Hoofdstuk 27

1K 30 4
                                    

"Mirel!" roep ik enthausiast. Ze staat in haar pyjama voor mijn deur te slapen. "Ik voel me kut," klaagt ze. "Ik ook, katers." verklaar ik. "Weet je nog wat van gisteravond?" vraag ik aan Mirella. "Stukken. Vage beelden en flitsen," antwoordt ze. "Ik maak je ook wel even een heerlijk anti-katermiddeltje." Mirella knikt simpel. "Heb ik wat raars met jongens ofzo gedaan?" "Dat ik weet niet." "Heyo Mirella het feestbeest!" roept Romee als ze Mirella ziet. "Hoi," antwoordt ze terug. "Nog hard gebangt met Simon, je babe?" vraagt Bente. "What the fuck nee!" roept Mirella beledigd. Waarschijnlijk voelt ze zich nu te kut om een bitchfight te beginnnen.
Ik zet Mirella een dampende mok mengsel voor. Even kijkt ze er gehypnotiseerd na. Daarna pakt se de beker vast en neemt kleine slokjes. Na elke slok wordt haar gezicht zuurder. Hier zal ze niet zoveek van drinken als ze gisteravond bij alle drankjes deed. "Het helpt." Stel ik mijn vriendin gerust. Ik ga op tafel zetten en kijk naar mijn telefoon.

Tim: Goeiemorgen♥
Tim: Gaat het een beetje met je kater?

Denise: Voel me niet top maar wordt wel beter. Hoe staat het bij jou?

Tim: Niet echt last, ik ben wel wat gewend haha

Denise: Hahaha

Tim: En je was heel wat bezopener, nog stukken kwijt?

Denise: Er missen stukken, maar belangerijke dingen ben ik niet vergeten ;)

Tim: Btr :) Wil je er nog over praten?

Even denk ik.

Denise: Ik kan er wel wat over zeggen maar kan ook wel op app

Tim: Nu doen dan?

Denise: Okay, ik was echt dronken dus. Er staat me geen angst bij van gister dus waarschijnlijk vond ik het allemaal goed. Ik weet niet wat ik allemaal heb gezegd enzo en hoe ver we zijn gegaan misschien kan je dat vertellen?

Tim: Je wou heel graag en wou toen ik wegloop 'het morgen afmaken'. Ik heb dat niet echt serieus genomen aangezien je toestand toen haha

Wat vreselijk gênant. Heb ik dat echt gezegd?

Denise: Omfg, ik moet nooit meer dronken worden lol

Denise: Maar hebben we wat gedaan wat we zeg maar nooit eerder hebben gedaan? :0

Tim: Niet echt

Er lijkt een last van mijn schouders te vallen. Gelukkig heeft hij de rem erop gehouden. Reden ikweetniethoeveel waarom hij zo leuk is; hij maakt geen gebruik van me.

Denise: Gelukkigg

"Zo ey wat kijk jij opeens gelukkig," merkt Bente op. Snel klik ik mijn scherm uit en leg de telefoon op tafel. "Niks, grappig iets op Insta," zeg ik zo casual mogelijk. Niet dat ze me gelooft, maar toch knikt ze.
"Ik ga terug naar Romy," zegt Mirella. "Thanks, klop maar even aan als jullie ergens heen gaan." "Is goed, doei doei!" roep ik Mirella na die de deur dicht doet.

"Ik wil naar het strand," zegt Bente. "Goed idee," antwoordt Louïsd die binnsn komt lopen. "Hey girl!" roept Romee hard. "Chickie!" roept Bente vrolijk. "Hey!" roept Louïde terug. "Lekker genaait?" vraagt Bente Louïse lachend. "Ik heb genoten," grijnst ze. "En bij jullie? Deniiise?" vraagt Louise met een grijns. Ik snap dan ook al precies waar ze naar vraagt. "Niks gebeurt!" ik hou mijn handen omhoog. "Echt we-e-e-l," zegt Louise. "Ik zie het," "Koop een bril," lach ik. Snel pak ik mijn mobiel weer en bericht Tim.

Denise: Gtg, bye

Tim: Doei

--

Fuck Fame #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu