•her şey aşktan•

1K 87 30
                                    



HAZAN'DAN

"Kötü bir rüya gördüm.." dediğimde bir kaşını kaldırıp şaşkınlıkla baktı.
"Hazan..Bir rüya böyle ağlatır mı insanı? Söyle sevgilim ne oldu?" gayet sakin ve şefkat dolu sormuştu.

"Babaannemi özledim.." aklıma ilk gelen şeyi söyledim. Yalan da değildi zaten..Gerçekten onları özlemiştim..Son zamanlarda dengesiz ruh halim sebebiyle onlara pek vakit ayrışmamıştım.

"Tamam..Tamam sevgilim..Gider görürüz.." yatağın ucundaki sehpaya yürüdü. Telefonunu birkaç kez tuşladı.
"Jeti hazırlayın..Bir iki saate geleceğiz..Yurt içi olacak evet.." telefonu kapatıp bana gülümsedi.

Ben de aklımda az önce hakkımda duyduklarım ama bugün ailemi göreceğim sevinci ile ona gülümsedim. Bu kadar cömert ve çözümcü olması çok güzeldi. Gerçekten ilişkimiz oturdukça İdil bambaşka biri oluyordu.

"Hadi bakalım..Hazırlanalım.." beni belimden sarıp önce banyoya götürdü. Eline su alıp yüzüme çarparken benimle böyle güzel ilgilenmesi üzerime titremesi gerçekten ona daha da bağlanmama sebep oluyordu.
Bir yandan sırtımı severken şefkatla konuşuyordu.
"Hemen gideriz..Sürpriz yaparız..Seni görünce çok sevinirler.." başımın tepesinden öperken kokluyordu.

"Hatta çocukları da götürelim..Değişiklik olur..Biz otelde kalırız.." arkama geçip belimi sardı ve aynadan bana baktı. Derin bir nefes alıp kısmen sakinleştim. Onun parlayan mavi gözlerine ben de aynadan bakıyordum. O da benim belimi sıkı sıkı sarıyordu.

İdil'i tanıyana kadar ben de kendimin farkında değildim. Tabi ailem de benim gay olduğumu bilmiyordu. Sadece annem bir şekilde hissetmiş ve bana destekleyici konuşmuştu. Ama babaannem ve Egehan ne düşünür ne yapar kestiremiyordum. İkisi de İdil'i seviyordu ama..Aramızdaki bu ilişki bambaşkaydı.

Aynadan beni saran sevgilim gözlerine bakarken aklımdan geçenler başta gerilmeme neden olsa da aileme açılma konusunda İdil'den başkasına güvenemezdim. O benim dayanağımdı.

Bunu bir şekilde ve biriyle yapacaksam o İdil olmalıydı.

"İdil.." derken onun kolları arasında döndüm. Kolumu boynuna sardığımda yüz yüze kaldık.
"Efendim güzelim benim.." diyerek yanağıma bir öpücük bıraktı.

"Aileme söylesem..Yani bizi ve gay olduğumu.." dediğimde önce küçük bir şaşkınlık yaşasa da sonra kocaman gülümsedi.

"Yani..Sen bilirsin tabi..Ben çok sevinirim.." kesik kesik konuştuğunda heyecanı çok güzeldi.

"Ama biraz gerginim..Seni seviyorlar ama patronum olarak tanıyorlar şimdi..Böyle.." saçlarımı alnımdan geriye tararken beni izliyordu.

"Bebeğim..Ben her zaman yanındayım. Hazır hissettiğinde yapabilirsin..Şu an olmak zorunda değil..Sonuç ne olursa olsun yine yanında olacağım.." yanağımı avcunun içine alıp dudaklarıma kısa bir öpücük bıraktı.

Ona boynundan sıkıca sarıldım.
"Seninle yapmak istiyorum.." başımı göğsüne gömerken konuşmuştum.

O da beni sımsıkı sardı.
"Emredersiniz.." diyip başımdan öptüğünde hafifçe geri çekildim.. Yüzünde oyunbaz bir gülümseme vardı.

"İdil..Yola çıkacağız.." aklından seks geçtiğini anladığım için imalı bir şekilde söylendim.

"Çok hızlı olacağım.." beni belimden kaldırıp lavaboya oturttu. Boynuma başını gömüp dudaklarını gezdirmeye başladığında bacaklarım istemsizce aralandı ve onun bedeni tamamen benim bedenime yapıştı.

"Sabah seksimizi atlayamayız..." kulağıma fısıldadığında tüm vücudum elektrik yemiş gibi huylandı.

"Bana dokunuşunu çok seviyorum.." o beni öperken ve başım gerilere giderken düşündüğümü söylemiştim. Başını kaldırıp bana baktı. Seks sırasında çok konuşmadığım için bu söylediğim ona garip gelmişti.

Yangın Sayılır gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin