אני חייבת לדעת מי המציא את הכללים של המשחק הזה. מה לעזאזל הם רוצים מאיתנו?
העצים שסבבו אותי נראו כל כך אמיתיים שהייתי אמורה להתרכז כל פעם מחדש כדי להזכיר לעצמי שהם נוצרו אך ורק בעזרת קסמיו של פרופסור דמבלדור. אייס והארי נעלמו לי לאחר שמקגונגל הסבירה את כללי המשחק ובעקבות העצים שצמחו משום מקום והכריחו את כולנו להתפצל. המשימה שלנו הייתה דיי מורכבת ומולנו עמדו שלוש קבוצות חזקות למדי. הקבוצה הראשונה כללה את התאומים הוויזלים ואת פגמה הקבוצה השנייה את ארני, חנה ואדריין והקבוצה השלישית כללה את בלייז, ג'יני ואת אחי.
נאנחתי, נעמדת על רגליי ועושה את דרכי ביער הסבוך. אני חייבת למצוא את אייס והארי. השרביט שנחה בידי לא הרגיעה אותי ולא הלוותה לי תחושת ביטחון כמו שהיתה עושה בדרך כלל. היה מותר לנו להשתמש אך ורק בכישוף הקשירה בחבלים במשך כל המשחק הראשון ותלמיד שימצא משתמש בקללה אחרת יגרום לקבוצתו להפסיד אוטומטית. לא כזה קל לזכור שיש רק מילה אחת שמותר לומר כשכרגיל אנחנו לומדים כל כך הרבה סוגים של כישופים לתקיפה ולהגנה עצמית.
בפעם השנייה שנאנחתי הגיע לאוזני קול פסיעה מרוחק. הסתתרתי בין העצים בכדי להביט בתלמיד שהתקרב לעברי. ג'יני. היא לא הפסיקה להביט לימינה ולשמאלה, היא כנראה חיפשה כמוני את החברים שלה לקבוצה. עצמתי את עיניי. אני צריכה לנצח בשביל הקבוצה שלי.
ברגע שג'יני עברה אותי והייתי בטוחה שהיא לא שמה לב אליי, נעמדתי מאחוריה, מחזיקה את שרביטי מופנית אליה. "אינקרסרם." ג'יני לא הספיקה להסתובב בכדי לראות את מטיל הקללה וכבר חבלים עבים עטפו את גופה והיא נעלמה. לקחתי פסיעה לאחור. אז לזה התכוונה הפרופסור כשהיא אמרה שלא נצטרך לגרור את התלמידים כשהם קשורים.
לפני המשחק
"אני לא יודעת אם אני הבעייתית פה אבל אני לא הבנתי מילה ממה שהיא אמרה." לאחר שהאגריד ניסה להסביר שוב את מה שפרופסור מקגונגל התקשתה לגרום לי להבין, הרגשתי עוד יותר סתומה. האגריד הבין אבל אני לא?
"זה לא כזה מסובך." דראקו, שעמד ליד חברי הקבוצה שלו, התנדב להסביר לי את הכללים של המשחק בפעם השלישית. "את צריכה למצוא את כל המשתתפים שלא קשורים לקבוצה שלך ולקשור אותם. ברגע שאת מצליחה הם אוטומטית נשלחים למחנה שלך, שלך אין מושג איפה הוא, אבל זה לא משנה. עד כאן הבנת?" שנאתי שהוא גרם לי להישמע כמו ילדה קטנה אך רק הנהנתי וחיכיתי להמשך הסברו. "בכל פעם שתלמיד תופס תלמיד אחר, כל התלמידים שאותו תלמיד תפס עוברים לבעלותו של המנצח. לדוגמא: כשאני מנצח את אייס, כל התמידים שאייס ניצח עוברים למחנה שלי." אייס עשה פרצוף חמוץ כששמע שדראקו כבר רואה את עצמו כמנצח אבל מה אתם רוצים? הוא סלית'ריני אחרי הכל. "המטרה היא שכל התלמידים שלא בקבוצה שלך יהיו קשורים במחנה שלך."
הנהנתי. "נשמע דיי קל."
חייכו של דראקו רק גרם לי להתרגש יתר על המידה. "אז קדימה, נראה אותך."
הווה
התבאסתי שבסופו של דבר לא זכיתי להיות בקבוצה של דראקו אבל הארי ואייס שניהם חזקים מאוד ואני בטוחה שננצח בסופו של דבר. ברגע שתלמיד נתפס השם שלו ושל המנצח הופיעו מול עיינינו. מדהים כמה דברים המנהל של הוגוורטס יכול לעשות.
בלייז ניצח את ג'ורג'.
ג'ורג'? חשבתי שהוא ישרוד הרבה יותר זמן לאורך המשחק. חבל. במשך דקות ארוכות שנראו כנצח המשכתי להסתובב ביער ולחפש תלמיד נוסף להילחם בו. עד כמה שאפשר לקרוא לקללה אחת להילחם. לבינתיים תלמיד אחר נתפס.
אייס תפס את ארני.
לא רע, אייס. לא רע בכלל. סובבתי את שרביטי בידי מספר פעמים, משתעממת מלחכות לתלמיד הבא.
הארי ניצח את חנה.
"ארני וחנה? ברצינות." שמעתי קול לוחש בין העצים הקרובים אליי. "אפילו ג'ורג' כבר מחוץ למשחק ורק התחלנו." פרד השעין את גבו על העץ המוצק ושפשף את פניו.
"זאת טעות איומה לדבר כשאתה יודע שמחפשים אחריך, פרד." יצאתי ממחבואי וניצבתי מולו. "אתה אמור להיות שקט וזהיר יותר."
פרד צחק והביט בי, משועשע. "גם הטעות שלך הייתה לדבר, יכולת לומר את הקללה וכבר הייתי במחנה שלך במקום זה החלטת לשוחח והתגלתה לפניי. אז תגידי לי, מי הלא חכם מבנינו?"
הוא צודק. הוא יכל להיות שבוי במחנה שלי ברגע זה אבל עדיין, מגיע לי להנות קצת. חיוכי לא מש מפני וכיוונתי את שרביטי לעברו. "אני יודעת שאני יכולה לנצח אותך פרד, זה ההבדל בנינו, אתה לא תנצח."
"פה גדול יש לבחורה, בואי נראה מה יש לך להציע."
YOU ARE READING
קארה/ kara (הארי פוטר)
Fanfiction°הושלם° פאנפיק על הארי פוטר. קארה מאלפוי, אחותו של דראקו מאלפוי, חווה בעצמה הרפתקה מטורפת בהוגוורדס. הסיפור מתרחש בין השנה החמישית לשישית, הלימודים מתרחשים בחופש. הסיפור הוא רובו לפי הסרטים ולא הספרים ויש כמה שינויים קטנים שהרגשתי שהיו נחוצים לשלמות...