פרק שלושים ותשע (חלק א)

698 61 7
                                    

ג'יני הסתבכה. אני ידעתי את זה. לה לא היה מושג.

"כאילו שיש לי זמן לשטויות האלה..." דראקו דיבר בשקט. השרביט הופנתה לעברה בנחישות. "בואי נסיים עם זה, יש דברים שאני צריך לטפל בהם."

מי כמוני ידע על מה הוא דיבר. בלעתי את רוקי. אוקיי אז עכשיו ג'יני תקבל כאפה מטורפת בזמן שדראקו עצבני רצח, בתקווה שהיא לא תגמור את הרב הזה בבית החולים. ואז נצטרך להמציא לו סיפור כיסוי על מה ששני המטומטמים דיברו שם ביער. חבל שאי אפשר לבוא אליו ופשוט לומר.. שומע, אייס ערפד. הוא פשוט נשך מישהי מהבית שלו וזה קצת הפחיד אותי, לא משהו רציני. נאנחתי, מדמיינת איך אוכל להתמודד עם אחי לאחר הקרב.

ג'יני שלפה את שרביטה וכיוונה אותו לעבר דראקו. "אני מוכנה."

פרופסור דמבלדור נתן את האישור להתחיל את הקרב ואחי לא התמהמה . "אופוגנו". בלעתי את רוקי. אוי לא... כל חפץ פנוי בסביבתם החליט לתקוף באותו רגע את ג'יני המסכנה. הכובעים והשרביטים, השייכים לקהל, שעפו עליה לא היו להשפעה גדולה לעומת המכה החזקה שהיא קיבלה מכיסא שהיה פנוי והתעופף אליה, מפיל אותה ארצה לפני שהספיקה להגיב.

ג'יני הרימה את ראשה ושרביטה מספיק זמן בשביל לצעוק קללה לעבר אחי המתקרב אליה בצעדים נחושים. "דיפינדו". הקללה שדראקו זרק על שיין והביאה אותו לבית החולים.

"פרוטגו" מגן שקוף וחזק נוצר מסביב לגופו של דראקו והקללה לא הציקה לו. אחי היה אלוף בדו קרב, כמוני. כשאבא שלך מכריח את שני ילדיו גם בתור ילדים צעירים להילחם אחד בשני במטרה להיות חזקים יותר ויותר, זאת התוצאה. "אוויס" שוב, דראקו לא חיכה. הוא לא נתן לג'יני זמן לנשום ולחזור לעצמה או אפילו לקום. הקללה הזאת שיחררה ציפורים מקצה שרביטו שהתעופפו לעברה ותקפו אותה. עיניי נפערו בזמן שהיא נשרטת ונפגעת מהן ללא מוצא. איך אתה יכול..? דמעה זלגה על הלחי שלי ברגע שהקללה הבאה נזרקה לעברה. "אינסנדיו".

"פיניטה אינקטאטום" הייתה זו צעקה מפרופסור דמבלדור שעמד בקהל. באותו רגע הציפורים והאש שנזרקה לעברה של ג'יני נעלמו כאילו לא היו, משאירים אותה מתנשפת ובוכה על הרצפה. "זה מספיק!!" יכולתי לשמוע את הכעס בקולו, אני בטוחה שכולנו יכולנו. דראקו הביט בקהל שסביבו כאילו יצא מטרנס וניסה להבין מה בדיוק עשה שגרם לתגובה כל כך שלילית מכל האנשים הסובבים אותו.

לאחר דקות אחדות של שקט ולאחר שרון והארי עזרו לג'יני לצאת משם והובילו אותה למרפאה, פרופסור מקגונגל התקדמה לעבר הבמה. "לפי התוצאות של הטורניר לאחר שנחזור להוגוורטס שני הקבוצות שהשתתפו בדו קרב השתתפו בתחרות קווידיץ והקבוצה המנצח תתחיל את התחרות עם מאה נקודות בונוס , כל הכבוד סלית'רין."

לא הייתי במצב רוח למחוא כפיים או לעודד את אחי כמו ששאר התלמידים עשו. הכעס בער בי, שוב. לפעמים הוא באמת הזכיר לי מאיזו משפחה אנחנו באים, ושנאתי לראות את הצד הזה בו.

קארה/ kara (הארי פוטר)Where stories live. Discover now