Β' Μέρος - Κεφάλαιο (34)

576 80 56
                                    

«Οπότε το έχουμε όλοι με τους κανόνες;», ο Κώστας ζητάει να μάθει. Τους επινόησε με μεράκι και νομίζω πως αισθάνεται υπερήφανος. Πρακτικά θα αλλάζουμε θέσεις ανά δύο γύρους και πριν από κάθε φάση όλοι υποχρεούμαστε να κατεβάσουμε μια γουλιά βότκα.

Εγώ όμως δεν το έχω με την αντοχή και το ποτό. Ελπίζω να πετύχω γρήγορα την Μαριάνα που ατυχώς για εκείνη κάθεται απέναντι μου για να τελειώνει αυτή η υπόθεση και να την κάνω προτού με χτυπήσει το αλκοόλ και καταλήξω να σέρνομαι στα πατώματα.

Ασχέτως που περισσότερο ποτό, σημαίνει και περισσότεροι γύροι με φιλιά και χουφτώματα και.... Πώς το είπανε το άλλο;

Ένα άδειο, γυάλινο μπουκάλι με το λογότυπο μιας νυχτερίδας σε κόκκινο φόντο περιστρέφεται και η ανάσα μου κόβεται.

«Σου έφεξε Μιχάλη», ο Μιχάλης τυχαίνει την Βάγια και ειλικρινά δεν ξέρω γιατί οι δυο τους φέρονται με τόσο αρνητισμό. Δείχνουν τέλειοι ο ένας για τον άλλο.

«Ωραία, άντε για να τελειώνουμε», ο Μιχάλης διστάζει να κάνει την πρώτη κίνηση έτσι τα ηνία αναλαμβάνει η Βάγια.

Και είναι τόσο απρόσμενο που ενώ στην αρχή φαινόταν άβολο μεταξύ τους βρίσκουν ρυθμό και ο Μιχάλης καταλήγει να το απολαμβάνει.

Αποστρέφω το βλέμμα όταν καταλαβαίνω από τα χειροκροτήματα πως το φιλί έχει τελειώσει.

«Γιατί πρέπει να είσαι τόσο σαλιάρης;», φτύνει με απέχθεια το κορίτσι ενώ ο Μιχάλης εκεί που κοιμόταν όρθιος τα μάτια του γουρλώνουν διάπλατα πίσω από τους μεγάλους, διάφανους στρογγυλούς φακούς των σκελετών μυωπίας του.

Περιμένω στον επόμενο γύρο να πετύχω την Μαριάνα, αλλά αντί αυτού ο Μάριο βρίσκει την κοπέλα του Κώστα. Το μυαλό μου σχηματίζει μια απορία και δεν κρατιέμαι από το να ρωτήσω την Αμελί. Σιωπηρά πάντα, κρυφά από τους υπόλοιπους.

«Δεν τον πειράζει τον Κώστα που η κοπέλα του φασώνεται με άλλους;», μου κουνάει το κεφάλι.

«Δεν είναι και τόσο σοβαρά», λέει υπονοώντας κάτι για χαλαρά όρια στη μεταξύ τους σχέση. «Εξάλλου τον άκουσες τον Κώστα, ό,τι είναι να συμβεί εδώ πάνω θα μείνει μεταξύ μας», σηκώνει τους ώμους της και λέει.

Προσέχω ότι η ματιά της είναι παρατεταμένα κρατημένη επάνω του όσο ο Μάριο σαλιαρίζεται με την Σίσι. Προβληματίζομαι.

Αλλάζουμε θέσεις ώστε τώρα κάθομαι δίπλα στον Τέο, η Μαριάνα απέναντι από τον Κώστα και η Αμελί αντικριστά από την Ροδούλα. Το μπουκάλι πρώτα δείχνει τον Μάριο και την Ροδούλα.

Πρωταθλητές στην Αμαρτία Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang