Romee POV
Met veel moeite open ik mijn ogen. Ik ben moe. Ik voel mijn zachte dekbed en... niks meer dan ondergoed. Ik kijk op van het matras en zie Gijs naast me liggen. Wat was er gisteravond ook alweer? O ja, wacht. Prom, drank... Ik weet het weer. Lekker wakkerworden, zo, met Gijs naast me. Minder is het beetje hoofdpijn wat ik heb van de kater. Gijs is shirtless en zijn haar zit schattig door de war. Sexy as hell. Ik geef hem kusjes op zijn wang, zodat hij wakker wordt. "Goedemorgen ey, mooi wakkerworden zo," zegt hij met zo'n sexy ochtendstem. "Goedemorgen schat," glimlach ik terug.
Ik ben wel eens vaker zo wakker geworden. Dan waren we meestal bij hem. Heerlijk, naast hèm wakker worden. "Lekker geslapen?" vraagt Gijs. "Die paar uurtjes; perfect. Jij?" antwoord ik. "Helemaal goed," antwoordt hij. "Je haar zit echt leuk zo," complimenteer ik hem. "Thanks, jou haar zit ook mooi hoor. Dat vind ik wel sexy hoor, zo wild," "Sukkel," lach ik en sla een kussen in Gijs' gezicht. "Hier moet een kusje op," zegt hij. "Het is dat je Gijs Blom heet," ik druk een kusje op zijn voorhoofd - waar hik zogenaamd zo ontiegelijk veel pijn heeft. "Ik heb ook veel pijn hier," zegt Gijs, wijzend naar zijn mond. "En daar zeker ook," zeg ik - als jullie snappen wat ik bedoel. "Beetje wel," zegt Gijs. "Gijsbrecht Mattias Thijmen Blom!" roep ik waarschuwend. Ik spring uit bed en pak een kussen wat ik naar hem toe gooi. "Stop, houd op!" lacht Gijs. Hij heeft er echt een hekel aan als ik hem bij zijn hele naam noem. "Oké dan," ik kijk op mijn nachtkastje, waar mijn clutch ligt. Ik ga weer op bed liggen. Ik klik het scherm aan en bekijk de tijd. Elf uur. En shit, nog maar drie procent batterij. Ik doe het scherm weer uit en leg mijn mobiel opzij. "Lieffie?" "Ja," "We moeten uit bed denk ik," vertel ik hem. "Awh, nog heel eventjes," Oké, dit ziet er schattig uit. "Vijf minuutjes dan," zeg ik zuchtend. Hij slaat een arm om me heen en ik ga tegen hem aan liggen.
Ala de vijf minuten over zijn wil ik eigenlijk nog in bed liggen. Waar is mijn discipline? "Gijs," "Ja," "We moeten eruit." "Nu moet ik er wel echt aan geloven hè,". "Yes you must do that," ik ga rechtop zitten en stap uit bed. Ik trek mijn lichtroze badjas die aan een hanger aan mijn kastdeur hangt aan. Gijs staat ook op. Ik loop naar de deur en open hem ik loop naar de gang en zie dat er een briefje op de deur zit geplakt.
Ontbijt staat →
Ik glimlach als ik het dienblad zie staan. Er staat een theepot, twee glazen, twee bordjes met op elk bordje ene croissantje en afbakbroodje met kaas. Verder staat er nog een jampot op. Dit doet mijn moeder nooit voor me, gaaf dit. Heel voorzichtig pak ik het dienblad. Ik zet hem neer op mijn bureau. "Ontbijt, van m'n moeder," "Oh lekker," zegt hij, terwijl hij een joggingbroek aantrekt. De chauffeur van de auto had zijn koffers nagebracht met zijn spullen. Ik leg een plait op mijn bed en haal daarna de theepot van het dienblad. "Thee?" vraag ik Gijs. "Ja, lekker," antwoordt hij. Ik schenk de glazen in en zet ze op mijn bureau. Het dienblad zet ik op het plait. Gijs pakt zijn thee. Ik ga weer op bed zitten en drink voorzichtig een slokje thee.
•••Het volgende stuk is geschreven door @MFZB18 (was @LonnekeV) en ik heb wat details aangepast. Kijk even op haar profiel, dit is geen echte zestien plus scène!
Ik heb mijn ontbijt op, Gijs ook, het dienblad staat naast het bed inmiddels. Ik kijk naar zijn ogen, damn. De mooiste kleur blauw ooit en altijd stralend. "Je staart," merkt Gijs op. Betrapt kijk ik hem aan. Hij zoent me vol passie en ik beantwoord de kus. Hij trekt me op zijn warme - aan de bovenkant ontblote - lichaam. Even houden we een adempauze en ik kijk hem aan. Nog steeds, damn, those eyes. Hij maakt mijn badjas los en ik laat hem van mijn schouders zakken. Hij maakt met zijn vingers cirkeltjes, op mijn schouders, zijn vingers kruipen naar beneden. Onderweg opent hij mijn beha. Ondertussen zoenen we en ga ik met mijn handen door zijn haar. Net als zijn handen bij mijn billen zijn aangekomen, hoor ik het geluid van een deurklink die naar beneden wordt getrokken.
Ik schrik me rot en laat Gijs snel los, die duidelijk ook schrikt van het geluid. Ik rol van hem af en ga naast hem liggen en trek de deken ver over me heen. Wel pak ik Gijs' hand.
"Hee zussie, h-" Merijn stopt in zijn zin als hij door heeft dat hij ons enorm stoorde, desondanks ik naast hem lig - niet op hem - en nog wel wàt aanheb, wist Merijn genoeg. "Stoorde ik?" Vraagt Merijn. "Uhm, nee hoor. Wat is er Rijn?" Antwoord ik. "Ik vroeg me af of je m'n telefoon had gezien. Maar ik ga al weer. Bye." Merijn loopt de kamer uit en sluit de deur. Ik grinnik en hij ook. "Kom, we gaan uit bed," zeg ik.
JE LEEST
Fuck Fame #2
ChickLitHet vervolg van Populair after Nerd 》J.J. Lees dat boek voor je deze gaat lezen. Kan ook los gelezen worden, maar dit kan zorgen voor verwarring. Na een onrustige tijd is er rust in Denise's leven. Oude en nieuwe vrienden, een vriendje en haar d...