•hayatın karmaşık yanı•

380 63 11
                                    


HAZAN'DAN

Lina'nın yarışma öncesi son antrenmanlarıydı. O çalışıp emek verdikçe onun yerine ben stresleniyordum. Antrenmandan sonra onu şoför alacaktı ben de staja gidecektim. Birkaç gün yine ekmiştim stajı..

Ekim her öğrencisini kapıda karşılardı ama bugün yoktu. Anlaşılan izinliydi. Neyse ki onunla tuhaf bir konuşma yapma zahmetine girmemiştim.
Lina'yı izlerken göz göze geldiğimizde ona gülümsüyordum.

05** *** ** ** 10.16
Otoparkta bekliyorum..

Gelen mesajla ekrana baktım. Yanlış gelmiş olmalıydı herhalde..Kim beni neden otoparkta beklesin ki..

05** *** ** ** 10.16
Hazan..Otoparka gel..Önemli..

Etrafıma bakındım. İdil miydi bu? Yeni ve tuhaf bir fantezisi miydi? Yerimden kalkıp otoparka yürüdüm.
Etrafıma bakındım..Kimseler yoktu..
Biri bana şaka falan mı yapıyordu?

"Pıştt.." duyduğum sesle etrafıma bakındım. Salonun arka köşe duvarına yaslanmış bana bakan Ekim'i görmemle şaşkınca ona bakmam bir oldu.

"Sen mi çağırdın beni?" soğuk bir tonlama işe sorduğumda güldü.

"Evet..Benden başka birini mi isterdin?" dediğinde gözlerimi devirdim. Kollarımı bağlayıp birkaç adımla ona yaklaştım. Aramızda hala mesafe vardı. Göz göze bakıyorduk.

"Neden çağırdın? Ne var?" kendimden emin bir şekilde söylediğimde yaslandığı yerden doğruldu ve bana doğru bir adım attı. Aramızda bir kol boyu mesafe vardı.

"Seni görmek istemiş olamaz mıyım?" laubali bir şekilde güldüğünde bir kaşım şaşkınlıkla kalktı. Bu nasıl bir cesaretti?

"Ekim..Şu dediğini İdil duysa ne olur biliyor musun?" ben de onun gibi laubali bir şekilde söyledim.

"Ha..İdil duymazsa sorun yok diyorsun yani?" bir gözünü kırptığında derin sıkılgan bir nefes verdim.

"Amacın ne? Aklınca bana yaklaşarak İdil'den intikam mı alacaksın? Çok basit ve işe yaramaz bir plan.." dediğimde sessizce bana bakmaya başladı. Saçlarımı yüzümü inceledi ve gülümsedi.

"Çünkü sana birinin yaklaşma nedeni senden hoşlanması olamaz öyle mi Hazan? İntikam için mi yaklaşabilirim sadece.." ciddi bir şekilde sorduğunda bir şey söylemedim.

"Bu kadar özgüvensiz misin? Seni beğenmiş olamam mı?" yeniden sorduğunda derince ofladım.

"Ekim..İdil ile yaşadıklarınızı bilmesem buna inanabilirdim ama o senin canını yaktığı için sen de onun canını yakmak istiyorsun o kadar.." hızlıca konuştuğumda güldü.
Gülerken gözleri kısılıyor tüm dişleri görünüyordu.

"Ne abartıyorsun böyle şeyleri ya? Seviştiğim herkesten intikam alacak olsam başka bir şeye vakit kalmaz güzelim..İkimizin de eğlendiği bir geceydi bitti gitti.." kendinden emin bir tavrı vardı. Özgüven onun sarı saçları beyaz teni ve yüzücü fiziği ile buluşunca çekici bir kadın oluyordu.

"Sıra bende mi yani?" diyip güldüğümde o da güldü.
"Neden olmasın?" Derken bir kaşını kaldırmıştı.

"Bak..Ben İdil'i seviyorum..Çok güzel giden bir ilişkimiz var..Sen sıradakine geç bence.." benim sözlerimi sırıtarak dinledi.

"İdil de seni seviyor mu acaba?" dediğinde kaşlarım çatıldı ama hemen düzelttim.

"Soru mu bu? İdil bana aşık..Her şeyden çok seviyor beni.." gayet net bir tavırla söylemiştim.

"Öyledir..İnanıyorum.." beni geçiştirmek için söyledi.

"Ben gidiyorum..Lütfen bir daha beni bu konuda rahatsız etmeyin.."diyerek uzaklaştım.

Yangın Sayılır gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin