פרק ארבע

1.9K 130 48
                                    


סיריוס.

כשהבטתי בהארי, בעצבות שבפניו, לא יכולתי למנוע מהמחשבה לחדור לתוך מוחי. הוא עמד ודיבר עם שאר צוות הקווידיץ', נהג לצחוק בכל פעם שפרד וג'ורג' סיפרו משהו מצחיק. אפילו שהיה ניכר שהדברים אינם מצחיקים אותו כלל. לא הבנתי איך הצוות כולו לא שם לב לזה שהארי עצוב כל כך, שבור מבפנים. או שאולי הם עושים בכוונה? הם עושים בכוונה להתעלם מהעצב בכדי לעודד אותו? לא יכולתי להחליט על פי מבט חטוף בקבוצה שערכה תוכניות וטקטיקות חדשות למשחק הקווידיץ' הבא.

התקדמתי בצעדים זעירים, לא ממהרת לשום מקום, אפילו שהצלצול שהורה להיכנס לשיעור השלישי צלצל דקות ספורות לפני כן. כשראיתי את המוות בפעם הראשונה לא ידעתי שזה יהיה מחזה כל כך נורא. לראות את סיריוס מחייך את חיוכו האחרון לעברו של הארי ואז ליפול, חסר חיים, אחרי שבלטריקס קיללה אותו בקללת המוות האסורה. כל מה שנותר אחרי זה הם זיכרונות, זיכרונות כואבים שהאדם שאהבתם נעלם, לתמיד.

רק השנה התחלתי לראות את הת'סטראלים, ולא ידעתי אם זו ברכה או קללה. מצד אחד, הם כל כך יפים. מצד שני, המחיר לא שווה את זה. סיריוס היה בן משפחה היחיד שנותר להארי. חוץ מדודו, דודתו ובן דודו הלא נחמדים כלל וכלל. שמעתי על תכנוניו של הארי ללכת לגור אצל סיריוס בסוף שנת הלימודים. אותה תקופה בה הוא מת.

"קארה מאלפוי." נעצרתי למשמע שמי. פרופסור מקגונגל עמדה סנטימטרים ספורים ממולי, עוד פסיעה אחת והייתי מתנגשת בה. זכיתי לפרצוף קשה וחמוּר מהפרופסור לשינוי צורה. "כדאי שבפעם הבאה תשימי לב לאן את הולכת. מאיפה את באה? השיעור התחיל לפני חמש דקות. אם את לא רוצה שהוריד נקודות מהסלית'רינים, כדאי מאוד שאראה אותך בשיעור שלי בעוד כעשרים שניות." היא תרה במבטה אחר תלמידים נוספים שכנראה גם הם לא נכנסו לשיעור.

"אני לבד." מיהרתי לומר. "חזרתי מהשירותים." התירוץ הכי אמין שיש, לא? מצחה של פרופסור מקגונגל התקמט קלות בעקבות חשיבה עמוקה. היא הביטה בי, שקטה. לא הגבתי בצורה כלשהיא למבטה, פשוט עקפתי אותה והמשכתי ללכת לכיוון הכיתה. "קארה." עצרתי שוב למשמע קולה אך לא הסתובבתי. "הכל בסדר?"

סובבתי את ראשי אליה וחייכתי את החיוך הכי חמים ומזויף שהצלחתי לגייס. "מאה אחוז."

"פרה וורטה" צפיתי בבזיליק, חיית המחמד שלי, מתקפל. גופו התעוות והשתנה למול עיניי ואת מקומו תפסה כוס זכוכית גבוהה ואדומה. כן, כבר למדנו את הקסם ההוא בעבר אך זו הייתה חזרה כללית על החומר הנלמד במשך כל השנה בכדי שנוכל להתכונן למבחן.

"פרה וורטה." עיניה של פרופסור מקגונגל הצטמצמו. סיבבתי את ראשי במטרה להביט במטיל הכישוף. דראקו הביט בי, כוס חומה, שפעם הייתה חיית המחמד שלו, מונחת על השולחן שלפניו. הוא הביט בפרופסור בספקנות, מתגאה.

קארה/ kara (הארי פוטר)Where stories live. Discover now