Hoofdstuk 15

1.1K 36 6
                                    

@MFZB18 helped, thanks :)
-
"Zo erg is dit niet inderdaad," fluister ik en glimlach. Ik tast met mijn hand zijn bovenlichaam af op zoek naar zijn schouder waar ik, als ik de schouder heb gevonden, mijn arm om sla. Ik zit zijwaarts op zijn schoot, dus dat kan heel makkelijk. Tim voelt ook met zijn hand, eerst op mijn bovenarm, onderarm en dan mijn middel. Met zijn andere hand mijn onderarm, vervolgt door mijn hand. In een cliché zouden we elkaar nu diep in de ogen aankijken, maar met de donkerheid van mijn eerste-zelfgebakken pannenkoek (die was serieus zwart, het leek alsof de melk was vervangen door Indische inkt) is dat niet echt mogelijk.
"Ik wil één ding even doen," zegt Tim die mijn hand loslaat en met zijn handen mijn bovenlichaam aanvoelt. Als zijn vingers mijn decolleté aanraken blijft die huid net even wat erger en langer tintelen. Ik lach erom en voel dat zijn handen op mijn kin zijn aangekomen, en daarna worden op mijn wang gelegd. Ik voel aan hem dat hij naar voren leunt en duwt mijn gezicht iets naar voren.
Even daarna zijn lippen op die van mij. Ik had hier al de hele dag ongeveer op gewacht, we hadden nog geen momentje alleen gehad en we zijn allebei niet van die mensen die dat met iedereen erbij doen. Allebei erg gesteld op privacy. Zijn tong likt langs mijn onderlip waarna ik mijn mond open. Ik verstevig mijn grip van zijn hand en me iets dichter tegen hem aantrek. De zoen wordt wel ietsje wilder, maar het blijft eentje full of love. Ik vergeet even dat we één dun muurtje afgesloten van al onze vrienden zitten -- wacht, nu weet ik het weer, dammit.

Naar een tijdje (ik denk twee, drie minuten?) trek ik weer terug en kijk hem glimlachend aan. Je ziet niks, echt niks, maar ik moèst hem gewoon aankijken.

Daarna ga ik op zijn borst liggen met mijn hoofd, aan de kant van zijn arm die om mijn middel zit. Ik doe mijn ogen dicht, ik die toch niks en ze voelen alleen maar zwaar aan. Het horen van zijn hartslag geeft me de rust, die ik precies nodig had. Ik ontspan compleet en denk even aan niets -- of doe een poging-tot.

Tim POV
Het rustige van Denise geeft me ook een calm down. Het geeft me rust, door haar kalmte en het gevoel dat ze bij me is. Ik voel haar hand iets de mijne loslaten en het beetje overgebleven spanning in haar lichaam verdwijnt. Waarschijnlijk slaapt ze, of begint te doezelen.

Langzaam doet iemand de deur open. Ik zie de bos rode krullen van Louïse verschijnen en haar tanden bloot lacht. "Awh, wat schattig!" zegt ze als de Denise half slapend op mijn schoot aantreft. Er steken een paar andere hoofden om de hoek. Grinnikende en grijnzende. "Voer die maar af," gebaart Jelle. "Wakkermaken is ook zo sneu," vervolgt Louïse. Ik knik en bedenk hoe ik dit ga aanpakken. Ik leg mijn armen onder haar knieholtes. Mijn arm die al om haar middel zat span ik nog even wat extra aan zodat ik haar kan optillen. Ik sta op en hou Denise stevig vast -- het is nogal lullig om haat te laten vallen. Het scheelt dat ze niet zo zwaar is en ik vrij sterk ben. Sinds ongeveer anderhalf jaar ga ik naar de sportschool en doe aardig wat armoefeningen. Dus ja, spieren, kracht. Het is niet zo dat je bang moet zijn voor me, want zo sterk ben ik ook al niet weer.
Als ik langs de mensen in de kamer moet, hoor je allerlei meisjes 'awh'-geluiden maken. Iedereen gaat ook netjes aan de kant en iemand houdt de deur open.
Als ik op de gang sta bedenk ik me dat ik geen idee heb waarnaartoe ik haar moet brengen. Haar kamer lijkt me logisch, maar waarschijnlijk zit die op slot. Dan maar mijn kamer, ik heb de sleutel. Maar dan neem ik wel de lift.
Wachtend op de lift kijk ik naar het moois wat ik in mijn armen heb. Wat een geluk heb ik. Dat ik haar heb en niemand anders. Want geloof me, er zijn genoeg kandidaten die Denise willen. Merkt ze zelf niet eens volgensmij. Ze is ook al een keer gevraagd voor een campagne voor het shampoomerk Pantene. Ze had een mail teruggestuurd waarin stond dat ze zelf niet geïnteresseerd was (ze wou niet weer in de spotlights) maar haar beste vriendin, Romee van der Ploeg, graag met ze in zee ging. Nooit is er een antwoord op gekomen. Als ik zeg dat er jongens naar haar loeren, zegt ze altijd dat het niet waar is en weert het af door het aantal reacties op mijn social media op te noemen. Geen topargument, want zij heeft er meer. Op een of andere manier wil ze niet weten dat ze knap is. 'Holland Next Top Model is knapper hoor,' zei ze vooral in haar depressie. Maar die zijn helemaal niet knap. Uitgemagerde bottenzakken zonder enige vorm, chagrijnig gezicht en overdreven arrogant vinden jongens niks. Alles in die scene wordt bepaalt door een stelletje homoseksuele modediva's die vrouwelijk maar niks vinden, omdat mannen -- waar ze ook op vallen -- dat ook niet hebben. Gijs heeft tegen mik ook wel eens zijn haat voor deze stomme ontwerpers uitgesproken, Romee is nogal van de mode en dus wil ze ook op de modellen lijken. Ze staat daarom ook altijd op dieet en eet niet zoveel. Dit alles betekend volgens hem niet dat ze anorexia heeft, aangezien hij haar genoeg naakt ziet en volgens hem kan je de botjes nog niet tellen. Haar figuur laat ze ook vaak genoeg zien in kleren van niet teveel stof. Ik ben ook wel benieuwd hoe Denise eruit zou zien zonder kleren. Ik mag daar niet aan denken, maar tuurlijk doe ik dat wel eens. That's what boys do.

Fuck Fame #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu