni oradaydı artık. İşi dolayısıyla buraya geldiğinde en son iki yıl önce görmüştü ablasını..Çok sık konuşan samimi bir kardeşlikleri yoktu. Herkes kendi işine bakıyordu. Önemli bir konu olmadıkça birbirlerini aramıyorlardı..

Özet

Başvurduğum onca işten alanım dışı bir yer dönüş yapmıştı. Mutfak ve restoran tarzı bir yerde çalışmak istesem de geçerken gördüğüm iş başvurusuna özgeçmiş bıraktığım bir yer dönüş yaptığında evden çıkmak için bir sebebim olmuştu.
İş başvurusuna gittiğimde mağazanın büyüklüğü ve ihtişamı karşısından dilim tutuldu. Sosyeteye hizmet veren büyük bir markaydı.
İş görüşmesi için beni yukarı çıkaran kıza teşekkür ederek odaya girdim. Geniş camlı aydınlık pdanın ortasındaki ahşap masada orta yaşlı bir kadın oturduğu yerden bana kısa bir bakış attı.
Kırklarında omuzlarına kadar dalgalı koyu saçlı mavi gözlü buğday tenli bir kadındı.
Oturduğumda kısa bir tanışmadan sonra iş görüşmesine başlamıştık.
Kısa ve öz sorular soruyor otoriter bir şekilde karşımda duruyordu. Her soruyu uygun biçimde yanıtlamaya gayret etsem de tecrübem olmaması, yeterince dil bilmem haklı olarak sorun olmuştu.
Kibarca reddedildiğimde aldığım yeni bir yenilginin ağırlığı ile odadan çıktım.

Yangın Sayılır gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin