Δ' Μέρος - Κεφάλαιο (90)

539 50 49
                                    

Παραδόξως το επόμενο πρωί, καλά... μεσημέρι ξυπνάω στο κρεβάτι μου. Σκεπασμένη και καλοβολεμένη σαν το κουκλίστικο παιχνίδι εξάχρονου κοριτσιού.

Υποθέτω πως ο Θέμης με μετέφερε διανύοντας όλη την διαδρομή από την πισίνα μέχρι το δωμάτιο και συλλογίζομαι πως για να μην πήρα χαμπάρι την δουλειά πρέπει να ήμουνα υπερβολικά πολύ κουρασμένη.

Το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να τσεκάρω από το παράθυρο για το αυτοκίνητο του το οποίο εννοείται πως λείπει. Είναι παράξενο επειδή οι πλούσιοι άνθρωποι που φέρεται βγάζουν με κόπο τα χρήματα τους δεν προλαβαίνουν να χαρούν ιδιαίτερα τις χλιδάτες απολαύσεις της ζωής.

Βέβαια δεν μπορώ να πω ότι ισχύει το ίδιο για τις γυναίκες και τα παιδιά τους.

«Σου μίλησε δηλαδή;», ο Ηλίας μου κάνει παρέα τρώγοντας σκέτα τα ίδια δημητριακά που έχω τοποθετήσει σε ένα μπολ γεμάτο γάλα.

«Χμ», κατανεύω κατεβάζοντας μια γλυκιά μπουκιά.

«Σαν να λέμε... πολύ;», γουρλώνει τα μάτια ρωτώντας με.

«Είπε αρκετά πράγματα», γλείφω το κουτάλι μου από την ανάποδη να στραγγίξω κάθε ίχνος γεύσης. «Μερικά εκ των οποίων βρήκα πολύ γλυκά», τον ενημερώνω αναζωπυρώνοντας το ήδη εξαπτόμενο ενδιαφέρον του.

Είναι σαν να έχω βρει τον κολλητό μου με τον οποίο μπορώ να κουτσομπολεύσω τα πάντα, ακόμη και τα γκομενικά μου.

«Και... δεν σου ζήτησε να τερματίσετε;»

«Όχι. Είπε ότι δεν θέλει»

«Αλήθεια;», έκπληκτος συνοφρυώνεται και μουρμουρίζω σε κατάφαση.

«Και πως εξαρτάται από μένα», συμπληρώνω.

«Αυτό είναι καινούριο», καθώς μασουλάει το στόμα του παράγει έντονους, κρατσανιστούς ήχος, ενώ το χέρι του είναι βαθιά χωμένο μες στο χάρτινο, ορθογώνιο κουτί.

«Τι εννοείς;», μετακινούμαι να πλύνω το άδειο μου μπολάκι στον νεροχύτη.

«Ποτέ πριν δεν υπήρξε λόγος για περιθώριο επιλογής. Ήταν ο Θέμης πάντα που τερμάτιζε πρώτος την σχέση», διστακτικά τρίβω το σφουγγάρι πάνω στην πορσελάνη. Πώς ακριβώς υποτίθεται ότι πρέπει να ερμηνεύσω τα λόγια του Ηλία; Ή ακόμη χειρότερα, του Θέμη;

Ναι μπορεί να είμαι η πρώτη με την οποία προσπαθεί σκληρά αλλά το αποτέλεσμα δεν θα είναι το προβλεπόμενο; Ή μήπως κι αυτό ενδέχεται να αλλάξει στην πορεία;

Πρωταθλητές στην Αμαρτία Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang