Δεν καταφέρνω να φάω άλλο μετά τη σύντομη αναδρομή στο παρελθόν έτσι σηκωνόμαστε, παίρνω πακέτο μαζί μας σε μια σακούλα ό,τι περισσεύει και φεύγουμε στο αυτοκίνητο.
«Τι είδους μουσική ακούς;», απρόσμενα με ρωτάει ύστερα από λίγο και ανασηκώνω τους ώμους.
«Ό,τι ακούτε και εσείς», αποκρίνομαι. Τα μακριά του δάχτυλα περιπλανιούνται στην οθόνη ψάχνοντας για το κατάλληλο τραγούδι.
Το πρώτο που ακούγεται είναι ένα κλαψούρικο, από αυτά που παίζονται στα μπουζούκια. Σίγουρα δεν είναι του γούστου μου αλλά δεν θα το έλεγα φωναχτά αυτό.
«Συγνώμη, η γυναίκα μου. Έχει λόξα με τα λαϊκά», κάνει να αλλάξει το κομμάτι και τότε παίζει ένα τραγούδι που κατακλύζει το μυαλό μου με αναμνήσεις.
Χαρούμενες αναμνήσεις από εκείνες που νοσταλγούσα συχνά.
Ήταν το Wild in the Streets του Jon Bon Jovi.
«Σου αρέσει ο Bon Jovi;», με ρωτάει και ανταποκρίνομαι ανεβάζοντας ελάχιστα την ένταση και κοιταζόμαστε μεταξύ μας χωρίς ωστόσο να ειπωθεί το παραμικρό.
Ο Θέμης σκάει ένα μισό χαμόγελο και γεμάτος ικανοποίηση στρέφει την προσοχή του στον δρόμο.
Γυρίζω και εγώ προς το παράθυρο από την δική μου πλευρά. Στα κρυφά χαμογελάω και εγώ.
Σε όλη τη διαδρομή χαζεύω απέξω τα κτίρια και τους ανθρώπους να περνάνε από μπροστά μου σαν σλάιντ φωτογραφικής μηχανής. Από τον πλαϊνό καθρέφτη βλέπω την άσφαλτο να ξεχύνεται πίσω μας σαν ερεβώδης χείμαρρος με αστραποβολούσες όχθες και για μια στιγμή νιώθω γαλήνη.
Και όλη αυτή η αίσθηση ευδαιμονίας κρατάει μέχρι που σταματάμε έξω από την πολυκατοικία μου. Λίγο ακόμη και θα αποκοιμιόμουν στο κάθισμα του συνοδηγού.
«Θες να περάσω να σε πάρω αύριο πρωί;», προθυμοποιείται να παριστάνει τον σοφέρ μου ακόμη μια φορά αλλά αρνούμαι.
Ευτυχώς το αποδέχεται.
«Κάποια στιγμή θέλω όποτε βρεις χρόνο να μιλήσουμε για το πρόγραμμα της επόμενης βδομάδας», ώστε λοιπόν δεν ήξερε.
«Κύριε Λουκρέζη, θα φύγω αυτήν την Παρασκευή»
«Και πότε θα επιστρέψεις;», είναι η άμεση ανταπόκρισή του.
«Όχι, εννοώ θα φύγω από την Αθήνα. Για αρκετό διάστημα», δείχνει μπερδεμένος.
«Για πού;»
KAMU SEDANG MEMBACA
Πρωταθλητές στην Αμαρτία
RomansaΜια μοιραία συνάντηση, δύο αντίθετες ψυχές και ένας άκαυτος πόθος. Εκείνη αρνείται πως θα πέσει πρόθυμα στο κρεβάτι του. Εκείνος της ορκίζεται πως θα την κάνει δική του. Μια ανήθικη συμφωνία που θα πλέξει τις μοίρες δύο ανθρώπων σε έναν επικίνδυ...