•cesaret•

1.6K 87 32
                                    


Canlar biraz artıonsekiz ve smut olabilir...Okumak istemezseniz kaydırın azıcık üç noktadan sonrasını okuyun..😀

Yorumlarınızı bekliyorum ✨

***

İdil Hanım boynumu minik minik öperken nefesim hızlanıyordu. Başımı diğer tarafa atıp onun başının boynuma iyice girmesini sağladım.
Ellerim hala karnımın üstünde bilekten bağlıydı.

İdil Hanım ısırıp bıraktıkça büyük bir hazla gözlerim kayıyordu. Beni belimden sıkıca sarmış boynumla yakından ilgileniyordu.

Göğüslerimiz birbirine temas halindeyken başımızdan akan ılık su her şeyi daha seksi hale getiriyordu.

İdil Hanım ağzını kocaman açarak beni öptükçe benim ağzımdan iniltiler kaçıyor ve banyoda yankılanıyordu. Bu inlemelerim ona dudaklarımı hatırlatmış olacak ki boynumu bırakıp dudaklarıma yöneldi.

"Hazan..Birkaç saat geçince bile özlüyorum seni.." dedikten sonra dudaklarıma yapıştı. Ben de İdil Hanım'ın şekilli vücudunu sarmak istiyordum ama ellerim bir kemer ile karın hizamda bağlı duruyordu tek yapabildiğim şehvetli öpücüğüne karşılık vermekti.Bacağı bacaklarımın arasındaydı ve hafifçe üst bacağını bana sürtüyordu.

Ellerinden biri küçük göğüsümü avcuna sığdırıp yoğururken tenime değen her parmağı beni daha çok inletiyordu.

"Seni saatlerce inletmek istiyorum.." dudaklarımı öpmeye kısacık bir ara verip nefes nefese söylemişti. Dokunuşlarına öpüşlerine bir de bu arsız sözleri eklendikçe hem utanıyor hem de tahrik oluyordum.

Beni belimden tutup hızlıca çevirdiğinde İdil Hanım arkamda kalmıştı. Kemer ile bağlı ellerimi başımın yukarısına kaldırıp banyonun duvarına sabitledi.

"Kıpırdama.." diye emrettikten sonra iki eliyle kollarımdan aşağı aynı üzerimize akan su gibi yol almaya başladı. Avuç içleri vücudumun her noktasını bastırarak okşarken sırtımın her noktasını öpüyordu.
Onun öpücükleri ile dişlerimi  ve duvara yaslanmış ellerimi sıkıyordum.

İdil Hanım beni arkamdan sıkıca sardı. Kolları belimden dolanıp karnımı kavradığında boyu da uzun olduğu için nefesini kulağımın kenarında hissediyordum. Dolgun ve büyük göğüsleri sırtıma baskı uygularken onları hissetmek çok hoştu.

"Deli ediyorsun beni.." kulağıma fısıldadığında gülümsedim. Ona böyle kontrolünü kaybettirmeyi sevmiştim.
"Deli olun bana.." dediğimde ıslak saçımı başımın arkasından yakalayıp çekti. Boynum arkaya uzarken göz gözeydi. Mavi gözleri koyulaşmış ve nefes alışverişi düzensizdi. Saçımı çekiştirdiği ve kollarımdan duvara sabitlenmeme rağmen gülümsüyordum çünkü İdil Hanım'ı bu hale getirmekten memnundum.

"Hazan..Mahvederim seni.." dişleri arasından konuştu. "Cevap verme bana.." diye tısladığında yeniden güldüm. Saçımı sertçe çekişi canımı acıtsa da umrumda değildi onunla uğraşmak istiyordum.

"Mahvet beni..Hadi bekliyorum.." diyip güldüğümde İdil Hanım gülmedi. Bu kez çektiği başımı sertçe banyonun duvarına bastırdı. Başım zaten havada olan iki kolumun arasına sıkıca bastırıldığında İdil Hanım başımı bırakıp beni sıkıca sardı ve kendi vücuduna yapıştırdı.

"Arsızsın..Bu halini sevdim..Görelim ne kadar sürecek.." bir eli göğüslerimden aşağı karnıma doğru süzüldüğünde derin nefesler alıyordum. Altımda ıslanan iç çamaşırını hızlıca çıkardı.

"Bacaklarını aç.." diye emrettiğinde kollarım banyonun duvarında başım kollarımın arasındayken bacaklarımı araladım. İdil Hanım hala arkamdaydı. Bir eli ile karnımdan beni kendine çekerken diğer eli vajinamın ıslaklığını bulmuştu bile. Üzerimizden akan su ya da ben gittikçe ısınıyorduk.

Yangın Sayılır gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin