- FAUSTI BARTEK WSTAJEMY !! - krzyknął wylewający na nas zimną wodę Patryk.
- TY IDIOTO ! - wydarłam się
- WSTAWAJ ! - krzyknął i oblał nas drugim wiadrem z wodą.
- zajebie cie !- krzyknął zezłoszczony Bartek. Chłopak wyszedł, a my zostaliśmy w pokoju cali mokrzy.
- japierdole ! - krzyknęłam zdenerwowana. Zaczęłam szukać ubrań, a Bartek podał mi swoje.
- dzięki - mruknęłam i poszłam się przebrać. Gdy to zrobiłam ogarnęłam się i wróciłam widząc całe mokre łóżko. Strasznie się wkurwiłam tą sytuacją.
- leć zjedz śniadanie ogarnę tu - powiedział przebierający się chłopak.
- napewno ? - spytałam
- tak idź się najeść - powiedział wciągając spodenki. Jak kazał tak zrobiłam i poszłam na śniadanie.
- Patryk masz orzejebane - warknelam
- no sorry - odparł
- co sorry weź się jebnij w łeb - burknelam. Gdy zjadłam wzięłam mu porcje i poszłam do pokoju.
- przyniosłam ci śniadanie - powiedziałam wchodząc. Chłopak mnie nie usłyszał bo był na balkonie i palił papierosa. Wkurwialo mnie to jeszcze bardziej, że on może, ale ja nie " bo się uzależnie " i chuj w to to pomaga i będę to robić. Zauważyłam, że chłopak ogarnął w pokoju. Położyłam talerz na stoliczku i wyszłam na balkon przytulając go od tyłu. Chłopak uniósł rękę tak abym wtuliła się w jego bok co zrobiłam.
- wkurwił mnie - mruknął zaciągając się papierosem.
- mnie też - odmruknęłam.
- mogę bucha ? - spytałam, a ten pokrecil głową.
- nienawidzę cię - mruknęłam odklejając się od niego.
- te z cię kocham - powiedział przyciągając mnie
- zostaw - mruknęłam, a ten spojrzał mi prosto w oczy. chłopak podał mi papierosa, a ja się nim zaciągnęłam. Po tym od razu mi go zabrał. Wtuliłam się w niego, a ten pokrecil głową i objal mnie ramieniem. Wstawiliśmy z Bartkiem zdjęcie na Instagrama, a wtedy wbiegła Hania
- Faustyna szybko ! - krzyknęła podbiegając. Dziewczyna trzęsącymi rękoma pokazała mi tiktoka, którego przypadkiem wrzuciłam.
- o kurwa - mruknęłam
- spokojnie nie jesteśmy w związkuz a na tym filmiku robiłem tylko zupki - powiedział wyciągając telefon. Hania poszła, a ja weszłam do pokoju probojac się uspokoić. Usłyszałam, że chłopak nagrywa wyjaśnienia i jakoś udało mu wymigać.
Ogarnięte - powiedział uśmiechając się do mnie. Byłam mega wkurwiona. Papierosami sytuacją z rana i tym jebanym tiktokiem. Chłopak zauważył moje wkurzenie usiadł obok i zaczął mnie przytulać.
- zostaw - mruknęłam
- nie - odparł, a ja się w niego wtuliłam. Chłopak usiadł za moimi plecami i zaczął masowac moje ramiona
- co ty robisz ? - spytałam zdezorientowana
- rozluźniam cię - powiedział.
- nie da się - mruknęłam obracając się i wtulając w niego.
- da się, jest wiele sposobów - powiedział z dwuznacznym uśmieszkiem
- mógłbyś napisać, że nie jadę do energylandi ? - spytałam
CZYTASZ
To Zerwanie Zmieniło Wszystko ~ Fartek
RomanceZmęczona ciągłymi przyjazdami do Wiktorii Faustyna sięgnęła po pomoc Bartka. Dzięki niemu doznała spokoju, lecz nie na długo... Faustyna wygaduje mu się z najgorętszych sekretów jednak ten nie mówi nic o swoich. Raz z znika na tydzień i wraca postrz...