"Denise... Dit heeft geen zin."
Mijn ex staat met een half slaperig hoofd bij me.
"Wat heeft geen zin? Dat ik hier ben? Sorry hoor ik ben al weg!" roep ik verontwaardigd en loop weg. Tim pakt me ruw bij mijn arm en trekt me terug. "Nee, dit ge-ontwijk. We moeten hier gewoon over praten."
Hij trekt mijn arm naar beneden als teken dat ik moet gaan zitten. "Jeetje doe eens rustig man" zeg ik geïrriteerd. "Laten we beginnen met jou," zeg ik om het mezelf makkelijker te maken. Hij pakt mijn beide handen vast en kijkt me aan. Een soort angstgevoel bekruipt me.
"Ik wil samen door. Jij mag bepalen in welke relatie, maar ik wil je niet meer missen."
Ik slik even, dat klonk echt heel lief. Zoals ik hem ken, een schatje.
"Nou..?" vraagt Tim als teken dat ik ook moet duidelijk maken wat ik wil.
Wat wil ik? Romee zou zeggen: "er is maar één manier om daar achter te komen!" Ik volg het advies van het denkbeeldige stemmetje van Romee in mijn hoofd op. Voorzichtig buig ik naar voren en probeer zijn lippen te vinden, alleen faalt het lichterlijk aangezien er een kleine botsing plaatsvindt. Aangezien mijn tempo niet echt hoog ligt - duh, het is midden in de nacht - beslist de jongen tegenover mij dat hij zelf mij maar zoent.
Wat in het begin ongemakkelijk lijkt, veranderd al snel in een fantastisch gevoel. Jep, dit is wat ik wil. Samen zijn met hem.
"Is dat een..?" "Ja!" roep ik enthousiast. Ik hoor een stil grinnikje van zijn kant komen.
"Ik heb je gemist" zegt hij.
"Ik jou ook" zeg ik en zoen hem, weer."Welkom terug, Denise."
- The end of Fuck Fame -
- THE END OF THE POPULAIR AFTER NERD SERIES -
JE LEEST
Fuck Fame #2
ChickLitHet vervolg van Populair after Nerd 》J.J. Lees dat boek voor je deze gaat lezen. Kan ook los gelezen worden, maar dit kan zorgen voor verwarring. Na een onrustige tijd is er rust in Denise's leven. Oude en nieuwe vrienden, een vriendje en haar d...