Hello peoples,
Sorry voor de lange stilte. Ik zit echt met nul inspiratie namelijk.
Co-writer @QuintyvanVlimmeren stuurde me ook een berichtje dat ze spijtig genoeg het te druk had met school en geen co-writer meer kan zijn. Bedankt voor al je moeite, inspiratie en hoofdstukken! Ik weet zeker dat iedereen er van genoot.
Maar aangezien ik best vaak zonder inspiratie zit en niet altijd tijd heb, zoek ik een nieuwe co-writer. Dus mocht je interesse hebben, dit zijn dingetjes om even na te gaan.
- Ik probeer zo vroeg mogelijk te zeggen als er een nieuw hoofdstuk aankomt. Mijn streven is dan ook dat je 2 weken voor 2000 woorden hebt.
- Omdat de kwalitieit van dit boek door mijn eigen fouten omlaag gaat, is het wel handig om een schrijfster te zijn met niet al te veel spelfouten. Ik zeg niet dat je perfect hoeft te kunnen schrijven, dat kan ik ook niet.
- Ik heb een verhaallijn die ik je geef als je co-writer wordt, waar je wel rekening mee moet houden. Ik geef een paar situaties die voor moeten komen in het hoofdstuk.
- We houden contact op WhatsApp, zo kan je je teksten makkelijk doorsturen want je kan berichtjes op de Wattpad-chatservice geen berichten kopiëren. Lastig dus.
Ik denk als we gasthoofdstukken gaan doe dat de schrijfstijl te rommelig wordt. Lijkt me niet zo'n goed idee.
Dus heb je interesse, reageer even of stuur me een dm!
Ik zal zondag proberen te uploaden.
xM
By the way, Wattpad heeft Populair after Nerd naar FanFiction verplaatst en uit ChickLit gehaald, dus dat wordt nooit meer de top 10! ;( Ik sta #56, maar daar moet ik tevreden mee zijn. Het boek is al meer dan een half jaar voltooid.
JE LEEST
Fuck Fame #2
ChickLitHet vervolg van Populair after Nerd 》J.J. Lees dat boek voor je deze gaat lezen. Kan ook los gelezen worden, maar dit kan zorgen voor verwarring. Na een onrustige tijd is er rust in Denise's leven. Oude en nieuwe vrienden, een vriendje en haar d...