Üzerime çıktığında kendini bana sürterken uzayan gövdesine baktım..Sırtına dökülen uzun kumral saçları, damarları bir belirginleşip bir kaybolan uzun ve açık boynu, dikleşen ve iyice hassaslaşan göğüs uçları, dümdüz karnı ve incecik belini üzerimde kıvırtırken bacaklarıma değen dolgun kalçaları ile inanılmaz çekici bir kadındı. Bana kısa bir bakış attı. Dudağı muzipçe yukarı kıvrıldığında ben de yarım ağız güldüm. Ellerini göğüslerimden aşağı gezdirirken eğildi. Dudakları da aynı rotayı takip ederek bacaklarımın arasına indi.Bacaklarımı iyice açarak onun çoşkulu dilini içime aldım. Yüzünü bastırarak ve dilini ustaca çevirerek beni resmen ağzıyla sikiyordu. Onun her darbesi beni belimden kıvırıyor, vücudumdaki her noktayı zevkle uyarıyordu. Nefesim bana yetmiyordu elim altımdaki çarşafı sıkarken gözlerim zevkten dönüyordu.
Diğer elimi güçlükle hareket ettirebildiğimde başını saçlarından bastırdım.
"Daha sert.." diye inleyebildiğimde ağzını kocaman açarak dilini daha da ileri attı.. Tam anlamıyla zevkten kıvranıyordum..
Tüm vücudumun kasılıp bir anda gevşemesi neredeyse aynı saniyede oldu. Nefesimi kesik kesik verirken başım yatakla buluşmuş gözlerim zevkten dönmüştü..Kasılmalarım daha küçük ama sürekli bir hal alırken Önem de nefes nefese yanıma atmıştı kendini..İkimiz de sakinleşmeye çalışıyorduk..Odada sadece nefes alışverişi seslerimiz vardı..Bir süre öylece yattık..
Kendime geldiğimde kolumdaki saate baktım. Gece biri geçmişti.. Yatakta doğruldum ve ayaklarımı sarkıttım. Yerdeki iç çamaşırımı alıp giydiğimde Önem de doğruldu. Sırtıma bir öpücük bırakıp başını omuz hizamdan çıkardı.
"Nereye?" dediğinde yerdeki pantolonumu bacaklarımdan geçirmiştim bile..
"Eve gideceğim..Kedi aç kaldı.." gibi bir bahane söyleyiverdim. Ve yataktan kalktım. Yerden sütyenimi alıp arkamı dönerek giydim..
"Eminim açlıktan ölmez..Sabah gidebilirsin.." dediğinde kazağımı başımdan giyip ona döndüm.
"Olsun..İçim rahat etmez.." telefonumu da alıp çantama attım.
"Sen yat..Ben çıkarım..İyi geceler.." diyerek onu başından kısaca öptüm ve çıktım..Orada uyumak istemiyordum. Başka bir kadına dokunmaya yeni yeni alışırken bir de onunla uyuyup uyanmak..Korkutucu geldi..
Evden çıkıp taksi durağına yürüdüm. Evlerimiz yakın olduğu için taksiyle eve döndüm.
Kedi kapının önünde karşılamıştı beni. Onu kucağıma alarak ve onunla konuşarak içeri girdim. Kendimi koltuğa atarak kediyi sevdim.. Maması da suyu da vardı.. Zaten bahaneydi ya..
Hızlı bir duş alarak yattım.Otele akşama doğru gideceğim için öncesinde okula gittim. Uzun zamandır okula vakit ayıramıyordum.. Kaan korkudan olsa gerek yüzüme bile bakmıyordu. Müge ile barışmışlar yine o aptal ilişkilerini gözümün önünde sürdürmeye devam ediyorlardı.
Aslı ve Emre ile takıldım.. Stajdan sonra her zaman gittiğimiz bara gitmek için sözleştik..Okulda işim bittikten sonra Aslı ile otele geçtik. Önem Hanım'a gayet mesafeli durarak onunla çalışmaya başladık. Yemekler hızla olup biterken mutfakta gayretli bir ekip çalışması vardı..
Ortalık biraz sakinleştiğinde sigaraya çıktım. Önem Hanım da arkamdan geldi..
"Ölmemiş değil mi?" gülerek sorduğunda neyden bahsettiğini anlayamadım.
"Ne?Kim?" diye kaşlarımı çattığımda bana bakıyordu."Kedi Hazan..Kaçarak gittin ya ölmemiş değil mi?" sigarasını üflediğinde gözlerimi ondan kaçırdım.
"Ölmemiş ama beni özlemiş.." diyerek sigaramı atıp içeri geçtim.