Hoofdstuk 26

964 27 1
                                    

Door @QuintyVanVlimmeren

Romee POV

Na dat dat gevecht van net, is de alcohol helemaal uitgewerkt. Ik loop naar de bar, wat nu weer gaat, en ik bestel een shotje. Gijs komt naast me staan, en ik denk niet dat hij nog van mijn zijde gaat vanavond. 'Wil jij er ook een?' vraag ik aan Gijs, en ik knik met mijn hoofd naar het shotglaasje. 'Ja!' schreeuwt hij. We bestellen er alvast 2 voor Gijs en nog een voor mij. Lachend door Gijs' gezicht klok ik ook dit shotje weer naar binnen, en ik voel dat ik alweer een beetje aangeschoten ben. Ik zoen Gijs, en hij gaat meteen mee in de zoen. Zijn tong, die nog smaakt naar het shotje, komt mijn mond binnen, en onze tongen lijken een of andere Spaanse dans te doen. Gepassioneerd legt hij zijn handen op mijn kont, en trekt me naar zich toe, wat het nog intiemer maakt. Na een paar minuten laten we elkaar los, en we kijken elkaar glinsterend aan. 'Laten we hier weggaan' schreeuwt Gijs in mijn oor. 'Wacht heel even' zeg ik en ik knipoog, waarna ik nog 2 shotjes bestel. Eentje geef ik aan Gijs en de ander drink ik zelf snel nog op. We zetten onze lege shotglaasjes op de bar, en we banen ons een weg door de menigte, op zoek naar de uitgang. Zodra we die gevonden hebben, vallen we bijna naar buiten, door de dansende menigte. 'Eey Tim' zeg ik tegen Tim, die aan komt lopen. 'Hey' glimlacht hij. 'Denise is binnen' zeg ik met een knipoog. 'Weet ik' lacht Tim. Je kan duidelijk zien dat we op zijn minst aangeschoten zijn. Gijs pakt mijn hand en we lopen verder de straat op. 'Geen vieze dingen doen!' roep ik Tim nog achterna.

We lopen nog steeds hand in hand over de boulevard, maar nu heeft Gijs een fles whisky in zijn hand, die we ergens hebben gehaald in een nachtwinkel. Ofzo. Ik ben te dronken om het te herinneren. Omstebeurt nemen we een slok van de fles, en om de paar meter zoenen we. Even gepassioneerd en intiem als aan de bar, soms komen zijn handen verder dan mijn kont, gaan ze onder mijn jurkje, waarna ik me plagend los trek, zijn hand pak en verder loop. Allebei lachend, Gijs laat zich iedere keer weer meesleuren, en iedere keer weer valt een van ons beide. De ander vangt die op en dat leid weer tot gepassioneerd zoenen. Nu ik erover nadenk ben ik de enige die is gevallen, zover ik me kan herinneren, niet dat ik veel kan herinneren maar ja, en zijn we nog niet zo heel ver van de club vandaan. 'Oh! Oh! De zee! Het strand!' roep ik als een blij kind, springend en klappend in mijn handen. Ik ga door mijn enkel en meteen voel ik zijn sterke armen om mijn middel. Dan bedenk ik me pas dat ik 10 cm naaldhakken aan heb, als het niet hoger is. Zoals ik al zei, dronken. Gijs leunt voorover om me te zoenen, maar voor mijn gevoel gaat het veel te langzaam, dus ik pak zijn gezicht vast en trek het bijna naar de mijne toe. Nouja, bijna, ik trek hem naar de mijne toe. Meteen al begint de volgende zoen. Het begint rustig, te rustig naar mijn gevoel, dus ik ga met mijn tong over zijn lippen om toegang te vragen, ik ben nogal ongeduldig als ik dronken ben. Gewillig doet hij zijn mond open. Onze tongen verkennen elkaar, en elkaars monden, en Gijs handen gaan over mijn rug, wetend dat als hij te laag gaat ik me terug trek. Ik zie het als spelletje, en hij weet dat, want iedere keer dat ik me terugtrek, geef ik hem een plagerige, flirterige knipoog voor ik in lachen uitbarst en hem weer meetrek. Gijs lacht dan ook, maar ik weet niet of het van de alcohol komt, dat ik me gedraag als een idioot, of doordat ik me weer terugtrek, en hij het 'spelletje' ook leuk vindt. Ik weet eigenlijk helemaal niet of hij ook dronken is, hij lijkt zo nuchter. Volgens mij heeft hij ook iets minder op dan mij, en hij kan beter tegen alcohol. Waarschijnlijk is hij aangeschoten, tegen het dronken aan, of net dronken, zodat hij nog redelijk helder na kan denken. Niet dat we nadenken op zulke momenten, we laten het lopen en zien wel wat er gebeurd. Meestal eindigen we in een bed, of ergens anders, en neemt hij me. We zullen wel zien wat er vanavond gebeurd, waarschijnlijk iets in die richting, zeker nu we nu al niet van elkaar af kunnen blijven. Maar het maakt niet uit, de basis van een goede relatie is een goed seksleven, right? Of echt een diepe klik hebben, zoals Denise en Tim, of beiden. Gijs' handen glijden nu over mijn kont, en ik zeg tegen zijn lippen aan: 'Je bent gewaarschuwd he'. Een diepe lach, die vanuit zijn buik komt, wat ik voel doordat ik helemaal tegen hem aan sta, rolt over zijn lippen, voor hij me weer innig zoent. Zijn handen blijven op dezelfde plek, en na een tijdje trekt hij zich terug, geeft me een flirterige, plagerige knipoog, om daarna te lachen, mijn hand pakt en me meetrekt. Precies datgene wat ik bij hem deed, meerdere keren. Een lach verlaat mijn mond. 'Waar gaan we heen?' vraag ik. Gijs stopt abrupt, waardoor ik tegen hem aanbots en nog harder moet lachen. 'Waar wil je heen?' vraagt hij geheimzinnig, en ik lach om het toontje. 'We lopen op een boulevard. Het lijkt me logisch?' vraag ik, en ik begin weer ongecontroleerd te springen en klappen als een gek. 'Strand!!' roep ik. 'Je schoenen' zegt Gijs lachend, en ik herinner me weer dat ik 10 cm naaldhakken heb, en stop meteen met springen, waardoor Gijs nog harder moet lachen. 'Kom' zegt hij dan, lachend zijn hoofd schuddend en me meetrekkend naar een trapje waarmee je op het strand kan komen. Als we er bijna zijn, zwaait hij me over zijn schouder, en ik slaak even een gilletje. Gijs begint nog harder te lachen, en hij stikt bijna. Nu moet ook ik keihard lachen, en zo staan, of liggen in mijn geval, we een tijdje, beide lachend, ik over zijn schouder bungelend. 'Honey?' vraagt Gijs. 'Mmhh' mompel ik. 'Zal ik je maar weer weg zetten?' vraagt hij lachend, en ik knik. 'Wacht, ik doe even mijn schoenen uit' zeg ik, en ik wurm me in allerlei bochten om mijn schoenen uit te krijgen, maar het lukt niet. 'Lukt het?' vraagt hij alweer lachend. Ik schud lachend mijn hoofd. 'Hier' mompelt hij, en een seconde of 2 later voel ik dat mijn ene pump van mijn voet af glijd, en een seconde later de andere, en hij zet me weg. Meteen voel ik het zand, dat ondanks het al ergens midden in de nacht is, nog steeds warm is. Het geeft een heerlijk gevoel. 'Dankje schat' zeg ik, en ik geef hem een kus. Bijna wordt de zoen intenser, tot een stem, waarschijnlijk van een volwassen, misschien zelfs bejaarde, man roept: 'He! Wat doen jullie daar?' We kijken elkaar even verschrikt aan, en ik pak mijn pumps in mijn hand. 'Moeten we rennen?' fluister ik zachtjes, en Gijs knikt nauwelijks waarneembaar. Hij pakt de hand die nog leeg is en we beginnen te rennen. Over het strand, midden in de nacht, hand in hand.

Na een tijdje vallen we uitgeput neer op het, nog steeds brandende, zand. De man van net is ons niet achterna gekomen, of we hebben het niet gehoord en heeft hij het na een tijdje opgegeven. We hebben een paar keer over onze schouders gekeken, en hij was nergens te bekennen, maar toch hebben we doorgerend om zo ver mogelijk bij hem vandaan te zijn. Nu zijn we helemaal uitgeput, en kunnen we nog maar een paar dingen als je snapt wat ik bedoel. Tussen het rennen door zijn we een paar keer in de lach geschoten, waarschijnlijk door de alcohol en het "vluchten". Gijs leunt voorover om me te zoenen, en ik zoen hem vol passie terug. Zijn tong vindt de mijne, en ik kruip dichter naar hem toe naarmate de zoen intenser wordt, en uiteindelijk beland ik op zijn schoot. Mijn handen glijden door zijn haar, langs zijn gezicht, over de achterkant van zijn shirt waar je zijn spieren door kan voelen en komen aan onder aan zijn shirt. Ik laat mijn handen eronder gaan en ze glijden over zijn sixpack en gespierde rug. Ik verplaats mijn lippen naar zijn oor, en ik geef zijn oorlel een kusje. 'Zullen we zwemmen?' vraag ik, fluisterend en speels, om het intenser te maken. Ik wacht niet op goed-, of afkeuring, maar sta meteen op en trek mijn jurkje uit. Ik sta nu in mijn ondergoed, maar ik ben niet bang dat iemand me ziet, we zijn op een stuk strand aangekomen dat bijna helemaal omringd is door rotsen, met maar 2 kleine paadjes waarmee je in of uit deze opening kan komen. Als mensen me wel zien maakt het me echt vrij weinig, gewoon helemaal niets dus, uit. Ik denk niet dat andere mensen midden in de nacht naar zo'n verlaten plek gaan. Ik pak alles wat in mijn bh zit, telefoon, geld, sleutels, dat soort dingen, eruit en leg het op mijn jurkje zodat ik het niet kwijt raak. 'Kom je nog?' vraag ik en Gijs lijkt uit een soort trance te ontwaken, knikt snel en doet zijn shirt over zijn hoofd. Zijn geweldige sixpack komt tevoorschijn, en ik kan er iedere keer weer op kwijlen, figuurlijk dan, zo perfect lijkt hij. Zijn schoenen en broek volgen, en hij pakt mijn spullen om die tussen zijn shirt en broek te leggen, die op elkaar liggen, samen met zijn spullen. 'We willen niet dat het gestolen wordt' zegt hij met een knipoog, en we pakken elkaars hand, om samen het water in te lopen. Nadat mijn grote teen het water heeft aangeraakt, deins ik meteen terug, wat er voor zorgt dat Gijs niet meer bijkomt van het lachen. 'Wat, het is koud hoor' zeg ik nep boos, maar ik kan het niet laten om mee te lachen. Ik ben nog niet bijgekomen van het lachen als ik het zand ineens niet meer voel, maar iets anders, iets harders, en het duurt even voor ik besef dat Gijs me op heeft gepakt en me over zijn schouder heeft gegooid. Angstig kijk ik naar voren, om te zien dat hij steeds verder het water in loopt, en snel trek ik mijn benen op zodat ik niet nat word. Ook hierdoor moet Gijs weer lachen, en het voelt raar, maar fijn. Als we zo diep zijn dat ik nog net kan staan met mijn hoofd boven water, zonder dat ik nat ben geworden, waar vooral ik voor gezorgd heb, laat Gijs me plotseling vallen. Een korte gil verlaat mijn mond, voor ik water in mijn mond voel en Gijs pakt me bij mijn middel vast, om me naar boven en tegen hem aan te trekken. 'Ik haat je' grom ik. Heel mijn haren en make-up zijn nu verpest. 'Je houdt niet meer van me?' vraagt hij met een pruillip, en ik grijns voor ik hem gepassioneerd en vurig zoen. De zoen wordt vuriger en intenser, en Gijs houdt me nog dichter tegen hem aan, en hij verplaatst zijn handen naar mijn slipje, en legt ze in het slipje op mijn billen. Hij gromt zachtjes van genot in mijn mond, wat me aanmoedigt om hem nog vuriger te zoenen. Ook mijn handen zakken lager af, uit zijn haren die ik door elkaar woelde naar zijn boxershort. Hij kreunt zodra ik mijn handen erin laat zakken, en zachtjes begin ik hem te strelen. Steeds harder kreunt hij en nu begin ik hem echt af te trekken. Ook hij gaat nu heen en weer, en in me. 'Dit maken we thuis af' kreun ik in zijn oor, en hij knikt. Beide trekken we onze handen terug en zwemmen terug naar de kant, om onze kleren aan te doen, spullen te pakken en terug de weg te vinden naar het hotel, om daar af te maken waar we in zee mee begonnen zijn. 

A/N:
Heyy, weer een nieuw hoofdstuk van mij, Quinty de co-writer. Hope you liked it ♡
-
DIT WAS HET HOOFSTUK ALWEER TATATATAA

Ik weet dat Quinty andere hoofdstukken schrijft dan ik doe, maar voordat jullie allemaal denken dat ze compleet oversekst is omdat ze dit soort hoofdstukken altijd doet: ik geef de opdracht tot dit soort dingen! Ze is gewoon super in dit soort hoofdstukken vind ik.

Ik ga denk ik maar een eind breien aan de vakantie, want dit wordt teveel. Ik loop zwaar achter op schema. Ik ga denk ik nog 1 of 2 dagen + een avond uit schrijven. Daarna komt het afscheidsfeestje in NL.

Ik ga alles nog even overleghen en shit dus blijf voor altijd lezen want mijn lezersaantal gaat sneller omlaag dan mijn swagheidsniveau.

BEYESELS IK HEB HEEL VEEL TOETSEN MAAR K RED HET WEL

xM




Fuck Fame #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu