Το γοργό μας ποδοβολητό ξεσηκώνει το ξενοδοχείο. Τρέχω γρήγορα πάνω στις σκάλες να ξεφύγω από τον Θέμη που υποτίθεται αρπάχτηκε με κάποιο αστείο που έκανα στο αυτοκίνητο. Φταίει λίγο και η επίδραση της ζάχαρης.
Δεν θα ξαναφάω ποτέ ολόκληρο μαλλί της γριάς.
Με προλαβαίνει στον διάδρομο του ορόφου μας και με στριμώχνει στον τοίχο ανάμεσα από τα δωμάτια μας. Οι παλάμες του είναι ακουμπισμένες δεξιά κι αριστερά του κεφαλιού μου.
Δεν έχουμε φιληθεί ξανά μετά από εκείνο το περιστατικό στην ρόδα όμως τώρα μοιάζει πολύ καλή στιγμή να το επαναλάβουμε. Τα χείλη του συγκρούονται βίαια με τα δικά μου αποζητώντας λυσσασμένα την ανταπόδοση μου. Αγκαλιάζω τον λαιμό του κι ο Θέμης ανοίγει γύρω του τα πόδια μου σηκώνοντας με από το έδαφος.
Εκείνη η αίσθηση ανάμεσα στα πόδια μου αναβλύζει σαν πίδακας καυτού νερού κυριεύοντας με. Υπαγορεύοντας τις κινήσεις μου. Τραβώ τα μαλλιά του εισπράττοντας ένα βογγητό από πλευράς του που πνίγω στο φιλί μας στενάζοντας μόλις ρουφάει το κάτω χείλος μου. Όποιον έλεγχο θεώρησα πως είχα κερδίσει πάνω στην ρόδα τώρα τον είχα απεμπολήσει τελείως.
Ο πόνος είναι ευχάριστος και δυσβάσταχτος μαζί.
Πώς γίνεται να νιώθεις ότι σε σκοτώνουν και ότι εκτοξεύεσαι στον έβδομο ουρανό ταυτόχρονα; Γιατί αυτήν την αίσθηση πλησιάζει η επαφή μαζί του. Αναρωτιέμαι αν το ίδιο ένιωθαν όλες οι γυναίκες με τις οποίες έχει πάει ή μάλλον... εξακολουθεί να πηγαίνει.
Η καρδιά μου βουλιάζει στο στήθος μου. Ο Θέμης μπορεί να λέει πως είμαι ξεχωριστή όμως αυτό δεν παύει παρά να είναι ένα απλό κοπλιμέντο που στρατεύει για να με ρίξει όπως κοντεύει να καταφέρει τώρα.
Με κάθε του άγγιγμα η πίεση ανάμεσα στα πόδια μου αυξάνεται. Η κρίση μου κλονίζεται όμως δεν πρέπει να τον αφήσω να με παρασύρει. Γιατί εγώ μπορεί από τη στιγμή που θα κοιμηθώ μαζί του να μην πλησιάσω άλλον άνδρα όσο βλεπόμαστε όμως αμφιβάλλω ότι θα πράξει το ίδιο. Εξάλλου μου το είπε μοναχός του.
«Έξω από τις συναντήσεις μας... ο καθένας θα συνεχίζει κανονικά την καθημερινότητα του. Εγώ δεν θα έχω δικαίωμα στην ζωή σου όπως κι εσύ στην δική μου»
Και εγώ γνωρίζω πολύ καλά τι περιλαμβάνει η καθημερινότητα του Θέμη. Κρυφά ραντεβουδάκια στο ξενοδοχείο του και φανταχτερά δείπνα με ωραίες γυναίκες. Δεν θέλω να προστεθώ σε αυτήν την κατηγορία...
Σπάω το φιλί μας και ακουμπώ το μέτωπο στο πλαϊνό του κεφαλιού του όσο η καυτή του ανάσα ανατριχιάζει το δέρμα του λαιμού μου. Καταβάλλω όλες μου τις δυνάμεις να μην τον κλείσω ξανά στην αγκαλιά μου.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Πρωταθλητές στην Αμαρτία
RomanceΜια μοιραία συνάντηση, δύο αντίθετες ψυχές και ένας άκαυτος πόθος. Εκείνη αρνείται πως θα πέσει πρόθυμα στο κρεβάτι του. Εκείνος της ορκίζεται πως θα την κάνει δική του. Μια ανήθικη συμφωνία που θα πλέξει τις μοίρες δύο ανθρώπων σε έναν επικίνδυ...