Ik ben een aantal weken geleden genomineerd door een soort van tag door @QuintyVanVlimmeren , dus wordt het tijd dat ik deze online zet.
1. Wat is je favoriete Youtuber?
Mijn favoriete Youtubers zijn voornamelijk jongens en het is een hele lijst, maar ik houd denk ik het meest van TIES, Acid en Gio.
2. Draag je veel make-up?
Eerlijk gezegd best wel. Ik draag altijd foundation, wenkbrauwgel, wenkbrauwpotlood en mascara. Afwisselend draag ik eyeliner.
3. Welk niveau/jaar doe je qua school?
Ik doe 3 havo, en ik ga waarschijnlijk volgend jaar naar 4 havo met een economiepakket.
4. Wat is je favoriete boek?
Mijn favoriete 'echte' boek is Eerwraak van Helen Vreeswijk, of Fatale Liefde / Bangkok Boy van Carry Slee. Uit Wattpadboeken kan ik echt niet kiezen, die vind ik in ieder geval altijd duizend keer leuker dan die uit de bibliotheek.
5. Houd je van tekenen?
Ik heb geen hekel aan tekenen, maar ik spendeer mijn vrije tijd er niet aan. Vroeger vond ik het wel altijd heel leuk.
6. Speel je Sims?
Nee. Soms check ik mijn stad op de tablet even, maar echt spelen doe ik het niet.
7. Wat is je geheime hobby?
(Leraren) stalken. Vraag maar niet door.
8. Oreo's of unicorns?
Wat is dit voor een keuze oh my god. Ik hou van eten en paarden. ALLEBEI MIJN LEVEN DUS ALLEBEI DIT IS TE MOEILIJK!
9. Ben je goed in sparen?
Vroeger beter dan nu, maar het gaat nog wel goed op zich. Ik heb een beetje een verslaving aan make-up kopen.
10. Welk cijfer sta je het laagst voor welk vak?
Uhm, een zesje voor gym. Oops, ik haat gym gewoon.
11. Met hoeveel kussens slaap je?
Eén hoofdkussen en een klein kussentje in mijn nek.
12. Bed of bank?
Het ligt er aan voor wat, ik ga voor de bank denk ik met een deken.
13. Lezen of schrijven?
Schrijven als ik inspiratie heb, als ik die niet heb is een goed boek altijd welkom.
Ik heb dat ik jullie niet teveel lastig heb gevallen met deze nutteloze informatie - 'Beter ga je je boek schrijven!' - maar ik vond het wel hele originele en leuke vragen, dus ik vond het wel leuk om ze te beantwoorden. Hebben jullie me iets beter leren kennen, het hoofdstuk is in de maak, vergeet niet het vorige hoofdstuk te lezen!
Ik nomineer trouwens niemand, want ik heb maar een paar mensen in gedachten die ik kan nomineren, en die hebben geen boeken. Ik heb ook geen leuke vragen d
xM
JE LEEST
Fuck Fame #2
ChickLitHet vervolg van Populair after Nerd 》J.J. Lees dat boek voor je deze gaat lezen. Kan ook los gelezen worden, maar dit kan zorgen voor verwarring. Na een onrustige tijd is er rust in Denise's leven. Oude en nieuwe vrienden, een vriendje en haar d...