Als ik weer een van de grote zaal zie herken ik de disco meteen weer. De bar, de dj, de banken en de toiletten - die meestal voor andere doeleinden werden gebruikt dan de bedoeling is.
"Je kijkt echt alsof je dit voor de eerste keer ziet," constateert Niek. Ik schud mijn hoofd glimlachend. De muziek staat me hier wel aan. Ik was bijna vergeten hoe het hier was. "Beter toch dan als een saaie lul op de bank zitten?" vraagt Jelle. "Sowieso," zeg ik.We staan bij de bar met shots voor ons. Schreeuwend tellen ze af. "3, 2, 1..." snel begin ik met de shotjes achterover slaan. Stuk voor stuk brand de drank lekker in mijn keel. Het tweede glaasje klok ik ook zo weg. Bij het derde begin ik het te voelen draaien. Dat was zo ook de laatste.
"Ik zou je nog aan een paar mensen voorstellen," zegt Jelle. Ik knik. We lopen door de menigte heen naar een hoekje.
"Yo," begroeten we iedereen. "Jij bent..?" vraagt een meisje aan me. "Tim," zeg ik. "Kimberly," zegt het meisje terwijl de haar hand uitsteekt. Object Kimberly die voor me staat heeft Barbieblond haar en was net iets te gezet voor haar kanariegele croptop.
[A/N: ze draagt een gele croptop in hemdjesvorm, een jegging met grotendeels pijpen van leer, hoge witte Nike Air force. En een pakje kauwgom om altijd goed uit haar mond te ruiken. Ik beschrijf dat niet in de gewone tekst want zover denken jongens niet :P]
"Ik ben Ash," zegt een ander meisje. 'Ash' of waarschijnlijk Ashley is een latina-achtig type (aan wie zou me dat doen denken? Oh nee wacht, dat woord wou ik niet meer horen). Stijl bruin haar, een hele berg make-up en een huidkleurig en strak jurkje.
[A/N: in meisjestaal: Shay Mitchell uiterlijk met een pikzwart smokey eye. Iets teveel foundation (en ook op de lippen) en een huidkleurig jurkje met spaghettibandjes (bodycon). Ze draagt er zwarte Superstars onder. Haar telefoon pronkt onder haar jurkje weg.]
Het laatste meisje stelt zich ook aan me voor. "Faith," Fiath ziet er nog het normaalst uit van de drie met haar merkshirt waar een pakje Malboro onder uit piept, gescheurde broek en weinig makeup.
[A/N: Weinig makeup in jongensogen = geplamuurde huid en nepwimpers. Een ripped jeans en de normale Superstars. Haar gezicht heeft een vrij brave look. Marije Zuurveld achtig. ALLEEN HET GEZICHT VAN D'R EH!]Faith steekt al snel een sigaret op. "Wil je ook?" vraagt ze me. Ik schud mijn hoofd. Schouderophalend vraagt ze de rest. Ashley heeft haar telefoon tussen haar decolleté weggevist en zit kauwgom kauwend berichtjes te sturen. Kimberly is bezig met haar sigaret aan krijgen. Ze voert een hele strijd met de felroze aansteker. Een beetje awkward dit, ik sta hier maar.
Maar ik denk niet meer aan haar.•••
Als ik wakker word zie ik het meteen: ik ben in Jelle's huis, op de bank. Niek ligt op die tegenover me. Ik denk na over gisteravond. Alles kan ik me niet meer letterlijk herinneren, alleen dat ik op een of andere manier heb gezoend met Kimberly. Het was wel weer een keer leuk om met een ander te zoenen na een jaar. Het was niet zo magisch als met haar, maar dit was gewoon leuk.
Ik lig hier alleen, daar gaat het om. Alles is goed gegaan en ik heb geen dingen gedaan waar ik spijt van heb. Ik hoor een knal naast me.
Niek ligt op de grond voor de bank tegenover me. Ik moet lachen en hoor een chagrijnige kreun van hem. "Goedemorgen bro," zeg ik. "Jez- morgen," hij krabbelt op en gooit zichzelf naar achter, op de bank.
"Was mooie avond," zegt hij naar een tijdje. "Het is goed om de oude jij weer een beetje terug te hebben. Dat mens maakte je een saaie lul." Ik haal mijn schouders op. "Stop met haar verdedigen, zij is degene geweest die je heeft gedumpt als een bitch." "Dat is waar," ik unlock mijn telefoon. Ik check mijn Snapchat, waar ik een foto van Denise met Charlotte zie. 'clubbing&char❤' staat eronder. Nope, de meisjes in de club waren toch allemaal veel minder knap. De meeste wat ordinair, terwijl zij iets classy-achtigs had. Ik klik haar story door. Nog een snap van haar. Een zwarte foto met erop geschreven 'every end is a new beginning :)' eind van de nacht is het gepost. Die is er snel klaar mee, jezusmina. Terwijl het toen leek alsof ze zoveel van me hield..?
JE LEEST
Fuck Fame #2
ChickLitHet vervolg van Populair after Nerd 》J.J. Lees dat boek voor je deze gaat lezen. Kan ook los gelezen worden, maar dit kan zorgen voor verwarring. Na een onrustige tijd is er rust in Denise's leven. Oude en nieuwe vrienden, een vriendje en haar d...