Hoofdstuk 16

1.2K 37 7
                                    

Met tranen in mijn ogen zit ik nog in bed. Zijn arm ligt om mijn schouder heen en ik staar naar het plafond. Er spookt iets in mijn hoofd rond. Ik besluit het toch maar te zeggen. "Tim?" vraag ik terwijl ik mijn hoofd naar hem draai."Ja?" antwoordt hij."Ik hou echt van je. Maar ik kan... echt niet. Ik kan niks meer doen, nu.""Dat maakt me niet uit, dat weet je. Ik wacht op je.""Dankje. Tot hier vond ik het fijn, echt. Maar ik was bang voor... Wat hierna komt zeg maar."Vreselijk awkward, dit gesprek."Oké," Tim knikt. "Vaker doen?" grinnikt hij. "Tot hier, zeker," glimlach ik en zet mijn antwoord bij door hem te kussen. "Wist je al dat je heel mooi bent?""Je wist hopelijk toch wel dat we hier toch niet wegkwamen eh." Ik kijk verbaast op. Hoe kon ik dat vergeten? "Wauw," lach ik. "Ik ben niet zo slim bezig," zeg ik terwijl ik me dichter naar hem toe rol. Mijn rechterarm leg ik om hem heen, bij zijn linkerborst. Vervolgens trek ik me op zijn (nog steeds) blote buik. Hij strijkt een pluk uit mijn gezicht. Daarna hoor ik de deur open gaan.Louïse, Bente, Romee, Robin, Gijs en Fabian staan in de deuropening.In alle paniek gooi ik mezelf naast hem neer in het bed, wat overigens maar net past. Daarna trek ik de dekens verder over me heen en kijk de mensen beschaamd aan. Die beginnen natuurlijk allemaal keihard te lachen. Ik kan wel door de grond zakken, we hadden de deur op slot moeten doen!"Kom zo naar onze kamer," zegt Romee. "We gaan al," zegt Robin nadat ik de meest gênantste minuut van mijn leven heb beleeft. "Oh my god," verzucht ik als de deur is gesloten. "Ik schrok me de tering man," zegt Tim. Ik knik en duw mijn benen onder de dekens weg en stap uit het kleine bedje. Mijn legging, die een half uit geleden was uitgetrokken, ligt nog ergens bij het bed. Snel stap ik erin en trek de hem weer aan. Mijn hemdje ligt iets meer richting de badkamerdeur. Die trek ik ook aan door hem over mijn hoofd te trekken. De slippers die ik aanhad had ik gelijk met mijn broek uitgedaan en stap ook daar weer in. In alle stilte lopen we naar de lift. Hand in hand, naast elkaar. Ik moet me psygisch voorbereiden op Romee's Grote Intervieuw. Dat is wel zo fijn met stilte, want RGI betekent getetter till the max. En de rest geeft me morgen wel een overhoring. Je hebt jezelf weer in een fijne positie gewurmd, Denise. Top gedaan. Ik klop op de kamerdeur. Romee zwaait de deur vrolijk open en ik zie Fabian op Romee's bed zitten samen met Gijs en Robin. "Zozo," zegt Robin. "Daar zijn ze hoor," grinnikt Fabian. Gijs kijkt naar ons met een blik waarvan ik weet wat het betekend. 'Nou, hoe was het!' vraagt zijn blik. Iedereen kijkt ons aan, awkward as fuck. "Nou... Eh, ik ga denk ik voordat jullie gehypnotiseerd worden," zegt Tim. "Ik ga met je mee," zegt Fabian. "We blijven ook zo achter anders, laten we maar gaan," zegt Gijs. "Oké," zegt Romee en zorgt dat Gijs van het bed af kan gaan waar ze samen opzitten. Als hij eraf is geeft hij haar een kus en zegt gedag. De overige jongens zeggjken "Doei!" en daarna lopen ze weg.Als de deur in het slot klinkt is het eerste wat Romee uitschreeuwt: "OH MY GOD, heb je het nou gedaan?!" ze is compleet hyper. "Rustig, niet het hele hotel hoeft het te weten!" schreeuw ik terug. "Sorry, maar tell me!" zegt Romee die nog steeds druk op het bed zit te stuiteren."Ik heb niks gedaan.""Jaja, je lag vast in bed omdat je zo moe was, halfnaakt omdat je het warm had en me tje lippen aan die van Tim geplakt omdat je dacht dat je hem een mond-op-mond beademing moest geven omdat je dacht dat hij dood ging, tuurlijk."Zoiets sarcastisch heb ik nog nooit gehoord. "Ik wil alle details.""Ik zal je het uitleggen... Ik was dus wel wakker toen hij me tilde. Dus dat liet ik op een gegeven moment wel weten en toen zei ik dat ik terug wou naar jullie en dan slapen-" "Jaja," zegt Romee wantrouwig. Ik kijk haar even aan en ga weer verder. "En toen ging ik mijn haar doen en daarna liep ik dus terug en ja... Hij zoende me dus en op een gegeven moment had ik dus alleen ondergoed aan-" "Wowow, stop. Wat had je aan dan? Ik hoop toch niet die printjesbeha's want Gijs zei dat jongens daar echt een hekel aan hebben." "Gewoon zwart en basic," vertel ik haar. Daar had ik dus echt niet over nagedacht. "Oeh, dat vinden jongens wel sexy hoor." "Top om te weten. Nou ja en hij dus alleen z'n shirt uit. Maar ik... Ja ik voelde soms gewoon... Dingen van vroeger... E-e." Ik stop met praten en voel tranen opkomen. Net weet ik de tranen weg te slikken. "Hij had het door en ik probeerde hem af te leiden maar dat wou niet en toen vroeg ie me wat er was enzo en toen heb ik alles maar vertelt." "En toch lach je zoenend en halfnaakt in bed," zegt Romee met een scheef gezicht. "Ja... We gingen zeg maar daarna in bed blijven liggen omdat we daar al lagen zeg maar. En toen zoende ik hem weer... Gewoon." "Duidelijk verhaal," zegt Romee niet zo gemeend. "Wil je het dan wel?" vraagt ze daarna. "Ja... Maar ik d- durf niet ofzo?" "Dat kan,  maar "Waarom durf je niet?" "I-ik weet niet. Alles. Uiterlijk,  pijn en vroeger." Boos kreun ik. Daarna komt er weer een nieuwe ladig tranen. "Shh," sust Romee me terwijl ze een arm om me heen slaat. "Over je uiterlijk hoef je je niet druk te maken. Je bent mooi en Tim vindt dat helemaal. Hij kijkt de hele dag naar je, en als hij naast je zit kijkt hij nog steeds übertrots. Daar hoef je je zeker geen druk over te maken." Zwakjes knik ik. Het zal wel. "En de pijn... Je moet het willen. Echt willen en zeg maar veel van tevoren." "O-ké," zeg ik vragend. "En bij jou is het zeg maar al drie keer gebeurt... Dat moet wel meevallen met de pijn. In jou situatie vroeger doet het altijd pijn, ik geloof niet dat het naar een paar keer bij mee pijn deed. Don't worry, het komt sowieso goed. Hij houdt van jou, jij van hem." "Dankje..." mompel ik nog half         snikkend van haar toespraak. "Ik wacht nog wel even... Maar het zal geen jaren meer duren."                        "Laten we maar even pyjama's aantrekken. Bed in, het is laat rn ik ben kapot." Romer knikt. Samen lopen we na het mini-badkamertje en proppen ons voor de spiegel. Terwijl Romee voorzichtig begint met het eraf boenen van haar foundation (en alles wat onder die categorie valt) met Miccelair water - wat beter voor je huid moet zijn ofzo. Met het billendoekje waar het goedje opzit poetst ze geconcentreerd haar huid. In tegenstelling tot mij, ik doe veel te   veel makeupremover op het doorweekte watje waarmee ik in één soepele beweging al mijn makeup eraf krijg. Niet zo moeilijk doen, Romee. Als ik al halverwege het tandenpoetsen ben heeft Romee eindelijk haar tweede huid eraf.Nu komen haar ogen, voor allebei een apart watje die allebei zijn besprenkeld met een paar druppels veel te dure makeupremover. Deze wrijft ze heel voorzichtig over haar ogen -- oh nee, straks breekt een wimper af! Dit duurt nog het langste van allemaal. Haar ik-weet-niet-hoeveel soorten en lagen mascara gaan er niey één, twee, drie af. Het lijkt me erg geestdodend om dit elke avond te doen. Maar voor haar lijkt het meditatie. Als ik al in mijn pyjama sta, is Romee klaar met haar gezicht reinigen. Hoe ze het voor elkaar heeft gekregen zo'n lange avondroutine op te bouwen... Respect! Zelfs de gemiddelde popster  haar avondroutine zal niet zo lang duren.

Tim POV
"Zozo," zegt Fabian als Robin en Gijs naar hun kamer zijn gegaan. We hadden alles zwijgend over onderwerp 'net' afgelegd. Er was doorgelult over de nieuwste versie van een schietspel.Ik kijk Fabian vragend aan, maar weet dondersgoed wat hij bedoelt. "Nou, hoe was het?" vraagt Fabian. "Er is niks gebeurt," zeg ik hem simpel. "Ha-ha, maak dat je moeder wijs. Nu de waarheid." "Ik lieg niet," zeg ik al iets geirriteerder. "Zoals ik de anderen moet geloven lag ze in d'r beha op je, in bed." Ik kan dit niet ontkennen. "Dat is waar," zeg ik mompelend en ga op mijn bed zitten, waar ik nog een half uur geleden met Denise in had gelegen. "En dan bleef je braaf zo liggen?" vraagt Fabian zich af. "Eigenlijk... Ja." "Waatom als ik vragen mag?""Dat heeft zo z'n redenen.""Heb je Een storenis daar ofzo?" lacht Fabian."Nee man," lach ik terug."Is het haar?" "Gast dat gaat je niks aan oké?""Oké?" zegt Fabian op een vragende toon.Als ik nu een of andere meid was het ik gezegd: 'oké', maar aangezien ik dat niet ben houd ik mijn mond maar.Ik zal het mooiste beeld wat ik ooit heb gezien niet snel meer van mijn netvlies afkrijgen. Denise, op haar lip bijtend, in haar zwarte beha met kanten randje. Haar krullende haar losjes over haar schouders hangend. Haar mooie ogen die me recht aankeken. Niets wat ik ooit heb gezien zag er zo mooi en sexy uit.Maar ik merkte wat aan haar. Ze kon zich helemaal ontspannen, maar het andere moment voelde je haar spanning -- die ze overduidelijk probeerde te verbergen. Ik moest eerder stoppen, maar ik kon het gewoon niet. Ze voelde als een magneet en mijn handen kriebelden als ze op haar huid lagen om te bewegen. Haar handen op mijn huid voelden als drug waar geen genoeg van kon krijgen. Of mijn handen voor haar alleen maar een angst waren... Ik weet het niet. Ze wou dit wel vaker doen, of moet ze dit vaker doen van zichzelf? En het echte werk dan? Wanneer zou zij daar klaar voor zijn? Of zal ze dat nooit kunnen, vanwege haar verleden. Ik zou het wel willen, maar ben bang haar pijn te doen, of dat ze door mij herruneringen ophaalt? Daar heb ik al voor gezorgd,  daar voel ik me oom vreselijk schuldig over. Altijd had ik zo voorzichtig gedaan, en nu zo niet-voorzichtig. Ik had haar eerder moeten vragen,  en niet alles klakkeloos doen. Maar op dat moment voelde het zo fijn. Mijn grote zorg ligt bij Miami. Straks komt ze iemand beter tegen, en dat zal niet moeilijk worden. Dan ben ik haar kwijt. Want als ze daar en mooi leven heeft, komt ze no way weer terug. Het heerlijke weer zal Denise niet zomaar verlaten en met Denise's intelligentie zal ze het ook daar wel redden op een universiteit. Maar ik moet positief denken. Ze zal niemand anders vervangen voor mijn rol, naar een jaar komt ze gewoon terug en tussendoor zie ik haar soms gewoon. Lang leven de social media, contact zal niet moeilijk zijn. Misschien moet ik het zien als een proef. Een proef van onze relatie. Maar kon dat niet een iets minder lange en eukere zijn? Waarom moet ze me een jaar verlaten?

-

So guyss... ik ga het weer druk krijgen aanstaande week. Heerlijk die toetsen. Maar co-writer @QuintyVanLimmeren is bezig voor jullie!

Oh ja, nieuwe trailer, nieuwe inleiding. Ik zet een linkje op mijn profiel!

SELENAS NIEUWE ALBUM IS UIT!!!!!!!! HIER ALLE TRACKS:

Revival
1.  Revival

2.  Kill Em With Kindness

3.  Hands To Myself

4.  Same Old Love

5.  Sober

6.  Good For You

7.  Camouflage

8.  Me & The Rhythm

9.  Survivors

10.  Body Heat

11.  Rise

12.  Me & My Girls

13.  Nobody

14.  Perfect

15.  Outta My Hands (Loco)

16.  Cologne

Fuck Fame #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu