- Σημείωση (1) :
Η σκηνή αυτή ακολουθεί κανονικά το Κεφάλαιο (75),
αν θυμάστε που η Ρεβέκκα αρνείται να πάρει τα χρήματα, στο τέλος του Γ' Μέρους.
Κανονικά θα την πρόσθετα αργότερα (με το πέρας του βιβλίου),
αλλά είναι απαραίτητη για την εξέλιξη της πλοκής οπότε...
ρίξτε μια ματιά. Θα καταλάβετε αργότερα που κουμπώνει.- Σημείωση (2) :
Η Λίτσα είναι η μαμά της Ρεβέκκα.
Φιλική υπενθύμιση σε περίπτωση που την έχετε ξεχάσει.
Μην νομίζετε...
κι εγώ στα παλιά κεφάλαια ανέτρεξα να θυμηθώ το όνομα της.
😝⊹₊┈ㆍ┈ㆍ┈ㆍ✿ㆍ┈ㆍ┈ㆍ┈₊⊹
Παραξενεύομαι που ακούω το κουδούνι του σπιτιού να χτυπάει, ενώ καμία από τις δυο μας δεν έχει παραγγείλει να φάει, ούτε περιμένει κάποιο δέμα να παραδοθεί.
Η Αμελί δεν μπαίνει στον κόπο να σηκωθεί. Άλλωστε νομίζω πως ετοιμάζεται να φύγει στην δουλειά οπότε κινούμαι να σωπάσω το επίμονο κουδούνισμα που μας έχει πάρει τα αυτιά.
«Παρακαλώ;», ρωτάω στο ακουστικό χωρίς ωστόσο να έχω ξεκλειδώσει ακόμη την κεντρική πόρτα της εισόδου.
«Έχω μία παράδοση για την κυρία Ρεβέκκα Ζαφειρίου»
«Τι είδους παράδοση;»
«Είναι δώρο δεσποινίς», φυσικά και θα ήταν. Ξεφυσάω στον αγκώνα κι ανοίγω του ανθρώπου να ανεβεί. Ξεκλειδώνω την πόρτα και στο κατώφλι της εμφανίζεται ένας άνδρας μετρίου αναστήματος που κρατάει ένα τεράστιο μπουκέτο με λουλούδια. Μία έκρηξη από χρώματα σε φωτεινά ροζ, λευκά και κόκκινα.
Το ξέρω πως τα έστειλε ο Θέμης, όπως επίσης είμαι βέβαιη πως τα λουλούδια είναι προάγγελος για κάτι μεγαλύτερο. Όπως ας πούμε το πορφυρό, βελούδινο πεπλατυσμένο κουτί που βρίσκεται κρυμμένο στην σακούλα που μου παραδίδεται μαζί με τα λουλούδια.
«Τι λες τώρα;», η Αμελί φωνάζει κοιτάζοντας την σύνθεση να γεμίζει τον χώρο, ενώ μου χαμογελάει πλατιά. «Άντε άνοιξε το!», δυστυχώς το κουτί δεν της διέφυγε οπότε αναγκάζομαι να αποκαλύψω το κόσμημα μπροστά της.
Μένω άφωνη.
«Δεν το πιστεύω. Ταιριάζει με τα σκουλαρίκια σου», η Αμελί τσιρίζει πρακτικά συνειδητοποιώντας το ίδιο εύκολα με μένα πως το αστραφτερό, χρυσό κολιέ ταιριάζει απόλυτα με τα σκουλαρίκια που μου χάρισε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Πρωταθλητές στην Αμαρτία
Любовные романыΜια μοιραία συνάντηση, δύο αντίθετες ψυχές και ένας άκαυτος πόθος. Εκείνη αρνείται πως θα πέσει πρόθυμα στο κρεβάτι του. Εκείνος της ορκίζεται πως θα την κάνει δική του. Μια ανήθικη συμφωνία που θα πλέξει τις μοίρες δύο ανθρώπων σε έναν επικίνδυ...