Laten we beginnen met deze krampachtige edit. Een beetje beeld maar serieus sorry guys dat dit er zo klote uit ziet, vooral die hand en schouders haha.
-Netjes overhandig ik de taxichauffeur een tientje. Voorzichtig stap ik uit de auto en sla de deur achter me dicht. ik wacht tot de rest uit is gestapt en kijk rond me heen. Al snel krijg ik restaurant La Playa in mijn vizier. "Daar is het!" zeg ik tegen de rest. Romee haakt haar arm in de mijne en zet koers richting de eetgelegenheid.
In het restaurantje aangekomen ijn we meteen de jongens al zitten. Gewoonlijk, met een biertje en mobiel. Ongewoon netjes in blouse.
Blousjes staan Tim zo fucking goed.
"Hey!" roepen we naar onze vrienden. De mannen nemen niet de moeite om te gaan staan en zeggen enkel een 'hoi' terug. Netjes als ze zijn staan Tim en Gijs wel op. Ze lopen beide naar hun vriendinnen toe. Ik begroet Tim nogmaals en geef hem een korte kus. "You look stunning, beautiful," verteld hij me zachtjes. "Dankje, jij ook," zeg ik en glimlach. Ik neem plaats tegenover hem, een beetje ik het midden. Naast me gaan Romee en Mirella zitten.Tafelindeling
Plekken tegenover elkaar.
Robin - Simon - Tim - Gijs - Danny - Jelle - Niek
Romy - Mirella - Denise - Romee - Louïse - BenteNiet te missen zitten Romee en Gijs tegenover elkaar. Het zal ook een keer niet. Maar ik snap het wel, ze zien elkaar alleen in weekenden en soms dan ook niet -- een langeafstandsrelatie.
Die krijg ik dus ook.
Alleen kan ik niet elk weekend even op en neer reizen tussen de woonplaatsen. Ik-weet-niet-hoeveel duizend kliometer en een paar honderd maakt een enorm verschil. Hoe vaak zou ik hem gaan zien? Een keer in de paar maanden? Minder? Ik slik een keer. Gevoelig onderwerp dit.
Allerlei vragen borrelen weer op.
Gaat onze relatie op kunnen tegen maanden elkaar niet zien?
Tegen duizenden kilomters?
Zal hij een ander vinden?
Welke vriendschappen zal ik behouden?
Voor wie geldt 'uit het oog, uit het hart?'
Hoe zal het zijn in Miami?
Stop.
Ik moet nu genieten."Cola?" Mirella steekt haar hand op en pakt het glas aan. Als iedereen zijn of haar glas heeft houdt Romee haar glas hoog. "Op Denise," we proosten - het voelt raar om op jezelf te proosten.ik neem een slokje wijn en ga weer verder in een gesprek tussen Bente en Danny over onze gezamenlijke haat van de ui. De doorzichtige - paarse groente heeft hooguit een ranzige bijsmaak, is verder smakeloos en is een boosdoender van uitgelopen mascara. Those little bitches hebben een bijzonder talent voor gerechten verzieken.
Ban the union.
Ik vind het trouwens totaal gestoord om een band (Union J) naar die doorzichtige bitch te noemen. Ik hou al op.Onder het hoofdgerecht -- voor de meesten pizza -- barst er weer een gesprek over etenswaren los. Een veelvoorkomend onderwerp is onze huidige consumptie. Mijn pizza Végétarien bevalt me prima, op de ui na. Alle stukjes zal ik dan ook persoonlijk verwijderen van mijn pizza. mijn pizza is niet de voorbestemde plek voor die ui, ze mogen van mij lekker onder de grond blijven zitten. Tussen alle rupsen, larven, wormen en ga maar door.
[Ui is een knol/bol right?]Mijn benen licht verstrengeld met die van Tim hebben we allebei een apart gesprek. Tim praat met een paar jongens over een nieuw model sportwagen -- dat interesseert toch geen hond? Maar oké, jongens zijn niet te begrijpen. Mijn gesprek gaat over drugs, Danny verteld over zijn ervaring. Bente vind soms herkenning en ik voel me vooral een braaf boontje. Ik kan wel meepraten over ervaringen - bedankt Kaj - met drugs, maar dan roep ik iets te veel vragen op.
[Remember toen Kaj in Ibiza op die verplicte date in die club drugs in haar drankje had gegooid en Romee en Martijn een oogje in het zijl hielden? Ze viel toen ook en raakte haar geheugen kwijt. Hoofdstuk ... t/m ... in Populair after Nerd 》J.J. #1 . ]
We hadden trouwens al heel wat pilletjes aangeboden gekregen. Naar voorspelling heb ik ze allemaal geweigerd, maar een paar namen ze zeker aan. Daarna ging ik aan de alcohol wat niet veel beter is. Ik heb ook al een wijntje op, dus dat begin ik ook te voelen. Veel jongens zitten aan het bier. Een paar wijntjes en colaatjes.
JE LEEST
Fuck Fame #2
ChickLitHet vervolg van Populair after Nerd 》J.J. Lees dat boek voor je deze gaat lezen. Kan ook los gelezen worden, maar dit kan zorgen voor verwarring. Na een onrustige tijd is er rust in Denise's leven. Oude en nieuwe vrienden, een vriendje en haar d...