Β' Μέρος - Κεφάλαιο (38)

559 71 25
                                    

«Τι εννοείτε απέρριψαν την συστατική μου επιστολή;», ξεφωνίζω στο τηλέφωνο παίρνοντας τα αυτιά του κύριου Βαγγέλη που με ακούει στην άλλη γραμή. «Έκανα ό,τι μου ζητήθηκε χωρίς να παραβώ ουδέναν κανονισμό!»

Φανταστείτε λοιπόν την έκπληξη μου όταν η ακαδημία που με ενδιέφερε στην Θεσσαλονίκη με ενημέρωσε πως η θέση προπονητή που προοριζόταν για μένα είχε ήδη καλυφθεί.

Όταν ζήτησα να μάθω τον λόγο που παραγκωνίστηκα έτσι ανέφεραν πως δεν έφτασε ποτέ στα χέρια τους η συστατική επιστολή από τους προηγούμενους εργοδότες μου, γεγονός που συνήθως υποδηλώνει δυσαρέσκεια προς τον ενδιαφερόμενο υποψήφιο.

«Για ποιον λόγο με έκαψε έτσι η διεύθυνση;», απαιτώ να μάθω και ο κύριος Βαγγέλης ξεφυσάει προβληματισμένος.

«Λυπάμαι παιδί μου όμως πολύ φοβάμαι πως δεν περνάει από το χέρι μου. Είναι από ψηλότερα κεφάλια»

«Αλλά γιατί; Για ποιον λόγο να μου το κάνουν αυτό;»

«Εξαιτίας του Θέμη Λουκρέζη», ξεφουρνίζει και μένω στήλη άλατος. «Το αφεντικό τον ζαχάρωνε επί μήνες για να τον φέρει στην ακαδημία και μόλις εσύ έφυγες ο Θέμης έκανε πίσω στην συμφωνία. Σε θεωρήσανε υπαίτια», δεν χρειάζεται να πει άλλα. Έχω καταλάβει περί τίνος πρόκειται.

Με τιμωρούσαν που έχασαν τον πολυτιμότερο τους πελάτη.

«Και τι υποτίθεται ότι πρέπει να κάνω τώρα;», απεγνωσμένη τον ρωτάω.

«Θα βρεις τρόπο Ρεβέκκα. Πάντα βρίσκεις. Είσαι δυνατό κορίτσι», ναι αλλά αυτό δεν με βοηθάει ιδιαίτερα αυτήν τη στιγμή έτσι δεν είναι;

«Ναι... καλό απόγευμα κύριε Βαγγέλη», εκσφενδονίζω το κινητό μου στον τοίχο από τα νεύρα.

Γιατί; Γιατί σε μένα; Γιατί έπρεπε κάθε φορά που νόμιζα ότι είχα βάλει τη ζωή μου σε τάξη να μου τυχαίνουν τέτοιες αναποδιές;

Εφευρίσκω γρήγορα νέο σχέδιο για την εξεύρεση δουλειάς και προγραμματίζω μέσα στην βδομάδα να συναντηθώ με τον υπεύθυνο μιας ακαδημίας τένις στην Καλαμαριά.

Είναι η πλησιέστερη για μένα και χάρις στο ποδήλατο του Θέμη μπορώ να φτάνω γρήγορα στην δουλειά και να επιστρέφω χωρίς να τραβιέμαι με τα λεωφορεία. Ήδη χάνω πολύτιμο χρόνο μετακινούμενη καθημερινά στην Σίνδο. 

Δυστυχώς με ενημερώνουν πως το προπονητικό τους προσωπικό είναι φίσκα και ότι αυτήν την περίοδο του χρόνου θα δυσκολευτώ πολύ να γραφτώ σε κάποια ακαδημία επειδή όλα έχουν ήδη προγραμματιστεί και φροντιστεί από τα τέλη καλοκαιριού.

Πρωταθλητές στην Αμαρτία Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang