Hoofdstuk 25

941 28 7
                                    

NIEUWE COMMERCIAL AIDFJDSLJFRDSRFJ I LOVE IT HIJ IS ZO KNAP HIJ PRAAT HEEL VEEL EN SPEELT MIJ IN EEN SUPERMARKT BAE IEJIESJGESIJFSKJSHSFGJ IK HEB HET RAARSTE FANDOM EVER MAAR IDC I LOVE HIM OMFG IK GILDE ECHT MN MOEDER DACHT DAT IK DOOD GING IDC TIMMIEBOY IS OOK HEEL HOT ALS IE VERBAAST KIJKT EN DAN OOK "Laat je niet uitkleden" WEL LATEN DOEN DOOR MIJ TIMMIEBOY ALLEEN DOOR MIJ EN TIM IS VEEL KNAPPER DAN DAT MODEL OP TV EN ZN STEM IS LAGER GEWORDEN KAPOT MOOI IK GA NU MET TIM DIE CHIPS OPETEN EN STIEKEM BEN IK DAT COLA GLAS DOEI.

-

"Yo man," Gijs komt binnenlopen. "Yo," zeg ik terug. Ik pak een broodje uit de zak broodjes. "Nog shit gebeurt?" vraagt hij. "Nee," zeg ik. "Waar was je op 't laatst?" vraag ik. Gijs was verdwenen op het eind. Hij grijnst. "Strand," zegt hij droog. "Gezwommen enzo, was echt ziek man," lacht hij.

Denise POV

Ik trap mijn sandaaltjes uit door de schoen op de hiel te trappen. Ik zit met mijn benen langs hem heen en glij met mijn handen onder zijn shirt. Zacht hoor ik hem kreunen, wat me weer zelfvertrouwen geeft om door te gaan. Daarna trek ik aan zijn shirt zodat die uit gaat. Daarna gooi ik het shirt random ergens neer. Ik grom van opwinding en lach om mezelf. Daarna zoen ik hem weer, maar hij stopt véél te vroeg.
"Denise?" vraagt hij.
"Ja?" antwoordt ik. Wat nu weer?
"Ben je nog steeds zo dronken en wil je dit wel?" vraagt hij. Tikkeltje overbezorgd. Vrolijk antwoord ik.
"Ik ben echt fucking drunk en totally wanna do this!"
"Sure?" Nu raak ik geïrriteerd.
"Je bent m'n vriendje, niet mijn babysitter."
Zonder hem tijd te geven om te reageren zoen ik hem maar weer en duw hem achterover. Mijn bandjes zakken iets af en hij trekt de bovenkant van het kledingstuk naar beneden. Ik wil ons omdraaien, omdat het kan. Ik rol mezelf weer van Tim af, waarna ik hem weer op me trek.
Ik voel mijn én zijn opwinding steigen. Let's do this.
Ik knoop zijn broek open en duw hem omlaag.
"Ik wil je," fluister ik.
Tim zijn handen laten tintelingen na op mijn huid. Zijn handen duwen mijn jurkje omlaag tot ik zelf grip krijg en het ding zelf kan uitschoppen. Zijn huid raakt de mijne en begint te tintelen. Steeds meer huid raakt elkaar en geeft dat fijne gevoel.
Zijn mond haalt hij van mijn mond af en zoent langzaam omlaag, naar mijn hals. Het geeft een lekker effect, waardoor ik kreun. Als hij een laag punt op mijn hals heeft bereikt komt hij weer terug naar mijn mond.

"Denise, we moeten nu echt stoppen."
Zegt Tim vanuit het niets. Het ging net zo lekker en nu wil hij stoppen..?
"Waarom?" vraagt ik en probeer hem een kus te geven zodat hij eerder door zal gaan.
"Omdat je dronken bent." antwoordt Tim.
"Ja dus?" Mijn irritatieniveau zit op hetzelfde niveau als mijn opwinding.
"Dan doe je domme dingen die je niet in deze toestand moet doen." Hij is m'n moeder toch niet?
"Whatever? You only live once right?"
"Sorry Denise, ik ga." Hij geeft me een kus waar ik hem in wil houden. Maar hij is me te slim af en weet zoch los te wrikken. Hij pakt zijn broek van het bed en zoekt zijn shirt die ik uit had gedaan en vervolgens weggegooit.
"Ga maar slapen schatje," fluistert Tim me toe. "We maken dit nog wel af," vraag ik lacherig.
"Als je er morgen er nog hetzelfde overdenkt, doen we dat." mompelt Tim terug. Oh ja, dat wil ik wel.
"Daar hou je je aan!" roep ik hem na. "Prima," zegt Tim en trekt de deur dicht.

Slapen... Misschien nog niet zo'n slecht idee. Maar ik wil Tim, nú. Ik pak mijn mobiel -- die ik in tussentijd snel op het nachtkastje had gegooid -- en kijk of er nog meldingen zijn.

1 Event gemist: PIL NEMEN!
1 Nieuw bericht van Romee

Ik mute het event, dat doe ik wel later en open het bericht.

Romee: Text me asap back :) :) :)
Denise: Nix gbrt

Ik besluit Tim nog maar een bericht te sturen.

Fuck Fame #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu