Lieve lezers,
Sommigen van jullie dachten misschien 'ER IS EEN UPDATE'. Nee sorry guys, dit is een slijmverhaal over hoe 2k16 was. Sorry.
Net (30/12/16 17:15) realiseerde ik dat ik dit nog moest doen. Want serieus, het was me wel een jaar.
Het liedje boven het hoofdstuk is mijn 2016 favourite, Blackbear - IDFC (Tarro remix)
Laten we beginnen met Wattpad. Populair after Nerd behaalde topposities en duizenden reads. Fuck Fame is ook meer dan verdubbeld in reads! Mijn voornemen was vorig jaar om dit boek af te krijgen, maar dat is niet gelukt - net als alle andere voornemens. Maar hey, daar zijn het voornemens voor.
Over voornemens gesproken, ik zal ze even op een rijtje zetten voor volgend jaar.
- Sporten, gewoon een paar kilootjes minder is nooit slecht voor mij.
- Eindelijk naar een andere manege gaan, want damn mijn huidige is supersaai.
- Een boyfriend krijgen, want ik ben nu 15,5 en ik heb nog nooit meer dan een jongen geknuffeld. Niet dat ik er desperate, maar misschien is het leuker dan ik denk.
- Gezonder eten en minder dierlijke producten, ik ben al levenslang vegetariër maar ik kijk zoveel filmpjes over eieren dat ik dat echt wil minderen.
- Over naar 5 havo, niet dat mijn tijd aan Wattpad spenderen terwijl ik moet leren helpt.
Dit waren ze zo. Als ik volgend jaar nog steeds in een boek schrijf zal ik gaan kijken of dit me is gelukt. Maar: voornemens zijn voornemens om niet nagekomen te worden. Maar ik ga het proberen!
Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie reads, vote's, comments en alle love!
De WhatsAppgroep staat ook nog open voor iedereen, dus stuur gerust een DM!
Persoonlijk: het was een leuk jaar opzich. Er is één vrij belangrijk persoon uit mijn leven overleden en dat was super kut. Echt kut.
Verder heb ik wel heel veel nieuwe mensen leren kennen. Zowel via Wattpad, andere social media en in real-life (maar daar ben ik niet zo goed in). Lieve schatjes, fuckboys, noem het maar op. Shoutout naar al die mensen!
En ik heb anderen beter leren kennen. Mijn vriendinnengroep is gehalveerd en met die mensen ben ik beter bevriend dan eerst. Ik vind het geen ramp dat de groep kleiner is geworden. In de 'grote groep' (7 mensen is voor mij groot) werkte alles gewoon niet. Er was om de haverklap ruzie en er werd geroddeld. Nu is er haast nooit meer ruzie.
Zelf ben ik niet echt veranderd. Mijn make-up wel voor gods sake. Contouring is in mijn leven gekomen en mijn wenkbrauw is naar rehab geweest. Dat flinterdunne ding wat altijd opgevuld werd met poeder is veranderd naar een stuk bredere, deels getekende, brow.
Ik heb zeg maar 1.000.000 mensen knap gevonden dit jaar, 3x verliefd geweest (DAT IS EEN NIEUW RECORD VOOR MIJ, GEVOELLOOS PERSOON!1!!1) maar ben het hele jaar single gebleven. En to be honest is dat volgend jaar niet anders, denk ik.
Even over de updates, die zijn een stuk minder en onregelmatiger geworden. Ik krijg het steeds drukker met school en heb wat minder inspiratie. Maar ik beloof jullie, voor het eind van volgend jaar is dit boek af ;P
Ik weet niet of ik een deel 3 moet maken. Ik heb at the moment geen inspiratie voor een nieuw deel maar ik sta zeker open voor een samenwerking! Dus als je interesse hebt, laat het me zeker weten!
Ik zou het wel graag op tijd weten, dan kan ik er rekening mee houden in het eind en de epiloog, want die heb ik nog niet bedacht.
Fijne oudejaarsdag y'all & een super 2017!
xM
JE LEEST
Fuck Fame #2
ChickLitHet vervolg van Populair after Nerd 》J.J. Lees dat boek voor je deze gaat lezen. Kan ook los gelezen worden, maar dit kan zorgen voor verwarring. Na een onrustige tijd is er rust in Denise's leven. Oude en nieuwe vrienden, een vriendje en haar d...