Selam canlarım 🩷Bir günde üç bölüm atarak rekora koştum sjsjdk
Son üç bölümün sayıları artınca yb atarım gari yeter yorulduk kız sjsjd😀
Gece gece sizi daha fazla travmatize etmek istemezdim ama yaptım sjsj😀 Bende de İdil gibi bişeyler var sanırım dkdk
Acı çeken okuyucular galp galp djjdjd
Neyse düzelicez merak etmeyin..Alırım gönlünüzü 😉
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum canlarım🩷
HAZAN' DAN
O gece Erdem Bey'in teklifini kibarca reddetmiştim. Aslı ile eve dönerken takside bunu konuşuyorduk..
"Tatlı biriydi..Kibardı da.." dediğinde ona baktım..Omuzlarımı silktim..
"Bilmiyorum..Bana çekici gelmedi..Hem İdil'den sonra bir erkekle.." taksici olduğu için hemen sustum ama Aslı beni anlamıştı.
"Tabi haklısın..Ama denemeden bilemezsin..Hem aşk acısını unutmanın yolu yeni bir aşk acısıdır.." diyip güldüğünde başımı hayır anlamında salladım.
"Hazır olduğumda belki canım.." diyerek onunla güldüm..
"Hazan..Şaka bir yana..Bir şekilde hayatına devam etmelisin..Tamam Erdem değil ama biri olacak bu fikre alışmaya çalış.." bu kez ciddiyetle söylemişti. Bakışlarım taksinin camından dışarı kaydı.
İdil'den başka biri..Düşüncede mümkün gelmiyordu. Ondan başkasına dokunmak..Ondan başkasının bana dokunması..Önem ile yaşadıklarıma bakıyordum da..Önem çok iyi kalpli güzel ve tatlı biri olsa da İdil'in en öfkeli en kötü haline değişmiyordum..
Tabi bunları kendi kendime düşünüyor sonra hemen beynimin arkalarına gönderiyordum..İdil'in bana karşı bitmek bilmez uzun bir liste olan hatalarını düşünerek ondan ayrılmakta ne kadar doğru ve haklı olduğumu ezberletiyordum kendime..
Şimdi hemen değil ama günün birinde sağlıklı bir ilişkiyi hak ediyordum..Benim evime geldiğimizde indik. Birlikte yukarı çıktık. Biraz daha şarap içtiğimizde artık iyiden iyiye sarhoştuk. Her şeye gülüyorduk..
Başım dönerken gözlerim kayıyordu. Kelimeler ağzımdan çıkıyor muydu yoksa düşünüyor muydum emin değildim..
"İdil'i arıycam..Nerde telefonum?" diye ayakladığımda Aslı elimden yakaladı. O beni çekiştirirken zaten bir anda kalktığım için de başım dönüyordu. Orta sehpanın yanına halıya düştüğümde ikimiz de bu düşüşüme kahkahalarla güldük.
"Olmaz..Arayamazsın..Aramıycaksın onu!" Aslı parmağını bana sallarken şaşkınlıkla sordum. "Kimi?" dememle onun gülmesi bir oldu.
"İdil'i tabiki.." dediğinde daha fazla şaşırdım."Sen nerden biliyorsun İdil'i?" diye sorduğumda Aslı başıma hafifçe vurdu.
"Of Hazan ya..Yemekte anlattın ya kızım..Alkol eşiğin sıfır.." derin bir nefes alıp kolumu orta sehpaya koydum ve kolumun üzerine başımı koydum."Onu ne kadar çok sevdiğimi de anlattım mı?" diye sorduğumda içimden ağlamak geliyordu.
"Anlattın..Ama ayrılmanız gerektiğini sana kötü davrandığını da anlattın Hazan..Unutma bunları.." derken onun sözleri kulağımda uğulduyordu.
"Aslı..Onu çok özledim.." dediğimde Aslı saçlarımı okşadı.
"Olabilir arkadaşım..Ama kalbine göm..Al iç boşver.." diyerek bana şarap kadehi uzattığında kadehteki şarabı yüzümü buruşturarak içtim. Yarısı mideme yarısı da çenemden aşağı üzerime dökülmüştü.