Dziś obudziłam się w objęciach Bartka. Otworzyłam oczy i zauważyłam, że chłopak jest wtulony w mój goły brzuch był on goły przez podwiniętą bluzkę. Nie wiem czy dobrze wybrałam... Chyba tak. Nie jestem pewna tych uczuć, ale nie chciałam mu robić przykrości. Nie no co ja pierdole w chuj go kocham...
Chłopak wymamrotał co przez sen i wtulił się w mój brzuch, a ja zaczęłam powoli głaskać jego głowę. Po chwili ten uniósł głowę i na mnie spojrzał.
Hej faustynka - przywitał się ze mną.
Cześć Bartuś - odpowiedziałam uśmiechając się. Chłopak mnie pocałował i się we mnie wtulił, a ja delikatnie podrapałam go po głowie. Ten na to mruknął.
Jeszcze jeszcze - powiedział, a ja znów go podrapałam na co mruczał jak kotek.
Fajnie ? - spytałam
Mhm - mruknął.
Przyjemne - odpowiedział wtulając się we mnie. Chłopak schował twarz w moją szyję nawet trochę niżej i zaczął zasypiać. Podrapałam go po głowie, a ten cicho mruknął. Nagle do pomieszczenia wparowała Hania, a gdy nas zobaczyła od razu zasłoniła oczy.
Wy ? - spytała
Nie - odpowiedziałam.
Sorry myślałam bo Bartek jest bez koszulki, wy jesteście razem ? - spytała odkrywając oczy
Nie, pocieszałam go i zasnął więc nie chciałam go budzić - odparłam, a ta mi przytaknela.
Chciałam wam tylko powiedzieć, że Patryk jest w związku z kingą - powiedziała
Tak szybko ? - spytałam niedowierzając. Przecież dopiero zerwał z Wiktorią.
Tak - odpowiedziała. Ale w sumie to jego życie, jeżeli jest szczęśliwy to niech tak zostanie
Dobra ja wam nie przeszkadzam bo widzę, że do czegoś tu może dojść, a raczej ktoś może dojść znaczy o słyszeliście świeży mnie woła właśnie krzyknął jak fausti w nocy znaczy świeży dzwonił, że zostawiłam żelazko na piekarniku ! - powiedziała spanikowana i wybiegła.
Oj ta nasza Hanka - zaśmiałam się co powtórzył Bartek i mnie pocałował.
Co powiesz na spanko ? - spytałam
Idealny pomysł tylko jeszcze drapu drapu dołożyć i będzie zajebiście - powiedział i zaczął mruczeć, ponieważ moja dłoń powędrowała na jego głowę w środku zdania. Chłopak wtulił się w mój mostek, a po chwili zasnął co powtórzyłam. Obudziłam się z dwie godziny później ogarnęłam się i zeszłam na dół żeby zrobić nam śniadanie. Wiem, że Bartek lubi jajecznice więc wzięłam patelnie i zaczęłam ją robić wtedy poczułam dłonie na mojej talii. Chłopak oparł głowe o moje ramię i pocałował mnie w szyję.
O obudziłeś się - zachichotałam
Mhm bo nie było cię obok - odpowiedział zamykając oczy.
Słodziak - powiedziałam odwracając się do niego i całując go. Ten od razu to odwzajemnił i mnie podniósł. Oplotłam nogi na jego biodrach i się w niego wtuliłam . Chłopak zaczął dokańczać jajecznice, a gdy to zrobił postawił talerze na stole.
Gotowe - powiedział.
Mhm jeszcze chwilkę - odpowiedziałam tuląc się do niego. Chłopak usiadł na kanapie i zaczął głaskać moją głowę.
Kocham cię - mruknęłam
Ja ciebie też, chcesz gdzieś pojechać ? - spytał
Gdzie ? - zapytałam
CZYTASZ
To Zerwanie Zmieniło Wszystko ~ Fartek
RomantikZmęczona ciągłymi przyjazdami do Wiktorii Faustyna sięgnęła po pomoc Bartka. Dzięki niemu doznała spokoju, lecz nie na długo... Faustyna wygaduje mu się z najgorętszych sekretów jednak ten nie mówi nic o swoich. Raz z znika na tydzień i wraca postrz...