Selamın hello 😀Böyle seri bölümleyince yorum ve oy az oluyo djdjd (yazar kaprisi geri geldi 💅💅)
Haftada 2-3 atmayım hem sayılar yükselsin hem beni özleyin biraz djdj🔥
Keyifli okumalar canlarım 💞
••••
"Her banyo yaptığımda o evdeki halimiz aklıma gelecek.." saçlarımı havluya sardıktan sonra yanağıma bir öpücük bıraktı.
"Seni bulduğum için zaten şanslıyım ama..Yine de öpme fırsatını kaçıramam." diyerek yeniden öptü.Belimi sararken beni kendine çekiyordu. O da ben de bornozlu ve saçlarımızda beyaz havlular ile sarmaş dolaştık.
"Ama bir kez öpeceksin." diye güldüğümde öpücükleri yanağımdan boynuma yol aldı."Hiç bana uygun bir kural değil.." diyerek yeniden öptü. Öpücükler ve bu sevgi dolu hali beni güldürüyordu.
"Sizi.." durup kendimi düzelttim. "Seni öyle görünce korktum.." dediğimde ciddileşti. Hala kollarının arasındaydım. Beni inceledi.
Ona sen demek garip hissettirmişti ama bunun için çok yol gelmiştik."Kendi içimde bazı şeyler çözmem gerekiyordu sanırım..O halimi görmeni istemezdim.." dediğinde gözlerine çöken hüznü görmüştüm. Kaşlarında parmaklarımı gezdirdim ve onu izledim.
"Her halini görmek istiyorum sevgilim..Peki çözdün mü bazı şeyleri?" diyerek burnuna minik bir öpücük bıraktım. Beni izledi. Yüzümün her noktasına bakıyordu. Duştan henüz çıktığı için makyajsız yüzü uzamış kirpikler ve hafif çilleri ile çok güzeldi.
"Çözdüm ki burdayım yavrum.." diyerek beni sardı. Bana sarılırken kokladı. Aynı suda yıkanmamıza rağmen o beni mest edercesine kokuyordu. Teninin bambaşka bir kokusu vardı.
"Yavrun muyum gerçekten?" diye kıkırdadığımda geri çekilip bana baktı. Dudağında hafif bir gülümseme verdi.
"Bu ne şımarıklık kız.." muzipçe konuştu ve beni sardığı belimden hafifçe sardı.Omzumu silktim ve cilveli bir şekilde konuştum..
"Sevgilime şımarıyorum..Ne olmuş.." diyerek gülümsedim.."Sevgilin tek lokmada yiyecek seni.." boynuma yüzünü gömerken beni arkamdaki duvara ittirdi. Sırtım duvarla buluştuğunda bornozumun ipini çözdü..Boynumu büyük büyük öperken kendi ipini de çözüp çıplak tenini bana bastırdı.
Nefesim hızlanırken bornozunu sırtından attım. Bacağımı kaldırırken bana iyice yaklaşmasını sağladım.
"Bu gece asla duramayacağız.." kulağıma fısıldadığında onun sırtını severken boynuma sıraladığı öpücükleri arasında konuştum."Durma..Durmayalım zaten.." karnından göğüslerine doğru okşarken parmaklarım onun bedeninde gezdiği için zevkten deliriyordum..
Elleri belime dolandı.Kalçalarıma inip sıktığında ağzına inledim."Hazan..Mahvediyorsun beni.." dudaklarımın üzerine konuştuktan sonra dilini ağzıma gönderdi. Dillerimiz birbirine karıştığında nefesim bana yetmiyor gibiydi.
Beni bir anda lavabonun aynasına doğru çevirdi ve arkama geçti. Aynadan gözlerime bakarak bornozumu çıkardı. Parmaklarını omuzlarımda gezdirdi. Omzumun ve sırtımın her noktasına minik öpücükler bırakırken bir yandan da beni izliyordu.
Kendi bornozunu da çıkarıp yere attığında sadece başımızdaki saç havluları ile kalmıştık. Aynadan bedenimi incelerken başı omzumun üzerinde ve göğüsleri sırtıma temas halindeydi. Elleri karnımdan göğüslerime gezerken ben onun parlayan mavi gözlerinden başka bir yere bakamıyordum.