Lieve lezers,
Het zit bijna een jaar tussen het publiceren van hoofdstuk 49 en het laatste, 50. Sorry daarvoor!
Ik ben inmiddels al 3,5 jaar (volgensmij begon ik in de tweede klas aan het begin van het jaar en inmiddels zit ik al in de vijfde, examenjaar!) bezig deze serie en de inspiratie is gewoon op.
Als persoon ben ik veranderd en mijn hart ligt niet meer echt bij schrijven. Zaterdagavond zit ik niet meer op de bank hoofdstukjes te typen, ik ga liever uit. Inmiddels ben ik dan ook 16 (en half, ik wil me even oud voelen) dus dit lijkt me ook wel begrijpelijk.
En even eerlijk: mijn fanheid van Tim... Niet meer echt aanwezig. Ik weet niet waarom maar het is er gewoon niet meer.
Er komt ook geen deel 3 van de serie dus.
Ik wil jullie alleen heel erg bedanken voor het wachten op het laatste hoofdstuk en al mijn trouwe lezers voor het blijven lezen. Ik heb heel veel lieve comments en berichtjes gehad met de boodschap dat ik door moest gaan. Super lief!
Ook was de waardering te blijken uit de statistieken van het boek. Zowel deel een als twee stonden langdurig op #1 in de hitlijsten. Vooral Populair after Nerd hield het erg lang vol aan de top. Dit motiveerde me heel erg om te schrijven, bedankt!
Ook heb ik veel lieve mensen leren kennen via de WhatsApp-groepen. Het ging nooit meer over Jumbojongen maar het was meer een soort van vriendengroepje (ik heb er zelfs een vriend van me vrij succesvol in gekoppeld).
Op het moment dat ik dit dankwoordje schrijf heet het boek nog Fuck Fame. Waarschijnlijk denken jullie ook, waarom? Nou ja, ik had het boek anders uitgepland maar het is gewoon anders gelopen in het verhaal. Nu heb ik een nieuwe titel nodig, any suggestions?
Ik denk ook niet dat ik nog ga schrijven. Ik heb het druk genoeg met school etc., ook moet ik al genoeg schrijven daarvoor. En zoals eerder gezegd, mijn hart ligt er niet meer echt.
Ik zou het leuk vinden als jullie me allemaal volgen op Instagram (@marloesva_), ik volg jullie allemaal terug als je even laat weten dat je van Wattpad komt!
Iedereen super bedankt voor de fantastische tijd op Wattpad!
Liefs,
Marloes(Ja, geen xM meer. Dit laatste hoofdstuk mag het wel wat persoonlijker toch?)
PS: Willen jullie nog een epiloog? Misschien kan iemand me helpen hiermee. Meld je maar in de DM, het liefst op Instagram (@marloesva_). Daar kijk ik toch heel wat vaker op.
JE LEEST
Fuck Fame #2
ChickLitHet vervolg van Populair after Nerd 》J.J. Lees dat boek voor je deze gaat lezen. Kan ook los gelezen worden, maar dit kan zorgen voor verwarring. Na een onrustige tijd is er rust in Denise's leven. Oude en nieuwe vrienden, een vriendje en haar d...