Hoofdstuk 38

600 24 15
                                    

Tim POV

Na een middagje werken kom ik thuis en plof ik op de bank.
1 nieuw bericht van Denise

Ik mis haar, echt. Want ook al heb ik mijn vrienden, met haar was alles zo... leuker. Haar lach maakte mijn dag goed. Ik hou echt van haar.
Denise heeft het goed in Miami, en dat doet me goed. Ze is vrienden geworden met een stelletje skaters, volgens Denise aardige mensen. Een paae meisjes maar de rest toch wel jongens. Eerlijk is eerlijk: ik ben zeker wel jaloers.
Tijd om haar bericht te lezen.

Denise: Lieve Tim,
Ik weet niet hoe ik dit ga zeggen, maar ik ga dit zo goed mogelijk proberen te doen.
Ik wil je ten eerste bedanken voor het afgelopen jaar. Je hebt me zoveel gesteund, geholpen en liefgehouden.
Hier in Miami is het prachtig, zoals je weet. Ik voel me heerlijk hier.
Met Charlotte is mijn band ook weer beter (misschien al wel beter dan met Romee). Met Alan is mijn band ik véél beter geworden. Heel goed zelfs.
Daarom stuur ik je dit bericht ook. Ik moet je namelijk vertellen dat ik verliefd ben geworden op hem, hij op mij. We hebben nog niks, maar daarover gaat dit bericht.
Ik wil het uitmaken omdat ik verliefd ben op een ander en dit afstandsgedoe niks vind.
Ik hoop dat je het een beetje kan begrijpen en snel weer door kan. Er zijn veel leuke meiden die je kan krijgen en ik zou zeggen, maak er gebruik van.
Als jij nog behoefte aan contact hebt moet je dat aangeven, maar van mij hoeft het niet persé. Dat bemoeilijkt het eroverheenkomen misschien.
Lieve groetjes, Denise.

Even moet ik even bevatten wat er zonet is gebeurd. Ze heeft het echt uitgemaakt.
Naar bijna een jaar via WhatsApp.
Luid scheldend smijt ik mijn telefoon naar de andere kant van de bank van onbegrip.

Waarom?!

Gister Skypete we nog alsof er niks aan de hand was. Ze heeft het niet eens over die Alan gehad nota bene. Eerder had me ze me nog verzekerd dat ze nooit iets met een van die jongens zou nemen. 'Why the fuck zou ik voor hun gaan als ik jou heb?' zei ze.

Ik weet niet wat ik voel. Boosheid, verdriet, teleurstelling, wanbegrip of verwachting. Misschien voel ik het wel allemaal. Hoe kon dit gebeuren?
En hoe lang heeft ze dan gelogen?  Kennende Denise twijfelt ze lang en  maakt pas beslissingen als ze het echt zeker weet. Weet Romee ervan? Geen idee.

Eigenlijk was onze relatie ook gedoemd om te mislukken.
Uit dwang zijn we bij elkaar gekomen. Dat kon toch eigenlijk ook niet goed gaan? We haatte elkaar vroeger zelfs.
Ze ging door een moeilijke periode in die tijd, het was misschien ook niet de beste tijd om wat me elkaar te krijgen

Wat lul ik nou.

We hadden het top samen. We vertrouwden elkaar honderd procent, hielden van elkaar (correctie: ik hou nog steeds van haar), hadden het altijd gezellig en ga zo maar door.

En we waren misschien niet altijd de zogenaamde 'relationshipgoals' alive, maar echt grote ruzies hadden we nooit.

Zucht.

Ik kijk naar Denise haar profielfoto. Zij met die fucking Alan.

Ik moet zijn rotkop even niet zien. Hij mag even dood vallen van mij.

 Hij mag even dood vallen van mij

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Fuck Fame #2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu