Δ' Μέρος - Κεφάλαιο (83)

588 58 130
                                    

Δεν μπορώ να το πιστέψω αυτό που ζω. Σαν ξελιγωμένη γκόμενα που την πέφτει στον κάθε λεφτά που βρίσκει μπροστά της έχω αράξει στο πλευρό του Θέμη προσπαθώντας διακριτικά να αποφύγω τους ψιθύρους και τις προσπάθειες του να βελτιώσει την διάθεση μου.

Η Αμελί από την άλλη, βρίσκεται στην τρελή χαρά. Φλερτάρει ασύστολα μαζί του παίζοντας τα νύχια της στο άνοιγμα του πουκάμισου του. Γουργουρίζει κάνοντας νάζια και συσπειρώνεται ασφυκτικά κοντά του χαϊδεύοντας τους μηρούς του.

Μου ρίχνει τακτικά βλέμματα να μιμηθώ τις κινήσεις της ώστε να ψηθεί ο Θέμης να μας κεράσει ό,τι θελήσουμε αλλά αρνούμαι διακριτικά. Κάποια στιγμή λοιπόν αναγγέλλει πως θέλει να φρεσκάρει το μακιγιάζ της στο μπάνιο και ότι με χρειάζεται μαζί της.

Και η συζήτηση που ακολουθεί είναι η εξής :

«Τι στο καλό Ρεβέκκα;», φτύνει απαυδισμένη μόλις κλεινόμαστε μέσα στις λουστραρισμένες με γυαλιστερό, μαύρο μάρμαρο τουαλέτες. «Έχεις αυτόν τον πανέμορφο, πλούσιο άνδρα να σε φλερτάρει και εσύ δεν του το ανταποδίδεις στο ελάχιστο»

«Θα έλεγα πως εσύ τον φλερτάρεις αρκετά και για τις δυο μας», ρουθουνίζει εκνευρισμένα.

«Γιατί φοβάσαι τόσο πολύ να διασκεδάσεις;»

«Ίσως να μην θέλω να διασκεδάσω με τον τρόπο που κάνεις εσύ»

«Και τι προτιμάς δηλαδή; Να κάθεσαι να κακομοιριάζεσαι για ένα καθίκι που δεν μπαίνει καν στον κόπο να σου τηλεφωνήσει;», και να ήξερες Αμελί μου. Πόσο δύσκολο είναι να κρατάς ένα τόσο μεγάλο μυστικό μέσα σου και να μην μπορείς να το μοιραστείς με κανέναν.

«Μπορούμε απλώς να το αφήσουμε;», πιάνοντας τους κροτάφους μου εξαντλημένη της λέω. Γνέφει συγκαταβατικά και οι δυο μας επιστρέφουμε στην πτέρυγα των vip στην ίδια ακριβώς κατάσταση που βρισκόμασταν προηγουμένως.

Με κοιτάζει τακτικά να ελέγξει αν έχει αλλάξει κάτι στον τρόπο που ανταποκρίνομαι στις προσπάθειες του Θέμη να με προσεγγίσει. Πιάνω την ενόχληση στο πρόσωπο της.

Δεν είμαστε μόνοι. Ο Θέμης βρίσκεται εδώ με έναν γνωστό του φίλο κι επιχειρηματία ο οποίος φυσικά φρόντισε κι εκείνον να τον συνοδεύσουν τρεις πανέμορφες, αιθέριες υπάρξεις με αστραφτερά χαμόγελα και κάποιον πιστό υπάλληλο του τελευταίου. Ένας νεαρός που όπως καταλαβαίνω πρέπει να έχει σχέση γιατί αισθάνεται άβολα να τον αγγίζουν και να τον τρώνε με τα μάτια οι άλλες αχόρταγες τύπισσες.

Πρωταθλητές στην Αμαρτία Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang