Geschreven door @QuintyVanVlimmeren
Romee POV
"Ze zijn weg!" roept Bente en ze stuift de kamer weer binnen. "Ik haal de jongens!" roep ik meteen, maar net op dat moment hoor ik een klopje op de deur en doe ik de deur open. "Hey! Gaan we vanavond uit?" roept Jelle. "Tuurlijk!" roept Louïse. "Wat dacht je van de jongens en meiden apart?" zegt Romy en ik protesteer meteen. "Ach je kan vast wel een avond zonder me hoor" pest Gijs me en drukt een kus op mijn voorhoofd. Ik steek -heel kinderachtig- mijn tong uit. "Eigenlijk is dat een best goed idee!" roept Louïse en ze springt en klapt van blijdschap, en ik rol mijn ogen. "Ja, zo schrikken de jongens niet andere jongens af van ons" zegt Bente nadenkend. Natuurlijk moet zij daar weer aan denken. "Goed... Dus jongens en meiden apart? Dus ook niet in dezelfde club?" ik trek een pruillipje, dan moet ik Gijs een hele avond missen. "Yep.." Mirella grijnst, ik vraag me echt af wat er in godsnaam is gebeurd met de oude Mirella, die vind ik eerlijk gezegd wel leuker, alhoewel deze Mirella ook haar voordelen heeft. Bente wil de jongens de deur uitjagen maar ik pak snel Gijs arm en trek hem iets naar beneden, zodat ik iets in zijn oor kan fluisteren. "Ik sms je straks, we sneaken er wel tussenuit" fluister ik en nadat hij nauwelijks waarneembaar knikt geef ik hem een zoen, die ruw onderbroken wordt door Robin die Gijs meetrekt. "Aahw, wat schattig" grinnikt Bente en ik geef haar een middelvinger. "Let's get ready!" roept Romy en meteen na die woorden schiet iedereen een andere kant op. Ik grinnik zachtjes en schud mijn hoofd als ik rustig naar mijn koffer loop. Ik zie een leuk zwart jurkje dat strak om mijn lijf zit en van die off-shoulder mouwen. Ik zie dat ik niet de enige ben die een jurkje aandoe, ook Louïse en Romy halen er een uit hun koffer. Ik pak mijn witte adidas en nog wat armbandjes en rustig kleed ik me om. Louïse heeft het jurkje aan dat ze eerder uit haar koffer had gepakt, maar Romy heeft een playsuit aan, die haar echt goed staat. Ik kijk even rond en zie dat de badkamer vrij is, en ik trek een sprintje zodat als iemand anders op hetzelfde idee komt ik toch sneller ben. Ik doe wat lichte make-up op en neem mijn tijd. Als ik de badkamer weer uit kom zie ik dat iedereen al helemaal klaar is. Ik en Louïse hebben een jurkje aan, Bente en Mirella een shirtje en schortje en Romy een playsuit. Iedereen heeft ook sneakers aan, behalve Romy, die heeft sandaaltjes aan. De playsuit staat echt heel goed bij Romy!
We lopen de club binnen, en ik kijk even rond. Gijs, of wie dan ook van de jongens, is er inderdaad niet, wat betekent dat ik er inderdaad tussen uit moet sneaken om hem te zien. Dat is precies wat ik ga doen, ik bedoel maar, waarom zou ik het niet doen? Bente en Louïse lopen meteen naar de bar, en ik slof er maar wat achteraan, net zoals Romy. Mirella zie ik al niet meer. "Wat wil je drinken?" schreeuwt Bente in mijn oor om boven de muziek uit te komen. "Doe maar wat" schreeuw ik terug. Ze knikt en een paar minuten later drukt ze een bekertje in mijn handen. Ik neem een slok, het is een lekker zoet drankje. Romy tikt me aan en wijst naar de dansvloer, waarop ik knik en met haar mee loop. Ze heeft ook een bekertje in haar handen, zo te zien met hetzelfde drankje als ik. Wanneer we de dansvloer opgaan komt er net een lekker nummer op, Avicii ofzo, en we gaan helemaal los. Ik zwiep mijn haar in het rond en maak wat spastische bewegingen met mijn armen, waarna ik mijn drinken opdrink en het bekertje op de grond gooi. Waarschijnlijk moet ik netjes zijn en het ergens wegzetten, maar niemand doet dat, waarom zou ik het wel doen? Ik maak nog wat rare bewegingen met mijn armen en benen - en heupen - en er komt een jongen achter me staan, die zijn handen op mijn heupen legt. Ik draai me om in de hoop dat het Gijs is, maar ik kijk in het grijnzende gezicht van een of andere jongen. Ik wurm me uit zijn greep en draai weer om, maar Romy is al weg en ik zie dat ze aan de bar hangt met een of andere jongen, allebei nog een bekertje alcohol in hun handen. Tenminste, ik denk dat het alcohol is, maar aan Romy te zien, die al half aangeschoten is, is het dat wel. Ik loop ook naar de bar en plof neer op een kruk en laat mijn ogen dan de club scannen. Ik zie niemand maar wanneer ik me weer omdraai kijk ik recht in het gezicht van Bente. "Tjeez! Laat me nooit meer zo schrikken! Jezus!" roep ik en Bente schatert van het lachen, ze valt bijna van haar kruk, en ik haal een wenkbrauw op. Dat iemand zo snel dronken kan worden zeg.. "Wie.. Wie zocht je?" weet ze uiteindelijk uit te brengen. "Iemand die ik kende, behalve Romy dan, die lijkt het leuk te hebben" geef ik toe. "Ik heb het ook wel leuk hoor" zegt ze en ze trekt 2 keer snel achter elkaar haar wenkbrauwen op. "Welke jongens heb je al gezoend dan?" vraag ik. Je zou denken dat je dat niet zo snel aan iemand vraagt, en dat doe je ook niet, behalve aan Bente. Die houdt ervan om ermee te pronken. "Niemand! Alleen wat geflirt, geplaagd en gedanst" zegt ze en ze knipoogt, waardoor ik mezelf moet tegenhouden om niet met mijn ogen te rollen. Ze doet haar handen omhoog alsof er een pistool op haar staat gericht, je kent het wel. "Onschuldig!" roept ze waarna ze lacht en wegsnelt, op zoek naar een nieuw slachtoffer bij wie ze haar tong in zijn mond kan duwen, of misschien wel meer... Gijs! Ik zou Gijs smsen, aangezien de wifi heel veel geld kost hier, maar smsen kost ook geld dusja..
Romee: Hey schatje, is t leuk met de boyzz? ;)
Ik haat het om die stomme oude emoji's te gebruiken, maar ik heb niet veel keus.
Gijs: Mwa, het gaat. Met jou is het toch leuker ;)
Mijn hart maakt even een sprongetje en ik krijg een nieuw smsje:
Gijs: Maar ik moet gaan de boyzz (;)) willen iets van me ofzo? Haha
Romee: Succes haha ;)
Ik stop mijn telefoon weer weg en kijk de club weer rond. Ik zie Bente zoenen met iemand anders dan waar ze net heen liep, Romy zich nog steeds vol zuipen aan de bar met een of andere jongen, en Louïse en Mirella. Ze staan best ver uit elkaar maar toch kan ik ze allebei zien. Nou ja, voor zover dat kan dan in een best drukke club. Louïse praat met een jongen, Mirella staat maar een beetje saai aan de kant. Ik loop naar Mirella toe, ik heb echt gezelschap nodig, ik trek het niet meer in mn eentje. "Hey Mirel! Leuk?" Ik houd de tekst zo kort mogelijk, zodat het hopelijk duidelijk is. Ze knikt en schreeuw iets wat ik niet kan verstaan, en ik maak met gebaren duidelijk dat ik haar niet kan verstaan. Ze wenkt me en ik loop achter haar aan, naar de wc's, waar we elkaar al iets beter kunnen verstaan. "Het is wel saai, zeker nu de jongens er niet zijn. Ik sta altijd wel een beetje aan de zijkant, maar dan is Simon er ook nog, die me dan gezelschap houdt. Die is er nu ook niet" zegt ze als ik haar kan verstaan. "Ja, ik vindt het ook jammer dat de jongens apart op stap zijn. Maar ze komen nog wel langs" zeg ik en ik knipoog, waarna we teruglopen naar de dansvloer. Onderweg komen we Louïse tegen, die ons tegen houdt. Zo te zien is ze nog steeds met die jongen van net aan het praten. "Romee! Mirella! Dit is Jay, een jongen die ik ontmoet heb!" zegt Louïse, en ze glundert van blijdschap. Ik wissel even een blik met Mirella, en weet dat ze hetzelfde denkt. "Hoi Jay!" ik glimlach vriendelijk, maar Jay lijkt niet echt verlegen ofzo. Hij haalt zijn hand door zijn haar, en ik snap waar Louïse op is gevallen. Hij is wel knap. Niet zo knap als Gijs natuurlijk, maar wel knap. Ik trek haar en Mirella terug naar de wc's. "Je vindt hem leuk of niet?" vraag ik met een grijns. Ze knikt, een beetje twijfelachtig en wantrouwig. "Ga nu maar terug naar je prins!" jaag ik haar plagend weg en ze lacht voor ze weg schiet. Ik en Mirella barsten in lachen uit. "Hij is wel heel knap" zegt Mirella plotseling heel serieus, waardoor we nog harder moeten lachen. "Yup! Niet zo knap als Gijs, maar wel knap!" zeg ik en ik haak mijn arm in die van Mirella, en zo huppelen we terug naar de dansvloer.. Ik denk dat de drank begint te werken. Mirella's ogen worden plotseling groot en ze wijst ergens naar. Ik volg haar vinger en zie Simon staan, en moet mezelf tegenhouden om niet te lachen. "Vind je hem leuk?" probeer ik heel serieus te vragen, maar dat lukt niet echt. Mirella is een beetje van haar stuk af en geeft na redelijk lange tijd een beetje twijfelend antwoord: "Nee.. We zijn gewoon.. Vrienden." Ik lach en ze snelt weg naar Simon, die al weg is van de groep. Als Simon hier is, is Gijs hier ook vast ergens. Ik zou het aan Simon kunnen vragen, maar ik wil hem en Mirella niet storen. Ik moet grinniken maar schud mijn hoofd, ik moet Gijs echt vinden. Nouja niet echt moet eerder wil maar toch.. Ik zoek de club door maar vindt hem niet, uiteindelijk besluit ik hem maar een smsje te sturen.
Romee: Ben je in dezelfde club als Simon?
Bijna meteen krijg ik antwoord.
Gijs: Ja, ben jij daar ook?
Romee: Yup. Weet je het plan nog? :) (<- dat is mn pedoface xD)
Gijs: Jep. Ik zie je zo bij de uitgang.
Romee: Tot zo
Ik loop naar Mirella toe. "Mirel? Ik ga maar naar het hotel. See ya!" "Byee!" hoor ik en ik loop weg, op naar de uitgang, op naar Gijs.[Lieve pretzels van me, hierna volgt een seksscéne. Voor de mensen onder de 12 kan dit een beetje te heftig kan zijn. Ik weet dat vooral de mensen onder 12 nu gaan verderlezen (de schrijfster van deze scène mag dit zelf niet lezen :o). Ik weet toch dat alle mensen gewoon doorlezen, maar ik heb je gewaarschuwd!]
Hij opent de deur en ik loop naar binnen, en loop meteen door naar de slaapkamer. "Wat wil je doen?" vraag ik terwijl ik op bed ga liggen. "Dat weet je wel" fluistert hij hees in mijn oor en hij begint me te zoenen. Zijn handen gaan onder mijn jurk en hij legt ze op mijn billen, terwijl mijn ene hand door zijn haar woelt en de andere zachte rukjes geeft aan zijn shirt, als teken dat hij hem uit moet doen. Hij stopt even met zoenen en we trekken onze kleren uit. "Hmm.. Rood.. Sexy hoor" zegt hij en hij zoent me weer ruw. Mijn handen trekken zijn boxer uit en hij maakt mijn bh los, die hij ergens de kamer in gooit. Zijn handen gaan in mijn slip en trekken hem naar beneden, zodat we beiden helemaal naakt zijn. Zijn koude handen zakken langzaam af naar beginnen me te vingeren, en het is alleen maar beter als zijn vingers koud zijn. Hij stopt met me te zoenen en duwt mijn benen open, terwijl zijn hoofd naar beneden duikt. Zijn handen pakken ondertussen mijn borsten terwijl hij begint te likken. Ik kreun en hij begint te zuigen op mijn gevoelige plek, waarvan hij ondertussen al weet waar hij is. Ik voel hem grijnzen als ik weer kreun. Hij komt weer naar boven en ik jammer zachtjes, maar hij duwt 1 van zijn vingers in me. "Dat gaat soepel. Je komt al bijna klaar. Maar wacht nog even schatje" fluisterd hij en dan kreunt hij ook. Ik voel zijn stijve tegen me aan en pak hem met mijn handen. "Ik ben er klaar voor" zeg ik en hij stoot zich in me, en ik kreun luid. Hij begint vaker te stoten, sneller, harder en dieper. Ik kreun om de 5 seconden, en mijn benen beginnen te trillen. Na nog 2 seconden kom ik klaar, en hij komt snel na mij. Hij rolt zich van me af en we hijgen uit.
-
A/N:
Heyy iedereen, Quinty weer hier. Ik vindt het echt vreselijk voor Parijs, en eigelijk heel Frankrijk. Het had net zo goed in Amsterdam, of Rotterdam kunnen gebeuren. #PrayForParis♥-
Hier is Loessssssssssss,
Dus peoples dit was wel de heftigste 16-plusscéne tot nu toe (waarschijnlijk van het hele boek). Er komen er niet hel veel nog in dit boek, aamgezien er mensen zijn die het niet echt leuk vinden en ik het een grote toevoeging vind hebben. En daarbij, in dr meeste hoofdstukken past het ook niet.
En ik heb (voor na dit verhaal). Een Martin Garrix fanfiction en een andere.Flashes - M.G.
Lianne had geen bijzonder knap uiterlijk.
Lianne had geen grandioos schoolsucces.
Ze had niet veel status.
Ze had niet veel geld.
Lianne was geen nerd.
Ook geen modediva.
Wat ze wel was?
Lianne was Lianne.
En dat ging niemand veranderen.
Not My Phone
Lola Annes is een van de populairste meiden van de klas. Veel vriendinnen en veel uitgaan, maar geen vriendje.
Maar wat niemand van Lola weet (behalve één vriendin) is dat ze geen moeder meer heeft en een superarme vader. Lola klust hard bij door haar baantje bij H&M.
Door goede connecties kan ze het uitgaan betalen. Kleren komen grotendeels uit de kringloop en outlets, waardoor ze tóch mooie kleren kan dragen met weinig geld.
Haar vriendje, die haar populariteit hooghoud, is niet erg aardig. Ze wordt gedwongen met hem te blijven. Ze houden elkaars populariteit hoog. Door hem wordt ze populairder bij zijn kliek, hij bij die van haar. Zullen ze uit elkaar gaan, worden ze allebei minder populair bij de kliek van de ex. Geen optie dus.
Als Lola een telefoon vindt, neemt ze die mee naar huis. Haar vader vindt dat ze hem moet verkopen, maar Lola denkt daar anders over.
Ze is benieuwd naar de eigenaar.
Ze is benieuwd naar zijn/haar leven.
Ze is benieuwd naar iemand anders in haar leven.
Laat weten welke je voorkeur heeft!
xM
JE LEEST
Fuck Fame #2
ChickLitHet vervolg van Populair after Nerd 》J.J. Lees dat boek voor je deze gaat lezen. Kan ook los gelezen worden, maar dit kan zorgen voor verwarring. Na een onrustige tijd is er rust in Denise's leven. Oude en nieuwe vrienden, een vriendje en haar d...