TimdeJonge is fucking lekker ik lag naast hem in dat bed maar ze hebben me eruit geknipt :( Zijn vader is een gemene snitch die ik met alle liefde klap omdat ie Tims tellie gapt die bitch moet normaal doen :) Tim is ook mn cutie bye.
-"Wij moeten gaan, m'n ma spamt me vol," zegt Romy. Ik knik. "Ik wil niet gaan!" roept Mirella dramatisch. "Ze vermoord me," lacht Romy. "Ik spaar je," geeft Mirella toe. Daarna knuffeld ze me. "Ik wil geen afscheid nemen!" overdramatiseerd ze. "Ik ook," zeg ik. Brok. In. Keel.
Het komt allemaal wel heel dichtbij. Ik zie haar echt heel lang niet meer. Als ze me loslaat ziet ze mijn rood aamgelopen ogen. "Niet huilen, ik wil ook niet huilen," zegt ze. Ik begin te lachen, wat niet zo handig was, maar dan komen de tranen. Nog een keer knuffelen we elkaar. "Je appt me, en zegt wanneer je terugkomt," spreekt Mirella me toe. "Ik ga je missen," zeg ik en veeg een paar tranen weg. Mirella knikt ook en veegt een keer langs haar ogen. Daarna sla ik mijn armen om Romy. Even later laat ik haar weer los. "Maak het er beste van, kom ons opzoeken eh?" "Ga ik zeker doen!" zeg ik en knik. Dan lopen ze maar door de deur. We blijven maar zwaaien. Als ze uit beeld is onthoud ik dat beeld goed, ik zie haar hun bijde al een tijdje niet meer.De avond ging door. Half twee was het al. We hadden lekker doorgegkletst, de hele avond lang. Oude herinneringen opgehaald en zaken besproken.
"Fuck ! We moeten gaan girls, mijn pa flipt hem als ik niet in een kwatiertje thuis ben," zegt Louïse. "Nouhou het is fucking gezellig!" protesteert Bente. Sanne ging ook met hun mee aangezien ze erachter waren gekomen dat ze in dezelfde richting wonen. Ik loop mee met ze naar de deur. Dan moet ik afscheid nemen. Als eerste pakt Sanne me vast. "Ik ga je missen," zeg ik. "Je ziet me vast niet veel minder dan eerst, maar kom me opzoeken als je terug bent!" Ik knik. Bente, the next one. Haar knuffel ik ook. "Ik ga je missen Miss Braafness. Fix de boys daar en anders stuur ze maar door naar mij, eerst een foto please," "Tot je dienst," zeg ik lach-huilend. Daarna knuffeld Louïse me. "Het was zó gezellig," zegt ze en schud me door elkaar. "Ja inderdaad," zeg ik en knik. Daarna laat me ze weer los. "Maak er het beste van, waarschijnlijk vind je het top," zegt Bente nog wanneer ze de deur uitlopen. "Bye!" Is het laatse wat ik van ze hoor.
De jongens waren al vroeger op de avond vertrokken. Er was een of ander dansfeest waar ze graag heen wouden. Toch top dat ze wel even zijn gekomen.
Nu zit ik hier met Romee en Tim. Ik ben moe van de drukte en niet te vergeten, het is al een uur of half drie 's nachts. Eigenlijk moet ik nu slapen, maar ik vind het zonde om de laatse minuutjes hier te verspillen door te slapen. Ook al zou ik daar even geen problemen mee hebben.
"Wat een rust," zegt Romee met een zucht. "Maar ik heb energie voor tien!" roept ze er achteraan -- Hyperactief door de Jilzz. "Ik ben moe," zeg ik. "Ik ook," zegt Tim. Hij slaat een arm om me heen, half zittend en liggend op de bank. "Saaierds!" gilt Romee melig.
Jezusmina."Wacht! Tim en ik hebben nog een verrassing," zegt ze. "De achterste bladzijde lan je uit elkaar halen, kijk zelf maar," zegt Romee en drukt me het herrinneringenboek in handen. Ik blader naar de laatse bladzijde en zie dat die inderdaad wat dikker is. Naar even goed kijken vind ik uit dat het twee aan elkaar geplakte pagina's zijn. Druk je de uiteinden naar elkaar toe ontstaat er een mapje, waar je een usb-stick inzitten met een briefje. Ik peuter de cd eruit en lees het briefje.
Lieve Denise,
Omdat we besties zijn kon ik wel wat extra's doen, dus bij deze.
We hebben al een cliché BFF-ketting dus dat heb ik maar niet gedaan, aansluitend bij dit boekdinges heb ik een usb stick met al onze liedjes en een paar filmpjes.Daarna volgde een hele lijst nummers. Er borrelen weer herinneringen boven. Ook een paar omschrijvingen van een paar video's die er op staan. "Dankje," zeg ik en geef Romee een knuffel. "Je boy heeft ook nog wat voor je," zegt Romee. "Oh?" zeg ik en kijk Tim verbaasd aan. "Wacht, ik haal het even op," zegt Tim en staat op. Als de deur dichtvalt springt mijn beste vriendin naast me op de bank. "Ik laat jullie vannacht samen in rust, ik slaap buiten, don't worry, ik heb m'n slaapzak al neergelegd in de bijkamer beneden." "Serieus? W-" "Hij komt weer, zeg maar niks tegen 'm." Romee springt snel op de stoel tegenover de bank. De deur gaat weer open en Tim loopt weer naar binnen met een pakje in zijn hand. Als hij naast me zit geeft hij het aan me. "Thanks!" zeg ik. Ik maak het open en zie dat het een klein doosje is met een kettingkje. Aan het kettinkje hangt een hartje. "Awh dankjewel hij is zo mooi!," zeg ik enthousiast en knuffel Tim, waarna ik hem een kus op zijn mond geef. Tim doet mij de ketting om. Blozend kijk ik hem aan. Hij is zo lief. "Ik laat jullie eempjes alleen," zegt ze fluisterend en loopt mysterieus weg. Oké? Typisch iets voor Romee. Maar nu ze er toch even niet is :). "Thanks," fluister ik Tim toe en kus hem. Langzaam komt die op gang. Even later laat ik hem weer los, anders staat Romee daar zo lang.
"Romeeé!" Roep ik. Geen antwoord. Ik sta op van de bank en loop in de richting waar zij ook heen liep. Haar voeten liggen op een paar treden en zelf ligt ze bovenaan de trap. "Room?" vraag ik. Aan haar manier van ademen en bewegen zie ik nu dat ze slaapt. Lekker laten liggen, slapende Romee wakker maken is geen goed idee. Ik sluip de trap af en loop weer naar Timmie. Ik plof naast hem op de bank en leg mijn hoofd tegen zijn schouder. "Ik wil niet weg."
Fluisterend weet ik het te zeggen maar ik slaag er niet in het droog te houden. Hij drukt me dichter tegen zich aan, wat me en vertrouwd gevoel geeft. Hij probeert me te troosten door me een kus te geven en te zeggen: "Het is niet voor altijd, we gaan elkaar zo snel mogelijk weer zijn en houden continu contact, toch?" Ik knik, dat sowieso.
"We gaan dit samen overleven."
JE LEEST
Fuck Fame #2
ChickLitHet vervolg van Populair after Nerd 》J.J. Lees dat boek voor je deze gaat lezen. Kan ook los gelezen worden, maar dit kan zorgen voor verwarring. Na een onrustige tijd is er rust in Denise's leven. Oude en nieuwe vrienden, een vriendje en haar d...